QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2027
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Mitar pisze:
04 cze 2019, 9:46
Ja już śmigam na nim 2 rok na 20S i 42A i tylko raz udało mi się go zagrzać prawie do odcięcia na Górze Żar ale to raczej nie dziwne.
Na barmalu 6T leci do 70km/h
Jaka waga całkowita i aku? Moj narazie wazy 24kg i dojdzie 12kg pakiet + skrzynka i przy tej wadze rwie na koło, więc myślę, ze jak dojdzie kolejna masa w ramę to się trochę uspokoi, bo przy lekkim nacisnieciu manetki idzie jak kogut w kurnik :D
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

Tooropek pisze:
04 cze 2019, 11:43
Jaka waga całkowita i aku? Moj narazie wazy 24kg i dojdzie 12kg pakiet + skrzynka i przy tej wadze rwie na koło, więc myślę, ze jak dojdzie kolejna masa w ramę to się trochę uspokoi, bo przy lekkim naciśnięciu manetki idzie jak kogut w kurnik :D
~35kg ebike + moje 96kg, nie ma szans na podniesienie koła ;)
Nie będę chwalił ,że jest to jakiś kozak mocy bo watownica zabrania :D , jest to lepsza alternatywa dla starego poczciwego Nine Continenta.

Pytanie tez czy piszemy o tym samym silniku bo QS205 3000W to inna liga niz QS 1000W z tego tematu ;)
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2027
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Mitar pisze:
04 cze 2019, 12:13
Tooropek pisze:
04 cze 2019, 11:43
Jaka waga całkowita i aku? Moj narazie wazy 24kg i dojdzie 12kg pakiet + skrzynka i przy tej wadze rwie na koło, więc myślę, ze jak dojdzie kolejna masa w ramę to się trochę uspokoi, bo przy lekkim naciśnięciu manetki idzie jak kogut w kurnik :D
~35kg ebike + moje 96kg, nie ma szans na podniesienie koła ;)
Nie będę chwalił ,że jest to jakiś kozak mocy bo watownica zabrania :D , jest to lepsza alternatywa dla starego poczciwego Nine Continenta.

Pytanie tez czy piszemy o tym samym silniku bo QS205 3000W to inna liga niz QS 1000W z tego tematu ;)
O to sporo wieksza waga jak u w moim przypadku, około 20kg wiecej... Czas pokaze jak to bedzie chodzic, ale wydaje mi się, że przy tej wadze całości i zasilaniu 20S bedzie dobry odpał.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
grafffik

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: grafffik »

Sietas pisze:
01 cze 2019, 10:07
Czory jakieś
W QSie nie :D ale sam wiesz ile różnych "QSów" na rynku :D
wladek312
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wladek312 »

Ma ktoś może porównanie który silnik jest zrywniejszy przy tym samym prądzie QS 35h 6t czy Mxus 3k turbo 16x4?
Zastanawiam się nad zmianą silnika w przyszłości, aktualnie mam QSa i i tak sobie myślę że 3k turbo chyba nie będzie zrywniejszy ze względu na szybszy nawój. To by było za różowo gdyby Mxus był nie dość że szybszy to jeszcze i zrywniejszy.
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Oczywiście, że mxus 3K jest zrywniejszy. 10mm szersze magnesy robią robotę.Trudno porównywać silnika 1000W do silnika o mocy 3000w...
Jak masz ten sam nawój QS i 3K, to 3K będzie mocniejszy znacznie. Jak masz tego pseudo 3K z ...poznania..., to może być porównywalny z QSem 35H.

Ja testowałem wersję 6T QSa i prędkość wygląda na ok 40km/h pod obciążeniem na 48V z sinusem. 60V to ok 50km/h średnio oczywiście na max naładowanym aku może 56 poleci...

Ciekawi mnie wersja 5T, bo ma ok 13% szybszy i wydaje mi się że będzie to idealny motor do zestawów na 48V 13S 52km/h na full naładowany i będzie schodził do 42km/h przy max rozładowanej baterii nie będzie się grzał zbytnio. Na 60V jak ktoś chce latać 60-65km/h to lepiej brać 5T. Jeżeli 6T to raczej 72V.

