Sabvoton ML-45 i ML-65
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Watomierza jeszcze nie podlaczylem, malo mam czasu ostatnio i mi sie budowa przeciaga... dioda czerwona jest diagnostyczna jak noe podlaczylem + pod hale migala 12 raz ...
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
U mnie przewody są tak połączone w ml45 i Mxus 3k:
FAZY
Sterownik.......Silnik
Żółty................Żółty
Zielony............Niebieski
Niebieski.........Zielony
HALLE
Sterownik.......Silnik
Żółty................Żółty
Zielony.............Niebieski
Niebieski..........Zielony
Dioda u mnie miga co sekundę jak sterownik jest uruchomiony.
FAZY
Sterownik.......Silnik
Żółty................Żółty
Zielony............Niebieski
Niebieski.........Zielony
HALLE
Sterownik.......Silnik
Żółty................Żółty
Zielony.............Niebieski
Niebieski..........Zielony
Dioda u mnie miga co sekundę jak sterownik jest uruchomiony.
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
A kolo ci sie w tym momencie nie kreci w odwrotna strone?
Ps. Zobacz jak sie zachowuje dioda jak nacisniesz na manetke przyspieszenia... u mnie przestaje sie palic... o dziwo podlaczylem tak jak ty masz i dziala tak samo jak na moim podlaczeniu... to mozliwe zeby dwa ustawienia byly dobre?
Ps. Zobacz jak sie zachowuje dioda jak nacisniesz na manetke przyspieszenia... u mnie przestaje sie palic... o dziwo podlaczylem tak jak ty masz i dziala tak samo jak na moim podlaczeniu... to mozliwe zeby dwa ustawienia byly dobre?
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Oczywiście, że kręci się w dobrą stronę. Jest chyba sześć kombinacji na których silnik działa prawidłowo i tylko na trzech kręci się w dobrą stronę. Pisałem o tym w tym temacie. Nie zauważyłem czy dioda przestała migać jak dałem gazu. Sprawdziłem dzisiaj jak działa ograniczanie mocy przy rozładowanej baterii. Sterownik zaczął zmniejszać natężenie prądu przy 50,4 V i takie napięcie utrzymywał aż do końca testu. Prąd był płynnie zmniejszany. Test przerwałem jak sterownik podawał 7A na silnik i był już bardzo słaby.Kross pisze: ↑13 kwie 2019, 19:07A kolo ci sie w tym momencie nie kreci w odwrotna strone?
Ps. Zobacz jak sie zachowuje dioda jak nacisniesz na manetke przyspieszenia... u mnie przestaje sie palic... o dziwo podlaczylem tak jak ty masz i dziala tak samo jak na moim podlaczeniu... to mozliwe zeby dwa ustawienia byly dobre?
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Właśnie uruchomiłem parę rowerów z tym sterownikiem, pierwsza rzecz to nie ma on zadanych 45a tylko gdzieś koło 35a. Sprawdzę na innych gdy będę miał watomierz do nich wpiety.
W sumie narazie to jednyna wada.
Plus to kultura, cisza i płynność jazdy lepsza niż sinusy. Posiada mocne ustawione hamowanie regeneracyjne, zaskoczony jestem jak bardzo. Nie sprawdzałem ile jest to amper do aku ale zajmie się tym później. Więcej rzeczy opiszę jak potestuje więcej.
W sumie narazie to jednyna wada.
Plus to kultura, cisza i płynność jazdy lepsza niż sinusy. Posiada mocne ustawione hamowanie regeneracyjne, zaskoczony jestem jak bardzo. Nie sprawdzałem ile jest to amper do aku ale zajmie się tym później. Więcej rzeczy opiszę jak potestuje więcej.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
No ładne kwiatki
Ciekawe ile ma mój, ale jak kilka juz ma duzo mniejszą moc, to cudow nie ma
Jeśli w odczuciu po przesiadce z GT1500 bardziej rwie koło, to co by bylo na pełenych 45A.
@Tas, czekamy ma wypowiedź, w końcu w opisie jest 45 i 60A.
Ciekawe ile ma mój, ale jak kilka juz ma duzo mniejszą moc, to cudow nie ma
Jeśli w odczuciu po przesiadce z GT1500 bardziej rwie koło, to co by bylo na pełenych 45A.
