Te "nieistotne" 200 gram, to są zapewne większe/mocniejsze magnesy, i większe/mocniejsze cewki
MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Forumowicz
- Posty: 5056
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy TSDZ2 dąło by się hardwarowo podkręcić? Tz. przewinąć lepszym uzwojeniem, nie wiem zmienić magnesy, zalać czymś? Cały czas mam chrapkę na coś mocniejszego. Tz. TSDZ2 w wolnych prędkościach do 15km/h w terenie może być, ale przydałby się kop przy większych prędkościach i bezpieczne utrzymanie maksymalnej prędkości z dużym obciążeniem.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ratuje cie najnowszy typ bafanga pod customowe ramy, ten centralny nie pamietam nazwy kodowej. Ponoc 1000w nominalnie ma i ma czujnik nacisku. Choc wychodzi dosc drogo, bo musisz pod niego kupic rame. Juz nie wiem czy nie lepiej i taniej wyjdzie kupic bafanga fata przekladniowke 750 hub i zmajstrowac suport z czujnikiem nacisku. Fajna rzecz moze z tego wyjsc
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Sugerujesz połączyć Bafanga z TSDZ2 przekładając z TSDZ2 czujnik nacisku?scuda pisze: ↑01 wrz 2019, 1:18Ratuje cie najnowszy typ bafanga pod customowe ramy, ten centralny nie pamietam nazwy kodowej. Ponoc 1000w nominalnie ma i ma czujnik nacisku. Choc wychodzi dosc drogo, bo musisz pod niego kupic rame. Juz nie wiem czy nie lepiej i taniej wyjdzie kupic bafanga fata przekladniowke 750 hub i zmajstrowac suport z czujnikiem nacisku. Fajna rzecz moze z tego wyjsc
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie, bafang ma w ofercie cos takiego https://m.olx.pl/oferta/silnik-rowerowy ... yVfwr.html
Drogo ale jest mid, jest moc i jest czujnik nacisku
Drogo ale jest mid, jest moc i jest czujnik nacisku
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A wiesz coś na temat jakoścu tego Torque Sensor'a? Czy to nie jest tak jak z TSDZ2 gdzie fabrycznie działa to jak "gumowe pedały" gdzie bardziej zniechęca, a na customie jest super (potwierdzam bo ostatni robiłem test na tym i na tym). Czy w przypadku Bafanga daje radę?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
? Nie mam ale ludzie piszą że po zmianie wyświetlacza można go o wiele lepiej ustawić pod siebie...co do surowej mocy to podejrzewam że celowo nie jest absurdalna bo gigantycznie rosną obciążenia napędu. Ja jak w swoim ustawie 1000w to czuję jak silnik targa napęd tzn jak wiele mocy wydaje w stosunku do mnie . I raczej nie jeżdżę na pełnej mocy bo wolę oszczędzać łańcuch i kasetę. Zauważ jak małe blaty mają firmowe elektryki i najczęściej mają napędy w najwyższych czyli najdroższych i najwytrzymalszych grupach.annkaa pisze: ↑01 wrz 2019, 0:55Czy TSDZ2 dąło by się hardwarowo podkręcić? Tz. przewinąć lepszym uzwojeniem, nie wiem zmienić magnesy, zalać czymś? Cały czas mam chrapkę na coś mocniejszego. Tz. TSDZ2 w wolnych prędkościach do 15km/h w terenie może być, ale przydałby się kop przy większych prędkościach i bezpieczne utrzymanie maksymalnej prędkości z dużym obciążeniem.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja dzis zamontowalem zestaw tsdz2 750W , no i przyjemnie to kręci na fabrycznym oprogramowaniu. Jak dla mnie wystarczające, aż się boje co tam można będzie pozmieniać na customowym firmware jedyny minus ze glosny w stosunku do bafanga 750W , szkoda , ze bafang niewypuscil swojej wersji bbs02 z czujnikiem nacisku, bo mocny i pancerny ten silniczek
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jaki termik do odcięcia zasilania silnika po przekroczeniu pewnej temperatury polecacie do TSDZ2. Przy jakiej temperaturze ma odcinać? Gdzie najlpeiej go zamontować?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pytanie, jakie maksymalne napiecie przyjmie kontroler TSDZ2 ? Podobno przy bafangach 48V przyjmuje bez problemu 60V ?