Zastanawiam się nad kontrolerem. Sabki są kompatybilne z tym czujnikiem temperatury kt83y, Sterowniki KT3 są 4x tańsze niż sabek 7280 przy czym motor QS205 nie wydaje mi się, aby przyjął więcej jak 60V 45A... Przydałoby się jakieś zabezpieczenie termiczne. Najptościej byłoby pootwierać silniki wywalić KT83Y i wpakować 10K do środka... Drugą opcją jest prosty wyświetlacz temperatury na arduino nano ch40 + wyświetlacz 1602 :) Byłoby 6 wejść analogowych więc można by zapodać 3 czujniki temp. (silnik, sterownik, bateria) :D
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Najlepszy set z qs'em 35H to 6T na 20s plus sabek mini lub barmal. 5T fajnie szarpie ale w małym kółku, na 26 calach jakoś tak średnio wypada pod względem grzania

Co do porównania vs mxus 3k to wiadomo, że im większy silnik tym większa sprawność więc przy porwnywlanym kV wypadnie sporo lepiej plus można w niego załadować znacznie więcej
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak »

Cieszę się, że los ostatecznie sprawił , że nie mam QS'a 205, tylko właśnie Mxusa V3 z customowym nawojem od Szopenia 😉👍
Co nie oznacza , że QS wogóle nie porządam. A jakże . Ale QS'a 205 lub 273 i też z magicznym , customowym nawojem 😎
Awatar użytkownika
krzychu666
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 19 lut 2018, 19:52
Lokalizacja: wiskitki

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzychu666 »

Czy możesz schować i przestać :D
elektryczna damka MXUS 3K 18S 35ah 50 A, MAXIM -MXUS 500W 14S 20ah 25A
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mariusz_p »

Za kilka dni będę testował 6t w 28 cali z sinusem 45A dam znać co jak. Qs się właśnie zaplata :)
Awatar użytkownika
Zxc843
Forumowicz
Posty: 665
Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
Lokalizacja: Kraków

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Zxc843 »

Zastanawiam się nad tym silnikiem w wersji 5T jako upgrade do mojego roweru, czy zasięg mocno zmniejszy się do porównania z bionxem? Sterownik by był ten sam.
KRAKÓW
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

czy ja wiem, czy zasięg się zmniejszy? Jak dasz wydajniejszy silnik, o większym momencie to co w bionxie idzie w ciepło w QSie pójdzie w napęd :)
Mariusz_P czekam na info :D

Moje 2 typy:
- QS205 6T zestrojony na 16S 60V + kontroller 60V45A od KT. Będzie to pomykać 50km/h i dobrze to będzie współgrało w górkach, prędkości 50km/h na rower są w zupełności wystarczające, a kopniak będzie bardzo satysfakcjonujący dla laika. Jedynie czujnik trzeba będzie wkleić 10K zamiast KT83Y :) Te silniki są znacznie lepsze od wszystkich innych.

QS6T jeszcze chce zobaczyć jak sabek 72045 na tym śmiga wraz z LCD i czy też są problemy z regenem, stąd właśnie zleciłem w serwisie budowę kony SINKTy na VTC5 20S6P 120 ogniwek i pójdzie do tego sabek 45A, zobaczymy, czy się nei spali podpinająć regena + LCD...

Sabek jest z wyświetlaczem jakieś 5-6 stówek droższy :( zassam jeden z chin kurierem zobaczymy jaka jest różnica. Podejrzewam, że w starcie będzie nie do przebicia, chyba, że sabek 72v45a ma też ten spiepszony start co wersja 72060?