@Tas, czekamy ma wypowiedź, w końcu w opisie jest 45 i 60A.
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Zapewne prąd międzyfazowy jest dużo większy niż przy gt 45A i możliwe że wrażenie przyspieszenia jest inne.
- Tsport
- Forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:53
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
ap0f1s - czekamy na info z pomiarów z wpiętym watomierzem. Ciekawe ile daje A.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Dzisiaj dotarł do mnie ML60, jak go zamienię to napisze ile A pobiera. Zobaczymy czy będzie to pełne 60.
Po testach: ~51,6 A. Czyli jakieś 15% mniej.
Po testach: ~51,6 A. Czyli jakieś 15% mniej.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Ml60 wypada lepiej bo ml45 pobiera aż 25% mniej prądu. Ja też zmieniam na ml60 bo dla nie te 33A to trochę za mało. KT 60V 45A pobierał 43A i dużo szybciej wjeżdżał pod górki. Ja wyraźnie odczuwam brak tych 10A.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
U mnie na ML45 było 27% mniej wiec teraz te dodatkowe 20A jest naprawdę odczuwalne, oczywiście na plus.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Według mnie hamowanie silnikiem w ml45 jest za mocne przy dużych prędkosciach. W KT było dużo słabsze z płynnie regulowaną mocą. Jak zaczynałem hamować z około 45-50km/h to watomierz pokazywał mi 22A i słychać było jak opona zostaje na asfalcie. Z takim regenem to co miesiąc będę musiał oponę zmieniać. Bateria też pewnie nieźle w dupe dostaje podczas zjeżdżania ze sporych górek.złoty pisze: ↑10 kwie 2019, 10:26Hamowanie regeneracyjne działa bardzo dobrze chodź mogło by być troszkę mocniejsze samo dostosowuje się do prędkości i poziomu naładowania pakietu. Przy hamowaniu z 60km/h największy odzysk jaki zobaczyłem to 35 amper oczywiście spada wraz z prędkością, a zazwyczaj przy hamowaniu z 40km/h czy znaczniejszej górki to 10-15 amperów jakie da się zaobserwować przez dłuższą chwile.
Tempomat dział świetnie przy każdej prędkości tak jak koledzy wcześniej pisali.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2019, 14:43 przez radex, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Widocznie to moje błędne odczucie przez słabe klocki hamulcowe (żywiczne mimo tarcz 203mm), a przez sporą masę maszyny (55kg) to odczucie hamowania jest płynnym wytracaniem prędkości. Z pewnością przy takim odzysku pakiet swoje dostaje.
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Ja też mam żywiczne klocki z tarczą 203mm i w ogóle nie muszę ich teraz używać przy większych prędkościach. Na pewno ciężką maszynę trudniej zatrzymać ale to 35 A co ci pokazuje to jest wartość bardzo duża. W sterowniku KT 60v 45A max mi pokazywał watomierz 12A i to bez problemu mi wystarczało aby zwolnić podczas zjazdu. Szkoda, że nie można wybrać sobie trzech poziomów siły hamowania tak jak to jest z prędkością.
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Ja dzis testowalem rowerek i spisuje mi sie na tym sterowniku i silniku mxus 3 swietnie ...
Regen bardzo dobrze hamuje .
Ustawiony mialem sterownik na srednia predkosc i spokojnie rozpedzalem sie plynnie do 47km/h
A ze waze swoje to i tak dobry wynik...
Po zalozeniu blokady obratu osi silnika zrobie tescik na duzej predkosci...
Szybki montaz i nie trzeba przetwornicy by odpalic regena
Dzis kolejny tescik... na sredniej predmosci z pomoca pedalow( do pewnego momentu bo po pozniej pedalowanie nie mialo juz sensu rozpedzilem sie do 66km/h ...
Regen bardzo dobrze hamuje .
Ustawiony mialem sterownik na srednia predkosc i spokojnie rozpedzalem sie plynnie do 47km/h
A ze waze swoje to i tak dobry wynik...
Po zalozeniu blokady obratu osi silnika zrobie tescik na duzej predkosci...