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 01 mar 2018, 12:59
- Lokalizacja: Poznań
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kontroler bafanga chyba nie przyjmuje 60V, tylko sam silnik z zewnętrznym kontrolerem.
BBSHD widziałem na stockowym kontrolerze troszke zmodernizowanym przez lune na 52V.
NIe mam pojecia co do tsdz2
BBSHD widziałem na stockowym kontrolerze troszke zmodernizowanym przez lune na 52V.
NIe mam pojecia co do tsdz2
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Info takie przeczytalem na cellpower.pl
Większość silników, które są przewidziane do pracy z napięciem 48V jak np. Bafang BBS02 (Sterowniki silników BBS02 i BBSHD można stosować z napięciem 39-60V)
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 01 mar 2018, 12:59
- Lokalizacja: Poznań
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No tak, pisałeś o max napięciu a ja pomyślałem o nominalnym napięciu aku 14s To masz racje, maksymalnie aku 14s, czyli niecałe 59V.
Tak czy inaczej o tsdz2 znalazłem tylko tyle z 2017 roku, czyli że nie działa
Sadly the 48volt 500W versions will not run on 52volt battery packs. Tried my new unit on my existing fully charged 14S battery, the display works fine but the motor itself will not operate. I put my variable bench supply on and it will operate up to about 54.6 volts which is the near enough top voltage on a fully charged 13S pack. It is really close and a little worried that a fully charged battery may just kick the motor into self protection mode.
Bit of a pain as all my packs are 14S units, anybody with any ideas how to get around this.
Regards.
Na ali niby jest wersja 52v
https://www.aliexpress.com/item/32841489551.html
Pewnie zależy od konkretnego modelu
Tak czy inaczej o tsdz2 znalazłem tylko tyle z 2017 roku, czyli że nie działa
Sadly the 48volt 500W versions will not run on 52volt battery packs. Tried my new unit on my existing fully charged 14S battery, the display works fine but the motor itself will not operate. I put my variable bench supply on and it will operate up to about 54.6 volts which is the near enough top voltage on a fully charged 13S pack. It is really close and a little worried that a fully charged battery may just kick the motor into self protection mode.
Bit of a pain as all my packs are 14S units, anybody with any ideas how to get around this.
Regards.
Na ali niby jest wersja 52v
https://www.aliexpress.com/item/32841489551.html
Pewnie zależy od konkretnego modelu
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No wlasnie ciekawe czy ten model na 52V by ruszył na pakiecie 15S. Bo to w pelni naladowane powinno dawac ok. 62V. Ale z tego co zrozumialem czytajac o ogniwach, to te 4,2V przy naladowaniu max. to po obciazeniu szybciutko spada w czasie do swoich standardowych 3,6-3,7V , dobrze rozumiem ?
tsdz2 w miejskim turladle.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kondensatory są na 60V, więc nie polecał bym przesadzać z podnoszeniem napięcia na siłę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
- Lokalizacja: Małopolska
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie zmienia to faktu, że 15S to przegięcie pały.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
- Lokalizacja: Małopolska
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zgadza się, przegięcie pały.
Niby po co dawać 15S jak silnik wytrzymuje 400-500W ciągłego obciążenia.
Niby po co dawać 15S jak silnik wytrzymuje 400-500W ciągłego obciążenia.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jakby ktoś jak ja szukał kolorowego wyświetlacza zbadany 850C na FV 23% (ten wyświetlacz wymiata z TSDZ2) to polecam ten sklep użytkownika z allegro „Czystyk”. Normalnie bym tego nie pisał ale dziś stanęli na głowie by wyświetlacz był u mnie kurierem na jutro wiec weekend będę mógł na spokojnie go zmienić.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Podbijam pytanie skąd ściągnąć wersję 0.20.0 ????