Niestety w większości takie zestawy do samodzielnego montażu są przeznaczone dla laika, który nie wpadnie na to, że jak kabel sie wypnie od czujnika i damy w tyte na piachu przy 20S, to się zjara w kilka minut... Nie mówiąc o jeździe po plaży... dla tego pozostanę przy napięciach 13S i 16S max. Na max naładowanej baterii QS6T bujnie się ok 55km/h. Jak założymy kapcie 2,5 cala najszersze które wchodzą np. do carrery bansheeX, kony coiler dawg i stinky to mamy 27 cali i dodatkowe 2-3km/h :D wystarczy. Jak ja na swojej konie leciałem ostatnio 65km/h ;) przyjemnie było nie powiem i chciało by się jeszcze...

Budowałem kapcie na feldze 25mm, piasta novatec QR9 na maszynach = tarcza shimano SLX203mm i przy ostrym hamowaniu w upał jak się opona zagrzała od bardzo rozgrzanego asfaltu, wywaliło mi balon z boku dętka wylazła, ścięła się o amortyzator zanim wyhamowałem do końca i... poza przebitą dętką nic się nie stało. Kapcie 2,5 napompowałem do 4,2 bara. Max co podawał producent, jak się rozgrzały od słońca w te upały po 35 stopni asfalt miał pewnie ze 60 to wywaliło od ciśnienia. Jak dobrze, że nie jechałem 60 wtedy, bo by sie skończyło konkretnym szlifem...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Arabesque
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2019, 15:31

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Arabesque »

Witam

Czym się różni ten silnik od tego zezdjec na pierwszej stronie? Tylko napisami czy czymś jeszcze?

https://allegro.pl/oferta/silnik-ebike- ... witemShare
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Jakby ktoś miał qsa 5t to ja jestem bardzo chętny na zakup
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Remigiusz
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 04 maja 2018, 18:35
Lokalizacja: Kartuzy / Gdańsk

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Remigiusz »

Arabesque pisze:
05 lip 2019, 15:39
Czym się różni ten silnik od tego zezdjec na pierwszej stronie? Tylko napisami czy czymś jeszcze?
Niczym ;) , w dziale sprzedam Masz taniej
grafffik

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: grafffik »

Moje typy i co mogę zaproponować (kontakt poniżej)
QS205 6T po przewinięciu przez CyklonEbike - Vmax 72km/h (przy masie całkowitej 170kg) - Przyśpieszenie - wyrywa plomby z zębów - praktycznie nie do utrzymnania bez opierania się na kierownicy
Sabek SVMC7245 - 45A w serii lub Unlock. 80A można walić smiało. W połączeniu z QS35H po przewinięciu przez CyklonEbike - 6000W znosi śmiało i jest plan na 120A - szczegóły tutaj

ogólnie - zdecydowanie polecam wkładanie tych silników już do obręczy motocyklowej. śmiało możecie ją upchać w ramę rowerową jak coś. pytania ? walcie śmiało do mnie na nr poniżej. wiedzą dzielę się zawsze i chętnie. pzdr!
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Mariusz_p pisze:
19 cze 2019, 22:41
Za kilka dni będę testował 6t w 28 cali z sinusem 45A dam znać co jak. Qs się właśnie zaplata :)
I jak testy? Bo bardzo jestem ciekawy :)
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mariusz_p »

Zasuwa świetnie :) jestem dość pozytywnie zaskoczony również tym na ile wystarcza taki bidon na VTC6 przy pałowaniu :) i ta cisza - tylko głuchy pęd powietrza.
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc :) ogólnie dobre połączenie.
Polecam
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2027
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Mariusz_p pisze:
10 lip 2019, 11:10
Zasuwa świetnie :) jestem dość pozytywnie zaskoczony również tym na ile wystarcza taki bidon na VTC6 przy pałowaniu :) i ta cisza - tylko głuchy pęd powietrza.
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc :) ogólnie dobre połączenie.
Polecam
Bidon masz 14S? Nie dostają za mocno te ogniwa przy 45A? Jak jest moc to się chce przycisnąć...

Pytam o to bo ktoś pytał mnie czy bidon 13S przy 45A na vtc5 pociagnie i nie padnie po sezonie.