Szybki montaz i nie trzeba przetwornicy by odpalic regena
Dzis kolejny tescik... na sredniej predmosci z pomoca pedalow( do pewnego momentu bo po pozniej pedalowanie nie mialo juz sensu rozpedzilem sie do 66km/h ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Jak wygląda sprawa użycia tego sterownika z silnikiem 9C? Kiedyś omawiany był temat słabej kompatybilności tych silników z FOC, ktoś ma takie doświadczenia w tym przypadku?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
A więc zaryzykowałem i kupiłem ML45 do sparowania z silnikiem 9C. Wykonanie w stosunku do GT super, bardzo podoba mi się duży radiator oraz złącza do przewodów, wykonane wzorowo, chociaż dla mnie lepiej gdyby złącza były z boku, ale to już personalna preferencja.
Podłączenie halli i faz bardzo kłopotliwe w porównaniu do GT (brak samonauki), pierwsze podłączenie, które kręciło kołem z jakimś tam momentem powodowało grzanie się silnika i bardzo słabą moc w porównaniu do GT (GT kiedy stałem obok roweru i dałem w gaz stawiał rower w pion, ten ledwo ledwo). Różnica z kolei w hałasie kolosalna, GT powodował głośną pracę silnika, ten całkowicie cichą. Podczas kolejnych prób konfiguracji przewodów coś poszło nie tak, sterownik przestał reagować na manętkę, dioda zaczęła migać 14x. Podejrzewam, że coś upaliłem, jeszcze go nie rozbierałem, ale jak to zrobię to się podziele.
Ma ktoś tabele błysków do tego sterownika?
Podłączenie halli i faz bardzo kłopotliwe w porównaniu do GT (brak samonauki), pierwsze podłączenie, które kręciło kołem z jakimś tam momentem powodowało grzanie się silnika i bardzo słabą moc w porównaniu do GT (GT kiedy stałem obok roweru i dałem w gaz stawiał rower w pion, ten ledwo ledwo). Różnica z kolei w hałasie kolosalna, GT powodował głośną pracę silnika, ten całkowicie cichą. Podczas kolejnych prób konfiguracji przewodów coś poszło nie tak, sterownik przestał reagować na manętkę, dioda zaczęła migać 14x. Podejrzewam, że coś upaliłem, jeszcze go nie rozbierałem, ale jak to zrobię to się podziele.
Ma ktoś tabele błysków do tego sterownika?
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Chyba jest taka sama ja we wszystkich sabvotonach.
Tabela pod sabki mowi awaria halli
Tabela pod sabki mowi awaria halli
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
A gdzie znajdę te tabele? Możesz podlinkować?
Dziwne, że wywala ten błąd, nawet po resecie zasilania czy halle są podpięte czy nie... pewnie upaliło się coś w sterowniku.
Dziwne, że wywala ten błąd, nawet po resecie zasilania czy halle są podpięte czy nie... pewnie upaliło się coś w sterowniku.
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Może po prostu zaczniecie podawać swoje konfiguracje przewodów i zrobi się z czasem jakaś tabela najczęstszych możliwości, która ułatwi następnym użytkownikom podłączenie.
http://www.mqcon.com/menu/downloads.html
http://www.mqcon.com/menu/downloads.html
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Tak to wygląda po otworzeniu:
A więc upalił się MOSFET.
Wygląda na to, że będzie można pogrubić druty oporowe w celu zwiększenia prądu.
A więc upalił się MOSFET.
Wygląda na to, że będzie można pogrubić druty oporowe w celu zwiększenia prądu.
- Tsport
- Forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:53
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Pogrubic druty, to jest to i w koncu zrobic zeby bylo tak jak pisze na naklejce sterownika 45A max i 60A max przy ml60.
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Ja i kolega Kross napisaliśmy w tym temacie jakie mamy kombinacje kabli dla Mxus 3k. Czas na innych użytkowników którzy mają mniejsze silniki.
Warto dodać, że trzeba uważać podczas podłączania przewodów do sterownika żeby nie zrobić zwarcia na konektorach. Ja jak odlutowywałem stary sterownik Kt 60V 45A to niechcący zwarłem plus z fazą i coś strzeliło jak podczas zwarcia. Oczywiście przewody od akumulatora były odłączone.