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
- Lokalizacja: Małopolska
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki Wielkie eMTB Assist mnie najbardziej interesuje, a zrobiłem sobie kabelek do wgrywania stąd najwyżej się cofnę do 0.19
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To idzie na standardowym sterowniku, czy tylko tym wyższym z wersji 52V 4500 obrotów?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To jest film tego kolesia od otwartego oprogramowania casainho i z opisu po lebkach wynika ze, on to odpalił na wersji 36V. Trzeba by jego pytać o niuanse.
tsdz2 w miejskim turladle.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cały czas zastanawiam się jak zwiększyć prędkość, bez psucia lini łańcucha. Kupiłem nawet pajączka do montażu przednich zębatek w standardzie 4 śrub, ale wtedy przekos łańcucha będzie duży + ponoć jest problem by przerzutka sięgnęła tak daleko. Stąd wydaje mi się że najlepiej dołożyć zębatkę do standardowej zębatki 42T. Znalazłem 110mm na 5 śrub więc powinna pasować. Co o tym myślicie?
https://allegro.pl/oferta/koronka-tarcz ... 7679156601
lub tu:
https://rowerplus.pl/tarcze-na-5-srub/2 ... s=0#wersje
Dodam że na tej zębatce chciałbym jeździć tylko z przełożeniem 11T z tyłu na prostych gdzie poprostu muszę dogonić kumpli na Bafangach )))
https://allegro.pl/oferta/koronka-tarcz ... 7679156601
lub tu:
https://rowerplus.pl/tarcze-na-5-srub/2 ... s=0#wersje
Dodam że na tej zębatce chciałbym jeździć tylko z przełożeniem 11T z tyłu na prostych gdzie poprostu muszę dogonić kumpli na Bafangach )))
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
- Lokalizacja: Małopolska
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A moze jakims rozwiazaniem bedzie przejscie na system przelozen planetarnych z tylu np. shimano nexus ? Przynajmniej lancuch mamy w stałej linii.annkaa pisze: ↑06 wrz 2019, 1:34Cały czas zastanawiam się jak zwiększyć prędkość, bez psucia lini łańcucha. Kupiłem nawet pajączka do montażu przednich zębatek w standardzie 4 śrub, ale wtedy przekos łańcucha będzie duży + ponoć jest problem by przerzutka sięgnęła tak daleko. Stąd wydaje mi się że najlepiej dołożyć zębatkę do standardowej zębatki 42T. Znalazłem 110mm na 5 śrub więc powinna pasować. Co o tym myślicie?
https://allegro.pl/oferta/koronka-tarcz ... 7679156601
lub tu:
https://rowerplus.pl/tarcze-na-5-srub/2 ... s=0#wersje
Dodam że na tej zębatce chciałbym jeździć tylko z przełożeniem 11T z tyłu na prostych gdzie poprostu muszę dogonić kumpli na Bafangach )))
tsdz2 w miejskim turladle.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
jakiś kolega pisał o budowie fulla z midem i nuvinci , ale narazie cisza...ja w swoim choperku mam silnik 1,6kw i 3 biegową piastę SA i narazie śmiga , nic nie rzęzi nie trzeszczy...mid z nuvinci to się wydaje idealne połączenie ...
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Panowie i Panie , co to jest "68/100/120mm rozmiar BB" "BBsize" ?? , bo nie kumam tych translacji z kitajskiego ?
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 maja 2018, 22:42
- Lokalizacja: Myszków
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
to jest szerokość mufy suportowej z gwintem angielskim BSA w rozmiarze 1,37" czyli 35 mm.
Często jest to suport na kwadrat albo ze zintegrowaną osią suportu Hollowtech II
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czyli łańcuch może się między tarczami zakleszczyć...