Wypowiesz się w tym temacie?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: GrzegorzS »

https://www.olx.pl/oferta/rower-elektry ... 14619f4d34
W linku powyżej jest konstrukcja na 5P z Samsung INR18650-35 E pod sterownik 45-60A, ciekawe co tam się musi dziać ;)
Ostatnio zmieniony 10 lip 2019, 12:41 przez GrzegorzS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Nie chce nic mówić ale w popularnym sklepie jest bateria na ogniwach 29e pod sterów ik 35A...
Jak te baterie znoszą po 3A max na ogniwo...

Dobra bo się offtopic robi w temacie qsa...
Ostatnio zmieniony 10 lip 2019, 13:08 przez glebor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2027
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

GrzegorzS pisze:
10 lip 2019, 12:39
https://www.olx.pl/oferta/rower-elektry ... 14619f4d34
W linku powyżej jest konstrukcja na 5P z Samsung INR18650-35 E pod sterownik 45-60A, ciekawe co tam się musi dziać ;)
Toto jest już igranie z losem, przeciez to w kazdej chwili może się zapalić. Trza zdjąć temu Panu ogłoszenie z olxa bo przecież nie sobie a komuś zrobi krzywde...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mariusz_p »

Rower był robiony na płaskie tereny i szosę - wielkopolska. Ma gładkie opony. Max pokazuje 1950W na starcie i potem szybko maleje do 900W przy Vmax. Realne pobory ciągłe przy takim setupie i jeździe to średnio 10-30A. 35A -38A widzisz 3-4 sekundy po odkręceniu gazu, bo bardzo żwawo przyspiesza. Nie widzę powodów żeby miał nie działać. W góry bym takiej konfiguracji jednak nie polecał. Zresztą szybko skończyłoby się to przegrzaniem HUB-a.
Bardzo dużo zależy od tego gdzie taki sprzęt chce się użytkować.
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Pewnie; ja też robię na płasko i zestawy 2.5kw zależy jak się stroi. Silnik 12x5 leci na 14s 67kmh i leci cały czas 40A ciągły jak się nie pedałuje i manetka w opór... Dla tego wszystkie zestawy s2500c są dedykowane w skrzynki 14s8p to minimum.

Silnik qs 6t jak się stroi na 48v 13s5p to bez problemu sterownik 35A ciągnie średnia wychodzi 15 20A +/- w zależności od wagi. Także i na Sanyo GA da radę. Teren raczej 25A nie przekroczy chyba żeby się po bagnie jechało :)

Za to wersję 5t już pasuje przydusić na sofcie kt do 30A ;)
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Mariusz_p pisze:
10 lip 2019, 11:10
Zasuwa świetnie :) jestem dość pozytywnie zaskoczony również tym na ile wystarcza taki bidon na VTC6 przy pałowaniu :) i ta cisza - tylko głuchy pęd powietrza.
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc :) ogólnie dobre połączenie.
Polecam
masz jakieś odniesienie do 7x9 30H w tym samym kole? :)
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Jest szybszy i odporniejszy na temperaturę :)
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

A można kupić nawój 7T ? Do koła 27.5" byłby idealny dla mnie:)
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Indywidualny nawoj w qsie zaczyna się od 50 sztuk zamówienia czyli palety. 6t to dość mocny silnik 7t raczej w pl nie kupisz...
Chyba żeby cyklon zrobić nawój pogadaj...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Cyklon buli za wszystko jak za zboże więc pewnie u nich ten qs przewinięty by kosztował ze 2k pln.

To prawda że ten silnik waży ponad 9kg?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

8.6kg
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Vegasnight9 pisze:
11 lip 2019, 0:25
A można kupić nawój 7T ? Do koła 27.5" byłby idealny dla mnie:)
Jak znajdę qs'a 35H w dobrej cenie to 7t mogę Ci zrobić, wszystko zależy od ceny bazowej silnika
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Na prośbę tooropka wrzucam pliki które zniknęły z forum z wymiarowaniem QS35H do zaplotu ;)
Chwilę mi zajęło, żeby to ogarnąć, ale teraz bez problemu powinniście zapleść QSa w każdą obręcz ;)
QS 35H.png
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