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Zamontowalem watomierz na dwóch bajkach z sabkiem ml45 i na każdym mam dokładnie 33a max poboru prądu. Także zgadza się to o czym mówia osoby wyżej że nie ma deklarowanych 45a.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Moja obserwacja ML60 wyglada tak, że wg BMS-a to max z niego to 52A. Natomiast wg MPe max zarejestrowany prąd to 62A. Z tego co rozmawiałem z Markiem (autor MPe) to ten pomiar to max zarejestrowany nie uśredniony, można powiedzieć taki pik w poborze. Natomiast uśredniony to wspomniane okolice 50 kilku amper.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- zero79
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
- Lokalizacja: Stargard
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Czy można do sterownika ML45 48V podpiąć pakiet 14S?
Używa ktoś takiej konfiguracji?
Używa ktoś takiej konfiguracji?
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
- zero79
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
- Lokalizacja: Stargard
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Ja to czytałem - ale tam było pytanie o 18S czyli o zwiększenie napięcia o 2s więcej ,a ja pytam o 1s - bo często tak jest stosowane i czy próg jest tak rygorystycznie zaprogramowana że nie przyjmie 1s więcej. Pytam czy ktoś to sprawdzał?
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
będzie działać na 14s
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- zero79
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
- Lokalizacja: Stargard
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
o super - zawsze to będzie ciut więcej mocy , troszkę szybciej - i jakiś wybór konfiguracji baterii bo można i 13 i 14S.
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Nie będzie problemów z płynnym ograniczeniem prądu gdy bateria jest rozładowana? Jeżeli przy 13s ogranicza gdy napięcie spadnie do 41V to przy 14s będzie już tylko 2,9 V na ogniwo. Czy bms nie będzie mu odcinał przed ograniczeniem prądu przez sterownik? Szkoda gdyby nie miał tej funkcji na 14s bo jest to bardzo przydatna funkcja.
- zero79
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
- Lokalizacja: Stargard
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Zależy jakiego BMSA użyjesz - jak programowalnego to sobie możesz ustalić próg- a takie typowe ograniczają w okolicach 2,7- 2,8V na cele wiec i tak sterownik powinien odciąć pierwszy. Poza tym jeszcze ani razu nie rozładowałem swojej baterii do takiego stanu - jedynie po zbudowaniu - mierząc pojemność i sprawdzając czy BMS odetnie. Wiadomo jak się chce korzystać z takiego rozwiązania trzeba wiedzieć z czym to się wiąże, ale tutaj nic złego się nie dzieje.
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Sprawdzales jakie były różnice napięć na celach przy 40V? Z jakich ogniw zrobiłeś pakiet? Jeżeli ogniwa mają różnice w rezystancji to przy takim głębokim rozładowaniu może się okazać, że któraś cela zejdzie napięciem do poziomu odcięcia przez bms i będziesz musiał jechać o własnych siłach. Uważam, że funkcja ograniczania prądu przy rozładowanym pakiecie to jeden z większych plusów ml45/60.zero79 pisze: ↑28 maja 2019, 14:18Zależy jakiego BMSA użyjesz - jak programowalnego to sobie możesz ustalić - a takie typowe ograniczają koło 2,8V na cele wiec i tak sterownik powinien odciąć pierwszy. Poza tym jeszcze ani razu nie rozładowałem swojej baterii do takiego stanu - jedynie po zbudowaniu - mierząc pojemność i sprawdzając czy BMS odetnie. Wiadomo jak się chce korzystać z takiego rozwiązania trzeba wiedzieć z czym to się wiąże, ale tutaj nic złego się nie dzieje.
- zero79
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
- Lokalizacja: Stargard
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Też tak uważam że to plus tego sterownika i że przy pakiecie 14S nadal będę z niego korzystał. A baterie buduje z nowych nie używanych nie depakietowanych ogniw. Nie zauważyłem żadnych rozjazdów - ale mam na tę chwilę 2kkm przejechane wiec to dopiero początek. Swoją mam 16S wiec trochę większa . a ten sterownik ml45 to będzie do innego projektu. Ogólnie wystarczy wiedzieć na ile km masz pakiet i nie wyjeżdżać baterii do zera wówczas problemu żadnego nie będzie - ja na swoim 16s10p robię po 120km i jeszcze kilka voltów w baterii zostaje.