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ale ze bafangi maja więcej rpm?annkaa pisze: ↑07 wrz 2019, 1:06To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Masz na myśli że budujesz 3ci rower na nu vinci , w sumie 3 rowery , czy trzeci będzie na nu vinci a poprzednie są na przerzutkach? Dasz fotki?annkaa pisze: ↑07 wrz 2019, 1:06To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dla ciekawostki zrobiłem 1500km na lancuchu 11s srama i nie wyciagnal sie o 0.7% jeszcze. Jeszcze głownie po lasach i górkach cisnę ostro napęd a tu taki wynik, nieźle.
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja mam 1700 na 8s kmc i też 0,7% nie wchodzi.
Scuda czy na tej twojej Konie na prąd wypady do bike parków są możliwe, mam na myśli Żar -easy line, Szczyrk, Kasina? Mam taką analogową i tam ją zabieram, ale jeszcze nie przekładałem tsdz2 do niej. Czy to ma rację bytu?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Koledzy, moj tsdz2 doznał jakiejś usterki, zrobiłem od założenia 60km i zaczął się wydobywać głośniejszy dzwięk z niego, taki jakby coś w przekładni się rozpadło, czytałem że często pada niebieska zębatka ale po 60km od nowości ? podsyłam film Kręcę na manetce i wymuszam delikatnie hamując by obciążyć silnik. Ten dzwięk się pojawił jak jeździłem po lesie i zaliczyłem kilka małych 20m podjazdów ( najlżejsza zębatka ustawiona 36T).
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Trzeba rozebrać, niebieska jak padnie, to po prostu zerwie zęby i wtedy napęd bez obciążenia działa z przeskokami. Tu słychać, jakby spadło zabezpieczenie z trybu i się przesunęło i cały czas o coś ociera. Ale to jest gdybanie, trzeba rozebrać
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na endless ktos pisał że winą jest łożysko od osi niebieskiego kółka. hmm będę musiał to rozbebeszyć całkowicie.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No właśnie to te okolice jedynie przychodzą mi na myśl.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A czemu nie ? Ze dwa tygodnie temu podjezdzalem bike park w kasinie w bielsku w enduro trail bylem rok temu jak kona miala silnik w kole z tylu ale to lipa, bo zawieszenie tylne pracowalo fatalnie.Thorn pisze: ↑07 wrz 2019, 17:04Ja mam 1700 na 8s kmc i też 0,7% nie wchodzi.
Scuda czy na tej twojej Konie na prąd wypady do bike parków są możliwe, mam na myśli Żar -easy line, Szczyrk, Kasina? Mam taką analogową i tam ją zabieram, ale jeszcze nie przekładałem tsdz2 do niej. Czy to ma rację bytu?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przekonałeś mnie ostatecznie:-)scuda pisze: ↑08 wrz 2019, 19:56A czemu nie ? Ze dwa tygodnie temu podjezdzalem bike park w kasinie w bielsku w enduro trail bylem rok temu jak kona miala silnik w kole z tylu ale to lipa, bo zawieszenie tylne pracowalo fatalnie.Thorn pisze: ↑07 wrz 2019, 17:04Ja mam 1700 na 8s kmc i też 0,7% nie wchodzi.