Witam. Ma ktos schemat podlaczenia z sinus kt 30a? Walczylem z nim wczoraj. Albo kreci do przodu ale z mala moca albo dobrze plynnie do tylu
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2027
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

glebor pisze:
28 lip 2019, 3:01
Na prośbę tooropka wrzucam pliki które zniknęły z forum z wymiarowaniem QS35H do zaplotu ;)
Chwilę mi zajęło, żeby to ogarnąć, ale teraz bez problemu powinniście zapleść QSa w każdą obręcz ;)

QS 35H.png
Dzięki wielkie Michał! Jak wspomniałem wcześniej przez telefon, masz ode mnie ogromne piwo! :D
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

moonkagliwicee pisze:
28 lip 2019, 5:09
Witam. Ma ktos schemat podlaczenia z sinus kt 30a? Walczylem z nim wczoraj. Albo kreci do przodu ale z mala moca albo dobrze plynnie do tylu
Ogarniete. Po okolo 20 probach dziala jak bajeczka. Jest zauwazalnie cichszy od rapid m1000. Qs lepiej przyspiesza ale to ze wzgledu na obrecze wiec w sumie nie mam jak porownac ich realnych roznic w osiagach. Qs mam na 24" a rapid byl na 26". Zobacze jak bedzie na dluzsza mete. Pozdrawiam :)
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Tak mam schemat połączenia qsa do kt :)
Hale laczysz kolorami zgodnie a fazy przepinasz żółty z niebieskim
Tzn żółty do niebieskiego niebieski do zoltego
Zielone zostawiasz razem. Sprawdź powinno śmigać.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Ja też czekam na QSa 5T. 6t nadaje się świetnie pod koła 28 0 29" na 48V do 26" jest trochę za wolny (45km/h to max na pełnym aku).
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

glebor pisze:
28 lip 2019, 13:12
Tak mam schemat połączenia qsa do kt :)
Hale laczysz kolorami zgodnie a fazy przepinasz żółty z niebieskim
Tzn żółty do niebieskiego niebieski do zoltego
Zielone zostawiasz razem. Sprawdź powinno śmigać.
Mi zadzialalo inne polaczenie. Zolte zostawiam a zielone spinam z niebieskimi. Dotyczy faz i hali. Twoje polaczenie sprawialo szarpanie do przodu. Jak widac co sterownik to inne kombinacje przewodow
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

Hej, mam wreszcie podpięty silnik pod KT-LCD3 45A i nawet kręci "dobrze" (w odpowiednią stronę oraz ma kopyto), ale mam problem z lekką wibracją szczególnie na małej prędkości (później już nie czuć, ale nie wiem do końca czy dlatego, żę opony tłumią dając większe wibracje czy po prostu znika problem). Dodatkowo gdy trzymam koło w powietrzu i manetką daję pełny gaz, chwilę trzymam, puszczam na sekundę i dodaję natychmiast 100% to reakcja jest opóźniona o jakieś dwie sekundy tak, jakby "nie zauważył" że dodałem gazu.

Generalnie dziwnie to działa jakoś. Podejrzewam, że są takie możliwości:
1. Halle
2. Ustawienia parametrów KT
3. Wadliwy silnik

Podpowiecie jak diagnozować? Albo moźe od razu udać się do kogoś w W-wie kto może przynajmniej stwierdzić w czym problem?

PS. Halli nie podpinałem sam, a w sterowniku nic nie było ustawiane w zasadzie od nowości, więc pewnie nie jest to dobrze skonfigurowane
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: cyklista »

opóźnienie na manetkę to soft start, specjalnie od razu nie daje pełnej mocy na koło, gdzieś tam to się ustawia
a wibracje to pewnie się na odległość nie da nic powiedzieć
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

A gdzie podjechać w W-wie żeby z bliska zdiagnozować? A sam co mogę posprawdzać?
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mariusz_p »

Softstarta w KT nie wyłączysz w menu. To cecha tych sterowników. Pewnie są jakieś sposoby ale to już grube grzebanie w sterowniku i niewielu to ogarnie.
Chcesz pełen ogień od razu kup blokowca albo wektorowego :)
BTW też mnie to wkurza! :)
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Tak czytam i się zastanawiam czy warto wymienić mojego mxusa 30h 7x9 na qs'a 35h 6t i co mi to da... Zależy mi na lepszym przyspieszeniu a mam koła 29" i się boję że będzie mniej zrywny z racji szybszego nawoju. I nie wiem jaką max prędkość uzyskam na sinusie 16s 50A - 60km/h?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mariusz_p »

W kole 28 cali 6t szedł około 50 na 13s. To na Twoim poleci te spokojnie 60. Nie miałem okazji jechać 7x9, ale z 10x6 w 26 cali nie ma porównania. Zasuwa ostro. A może lepiej od razu iść w cos pokroju 3k turbo.
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

krzych pisze:
13 sie 2019, 9:58
Hej, mam wreszcie podpięty silnik pod KT-LCD3 45A i nawet kręci "dobrze" (w odpowiednią stronę oraz ma kopyto), ale mam problem z lekką wibracją szczególnie na małej prędkości (później już nie czuć, ale nie wiem do końca czy dlatego, żę opony tłumią dając większe wibracje czy po prostu znika problem). Dodatkowo gdy trzymam koło w powietrzu i manetką daję pełny gaz, chwilę trzymam, puszczam na sekundę i dodaję natychmiast 100% to reakcja jest opóźniona o jakieś dwie sekundy tak, jakby "nie zauważył" że dodałem gazu.

Generalnie dziwnie to działa jakoś. Podejrzewam, że są takie możliwości:
1. Halle
2. Ustawienia parametrów KT
3. Wadliwy silnik

Podpowiecie jak diagnozować? Albo moźe od razu udać się do kogoś w W-wie kto może przynajmniej stwierdzić w czym problem?

PS. Halli nie podpinałem sam, a w sterowniku nic nie było ustawiane w zasadzie od nowości, więc pewnie nie jest to dobrze skonfigurowane
Wracając do problemu - nie ma on nic wspólnego z soft-startem (który daje się wyłączyć). Problem jest o tyle dziwny, że nie wiem czy to problem czy normalne wibracje sterownika "prawie sinus" (z tego co mi powiedziano, KT symuluje sinusa za pomocą wysokiej częstotliwości kwadratowej :-P, ale to wskazywałoby, że jeśli wibracje miałby być z tego powodu to byłyby o wiele mniej basowe...?). Po zmianie parametru C2 na 1-5 sterownik potrafił zachowywać się podejrzanie bo:
- udawało się uzyskiwać gładki w miarę przebieg na przykład na wartości 2, ale zaraz po drugim uruchomieniu nagle zaczęły się o wiele większe wibracje niż przed wyłączeniem mimo, że nie zmieniałem tej wartości - po powrocie na zero wibracje nie ustały więc zwiedziłem wszystkie inne wartości (do 5) i z przerażeniem stwierdziłem, że na żadnej nie jest dobrze, więc ustawiłem na "mocno wibrujące" wcześniej zero i okazało się... że nagle przestało wibrować mocno... takie trochę niedeterministyczne te ustawienia u mnie są...

Co ciekawsze, gdy ustawienie powodowało "duże wibracje", silnik na manetce przyspieszał do prędkości np. bliskiej maksymalnej i nagle odcinał całkowicie prąd (koło luźno sobie wyhamowywało, zero regeneracyjnego itp) i po około 3 sekundach nagle manetka ożywała ponownie i przy jakichś 10 km/h można było znów zacząć przyspieszać. Im większe były wibracje na danym ustawieniu C2, tym szybciej kontroler odcinał prąd (tak, jakby orientował się, że sterowanie mu nie wychodzi i awaryjnie ciął zasilanie).

Nadal nie bardzo wiem, czy problemem jest:
1. Jakość kontrolera (ten typ tak ma???? 8-O)
2. Połączenie halli/faz silnika z kontrolerem
3. Wadliwy kontroler
4. Wadliwy silnik

Gdzie pojechać po radę?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

krzych pisze:
13 sie 2019, 9:58
Dodatkowo gdy trzymam koło w powietrzu i manetką daję pełny gaz, chwilę trzymam, puszczam na sekundę i dodaję natychmiast 100% to reakcja jest opóźniona o jakieś dwie sekundy tak, jakby "nie zauważył" że dodałem gazu.
Też u mnie to występuje. Sinusy tak mają więc nie przejmuj się.
krzych pisze:
13 sie 2019, 9:58
Wracając do problemu - nie ma on nic wspólnego z soft-startem (który daje się wyłączyć).
Jak wyłączyłeś soft start?! :?:
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

Vegasnight9 pisze:
07 wrz 2019, 20:42
krzych pisze:
13 sie 2019, 9:58
Dodatkowo gdy trzymam koło w powietrzu i manetką daję pełny gaz, chwilę trzymam, puszczam na sekundę i dodaję natychmiast 100% to reakcja jest opóźniona o jakieś dwie sekundy tak, jakby "nie zauważył" że dodałem gazu.
Też u mnie to występuje. Sinusy tak mają więc nie przejmuj się.
Niestety nie. Tzn. nie do końca się zrozumieliśmy - u mnie opóźnienie miało ponad półtorej sekundy albo nawet dwie-trzy - nie pamiętam dokładnie, ale dało się ze dwa trzy trazy machnąć manetką próbując czy zadziała zanim faktycznie zadziałało. Teraz gdy już potestowałem parametr C2 i wiem jak może być gdy jest o wiele lepiej, wiem, że to co opisywałem było fatalne. Obecnie nie ma tego efektu w ogóle. Jakieś milisekundowe opóźnienie jest, ale jest kompletnie niezauważalne gdy koło jest w powietrzu, pewnie podczas jazdy będzie lekko odczuwalne, ale to są jakieś drobne bzdury które mnie nie interesują.
Vegasnight9 pisze:
07 wrz 2019, 20:42
krzych pisze:
13 sie 2019, 9:58
Wracając do problemu - nie ma on nic wspólnego z soft-startem (który daje się wyłączyć).
Jak wyłączyłeś soft start?! :?:
Jak to jak? Manual się kłania - parametry P4 + C4 (opis np. tu: https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/)

[edit] Przepraszam, pomyłka, P4 i C4 też przestawiałem, ale oczywiście chodzi o C5 [/edit]
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Czy ktos ma kontakt do Remigiusza tel/ mail? bo chłopak nic sie nie odzywa i nie wiem co robic dalej...
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

:)?
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mariusz_p »

krzych pisze:
08 wrz 2019, 15:07
Vegasnight9 pisze:
07 wrz 2019, 20:42
Też u mnie to występuje. Sinusy tak mają więc nie przejmuj się.
Niestety nie. Tzn. nie do końca się zrozumieliśmy - u mnie opóźnienie miało ponad półtorej sekundy albo nawet dwie-trzy - nie pamiętam dokładnie, ale dało się ze dwa trzy trazy machnąć manetką próbując czy zadziała zanim faktycznie zadziałało. Teraz gdy już potestowałem parametr C2 i wiem jak może być gdy jest o wiele lepiej, wiem, że to co opisywałem było fatalne. Obecnie nie ma tego efektu w ogóle. Jakieś milisekundowe opóźnienie jest, ale jest kompletnie niezauważalne gdy koło jest w powietrzu, pewnie podczas jazdy będzie lekko odczuwalne, ale to są jakieś drobne bzdury które mnie nie interesują.
Vegasnight9 pisze:
07 wrz 2019, 20:42
Jak wyłączyłeś soft start?! :?:
Jak to jak? Manual się kłania - parametry P4 + C4 (opis np. tu: https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/)

[edit] Przepraszam, pomyłka, P4 i C4 też przestawiałem, ale oczywiście chodzi o C5 [/edit]
Tego softstart nie wylaczysz całkowicie, ale z parametrem C5 przedstawionym z 3 na 10 jest zdecydowanie lepiej. Jest kag ake z pół sekundy, a nie poltory
ODPOWIEDZ