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Jeżeli ogniwa są nowe to nie powinno być problemów. Jak będzie działać ta funkcja na 14s to będziesz mógł wykorzystać prawie 100% pojemności pakietu bo przy 2,9 V i małym poborze prądu już dużo energii nie zostaje. Kupuj ml i daj znać jak to współpracuje z 14s. U mnie ml45 16s wysysa z pakietu 3-4 Ah więcej od KT 45.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 cze 2019, 22:13
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Testowałem dwa egzemplarze ML45. Obydwa pobierały w okolicach 34A.
Przetestowałem zalutowanie drutów. Najpierw na 40,6A potem na 47A.
Przejechane ponad 350km, zero problemów. Sterownik nawet w te upały lekko ciepły.
Zainstalowany jest pod ramą więc chłodzenie ma dobre. Przy moim silniku (Rapid 2000) nie do zagrzania.
Silnik odcina z powodu przegrzania ,a sterownik ledwie ciepły.
Teraz na podjazdach w porównaniu do KT48 nie wymięka, jak było wcześniej przy 34A
Przetestowałem zalutowanie drutów. Najpierw na 40,6A potem na 47A.
Przejechane ponad 350km, zero problemów. Sterownik nawet w te upały lekko ciepły.
Zainstalowany jest pod ramą więc chłodzenie ma dobre. Przy moim silniku (Rapid 2000) nie do zagrzania.
Silnik odcina z powodu przegrzania ,a sterownik ledwie ciepły.
Teraz na podjazdach w porównaniu do KT48 nie wymięka, jak było wcześniej przy 34A
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 cze 2019, 22:13
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Dzięki. Wychodzi na to, że nie są one "pogrubione" po długości, a raczej zmostkowane na pewnej długości, zgadza się?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:38
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Apropo tego sterownika (ml45), stosował już ktoś jakieś zamienne mosfety zamiast tych oryginalnych chińskich?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 cze 2019, 22:13
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Tak druty zostały, można tak powiedzieć skrócone, zmostkowane są fabrycznie na płytce drukowanej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Nabyłem własnie ml 60 i od razu wzbogaciłem go miedzią
Efekt bedzie mi znajomy dpopiero jak odpale kotleta ale mam nadzieje ze mosfetów nie upale przy starcie
Gdyby ktoś miał jakieś pytania co do bebechów tego sterownika to służę pomoca bo troszke mi ten sterownik polezy otwarty na biurku
Efekt bedzie mi znajomy dpopiero jak odpale kotleta ale mam nadzieje ze mosfetów nie upale przy starcie
Gdyby ktoś miał jakieś pytania co do bebechów tego sterownika to służę pomoca bo troszke mi ten sterownik polezy otwarty na biurku
Ostatnio zmieniony 24 cze 2019, 14:19 przez equid, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Orientujecie się ktoś czy po zwiększeniu prądu, zwiększy się również prąd hamowania regeneracjnego?
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Czy taki drut miedziany nie jest przypadkiem przesadą? Przecież miedź ma bardzo mały opór i przepłynie przez nią sporo A. Czy ktoś robił tak jak equid?
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Znam jeden przypadek tego ale na gt1500 to watomierz pokazywał potem 90A poboru z aku
W tym ten drucik jest dość cienki, a pozatym fabrycznie drótów jest tutaj dosyć sporo więc możne to jakoś ujdzie ale wyniki będa znane dopiero po odpaleniu maszyny i sprawdzeniu na watomiezu
W tym ten drucik jest dość cienki, a pozatym fabrycznie drótów jest tutaj dosyć sporo więc możne to jakoś ujdzie ale wyniki będa znane dopiero po odpaleniu maszyny i sprawdzeniu na watomiezu
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
equid ja bym lekko nalewał cyną bocznik aż uzyskania zadawalajacego efektu. Wsadzenie druta miedzianego to duże ryzyko, on ma zdecydowanie mniejsza rezystancję niż bocznik. Chyba że robisz doświadczenie dla potomności .
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 cze 2019, 11:42
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Czy komuś z szanownych forumowiczów udało się podłączyć Sabvotona ML45 do Nine Continent 9C RH2809 i podzieli się parami odpowiednich kolorów?