Scuda czy na tej twojej Konie na prąd wypady do bike parków są możliwe, mam na myśli Żar -easy line, Szczyrk, Kasina? Mam taką analogową i tam ją zabieram, ale jeszcze nie przekładałem tsdz2 do niej. Czy to ma rację bytu?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pare stron temu dałem zdjęcia dwóch konstrukcji, pierwszy to Scott dla 5 latka. Drugi to Giant dla mojej żony, na którym aktualnie jeżdżę i testuję różne konfiguracje z TSDZ2. Gdy już będę pewny co działa a co nie (np. teraz wkurza mnie zbyt mała prędkość maksymalna) i chcę włożyć 2 większą 50T zębatkę obok oryginalnej z przodu to kupuję fulla DH i składam całość. Najprawdopodobniej Nuvinci użyję jeszcze w rowerze dla żony mam fajną dfelgę od zjazdówki, może w tym tygodniu, potem przełożę koło do mnie. Ale pewny nie jestem bo żona ma 26' a chyba pójdę w 27,5'.pxl666 pisze: ↑07 wrz 2019, 8:50Masz na myśli że budujesz 3ci rower na nu vinci , w sumie 3 rowery , czy trzeci będzie na nu vinci a poprzednie są na przerzutkach? Dasz fotki?annkaa pisze: ↑07 wrz 2019, 1:06To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
W ten weekend dodalem do 2 silników czujniki temperatury zgodnie z wiki. Poniżej zdjęcia. Moje wnioski i kilka wątpliwości. Testowałem na jednym wzniesieniu jeżdżąc tam i spowrotem
1. Jest opóżnienie w odczycie tz. jadą pod górę temperatura rośnie, następnie zawracam silnik już nie dostaje w dupę i jadą w dół, mimo tego jeszcze przez 5-10 sekund temperatura rosła o jakieś 1-2 stopnie. W mxus 3K z czujnikiem jak przestane jechać to od już nie rosła. Nie zrobiłem w 1:1 zgodnie z tutorialem tz. po przyklejeniu czujnika do obudowy silnika najpierw nałożyłem na niego termoprzewodzącą pastę silikonową zaleceną do czujników temperatury, a dopiero potem całość pokryłem silikonem wysokotemperaturowym.
2. Testowałem temperaturę na 2 wyświetlaczach LCD3 i 805C Bafanga. Na LCD3 można na żywo odczytywać pomiar, natomiast w 805C jest tyko wykres i przy dłużej jeździe nie mamy odczytu dokładnego. W tej sprawie odezwałem się już do casainho twórcy cutomowego firmware - równocześnie dotowałem go 120zł bo dzięki niemu mamy zajebistego softa ))) Zobaczymy co odpowie, mam nadzieję że w kolejnej wersji wprowadzi odczyt na żywca do 805C - bo ten wyświetlacz miażdży LCD3 pod każdym względem, opróćz tej temperatury na żywo.
3. Tak jak mówi na swoich filmach w yuotube jbalatutube dzięki któremu wiemy jak krok po kroku wysztko wgrać, zagrzanie tych silników do 75C w którym zaleca się zmniejszenie mocy, nie jest trudne. Stąd powiem tak jeśli planujecie jeździć tym napędem po płaskim mieście na 75% możliwości nie montujcie czujników temperatury, w przeciwnym razie czujnik jest obowiązkowy...
4. Po zagrzaniu do 85C gdzie zalecane jest wyłączenie silnika lub do temperatury niższych silnik schładza się bardzo powoli, nie to co w HUBach. Na endless-sphere kombiują by wsadzić przewodik pomiędzy obudowę zewnętrzną a obudowę silnika by lepiej odprowadzał temperaturę na zewnątrz. Nawet po zartrzymaniu się (dziś była chłodna noc) silnik bardzo wolno się zchładza.
Poniżej zdjecia z montażu:
1. Jest opóżnienie w odczycie tz. jadą pod górę temperatura rośnie, następnie zawracam silnik już nie dostaje w dupę i jadą w dół, mimo tego jeszcze przez 5-10 sekund temperatura rosła o jakieś 1-2 stopnie. W mxus 3K z czujnikiem jak przestane jechać to od już nie rosła. Nie zrobiłem w 1:1 zgodnie z tutorialem tz. po przyklejeniu czujnika do obudowy silnika najpierw nałożyłem na niego termoprzewodzącą pastę silikonową zaleceną do czujników temperatury, a dopiero potem całość pokryłem silikonem wysokotemperaturowym.
2. Testowałem temperaturę na 2 wyświetlaczach LCD3 i 805C Bafanga. Na LCD3 można na żywo odczytywać pomiar, natomiast w 805C jest tyko wykres i przy dłużej jeździe nie mamy odczytu dokładnego. W tej sprawie odezwałem się już do casainho twórcy cutomowego firmware - równocześnie dotowałem go 120zł bo dzięki niemu mamy zajebistego softa ))) Zobaczymy co odpowie, mam nadzieję że w kolejnej wersji wprowadzi odczyt na żywca do 805C - bo ten wyświetlacz miażdży LCD3 pod każdym względem, opróćz tej temperatury na żywo.
3. Tak jak mówi na swoich filmach w yuotube jbalatutube dzięki któremu wiemy jak krok po kroku wysztko wgrać, zagrzanie tych silników do 75C w którym zaleca się zmniejszenie mocy, nie jest trudne. Stąd powiem tak jeśli planujecie jeździć tym napędem po płaskim mieście na 75% możliwości nie montujcie czujników temperatury, w przeciwnym razie czujnik jest obowiązkowy...
4. Po zagrzaniu do 85C gdzie zalecane jest wyłączenie silnika lub do temperatury niższych silnik schładza się bardzo powoli, nie to co w HUBach. Na endless-sphere kombiują by wsadzić przewodik pomiędzy obudowę zewnętrzną a obudowę silnika by lepiej odprowadzał temperaturę na zewnątrz. Nawet po zartrzymaniu się (dziś była chłodna noc) silnik bardzo wolno się zchładza.
Poniżej zdjecia z montażu:
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mialem sie juz pochwalic ze zrobilem 3000 km tsdz2 open source bez zadnej awarii... az tu dzis w lesie cisnalem i galaz wielkosci kija golfowego i grubosci rury wydechowej wpadla mi w tylne kolo natychmiastowo je blokując, lamiac przy tym 3 szprychy. Stalo sie to pod obciazeniem ze strony silnika i cos zaczelo trzeszczec w silniku. Podejrzewam niebieski nylon zmielilo. Jutro bede otwieral silnik i bedzie wiadomo.
Odrazu zmontuje sobie tez czujnik temperatury, bo lubie czesto pocisnac, a niekiedy czuje reka jak silnik jest goracy.
Odrazu zmontuje sobie tez czujnik temperatury, bo lubie czesto pocisnac, a niekiedy czuje reka jak silnik jest goracy.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A z jami wyświetlaczem jeździsz? LCD3, 850C, czy oryginalny?scuda pisze: ↑09 wrz 2019, 0:23Mialem sie juz pochwalic ze zrobilem 3000 km tsdz2 open source bez zadnej awarii... az tu dzis w lesie cisnalem i galaz wielkosci kija golfowego i grubosci rury wydechowej wpadla mi w tylne kolo natychmiastowo je blokując, lamiac przy tym 3 szprychy. Stalo sie to pod obciazeniem ze strony silnika i cos zaczelo trzeszczec w silniku. Podejrzewam niebieski nylon zmielilo. Jutro bede otwieral silnik i bedzie wiadomo.
Odrazu zmontuje sobie tez czujnik temperatury, bo lubie czesto pocisnac, a niekiedy czuje reka jak silnik jest goracy.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mega mi się podoba że można w trakcie jazdy zmieniać parametry, dzięki czemu możesz sobie fajnie wszystko zmieniać i testować. Na początku miałem też LCD3 ale bez włączonego obok smartphona, z instrukcją co jest co nie za bardzo pamiętałeś jaki numerek to jaki parametr. W bafangu masz wszytko ładnie podpisane w 1 długim menu bez koneiczności przechodzenia. Scrollowanie trwa długo, ale po wyjściu zapamiętuje gdzie byłeś. Super są wykresy spadku % baterii, mocy włożonej z nóg, amperów, kadencji itd.pokaże je w tym tygodniu. Jest dużo bardziej czytelny, wyświetla wszystkie informacje w 1 miejscu, ma więszką pamięć, jest mniejszy i bardziej kompaktowy. Jest solidniejszy, nie trzeba go rozkręcać do wgrania nowszego firmware o ile ma się boxa do programowania - na szczęście sąsiad który mi go polecił ma boxa do porgramowania.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA