Ekross City
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ekross City
Szerszeń wygląda zacnie. W sprawie komponentów. Pytanie, czy lepiej założyć nowego Zooma niż skatowanego do granic możliwości amortyzatora i damper uznanej marki ? Na początek by się zmieścił w budżecie jest ok. rower jeździ. Jeśli nastąpi przepowiadana katastrofa to na przyszły sezon kolega kupi sobie DNM oraz jakiś inny sprzęt.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Dokładnie tak jak piszesz. Kij ma dwa końce, więc jest początek i koniec. Skończy się zoom to kupi się dnma za 2k pln. Szkoda, że przed zlotem się nie ogarnalem bo niektórym bym pozamykał buzie i zmienił punkt widzenia. Nic na siłę, ale wszystko w granicach rozsądku. Miało być na próbę i po kosztach, więc tak jest. Amen.elektrotonus pisze: ↑01 wrz 2019, 23:42Szerszeń wygląda zacnie. W sprawie komponentów. Pytanie, czy lepiej założyć nowego Zooma niż skatowanego do granic możliwości amortyzatora i damper uznanej marki ? Na początek by się zmieścił w budżecie jest ok. rower jeździ. Jeśli nastąpi przepowiadana katastrofa to na przyszły sezon kolega kupi sobie DNM oraz jakiś inny sprzęt.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ekross City
Mamy podobne zdanie ale to nie nasz interes.elektrotonus pisze: ↑01 wrz 2019, 23:42Szerszeń wygląda zacnie. W sprawie komponentów. Pytanie, czy lepiej założyć nowego Zooma niż skatowanego do granic możliwości amortyzatora i damper uznanej marki ? Na początek by się zmieścił w budżecie jest ok. rower jeździ. Jeśli nastąpi przepowiadana katastrofa to na przyszły sezon kolega kupi sobie DNM oraz jakiś inny sprzęt.
KRAKÓW
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ekross City
W moim projekcie na bazie samurai od Tombe jedynym używanym elementem jest przedni amortyzator DNM powietrzny kupiony od Sietaza, przez niego przygotowany by działał jak najlepiej. Owszem, ideałem jest marzocchci za 2500 PLN ale niestety, budżet na rower i tak został przekroczony w stosunku do wcześniej planowanej kony coiler
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
noi to rozumiem . kurde ciekaw jestem trwałości i pracy zawieszenia , zrobisz kiedyś jakiś filmik prezentujący jak toto lata po lesie ? tylko nie z klaty / kasku a z boku , żeby było widać jak pracuje zawias , jak się zachowuje motorek itdTooropek pisze: ↑01 wrz 2019, 22:38Koszt? 2200 rama, gt 250zł, manetka 50zł, pakiet 70zł, przełączniki 30zł, koło tył 1100zł, koło przód 400zł, amor przód 700, amor tył 250, reszta pierdół to groszowe sprawy i nie więcej jak 200zł, także jak na razie koszt 5250, ale trza doliczyć ładowarkę, którą posiadam już jakiś czas i bmsa. Nie liczę kosztu aku bo będę go zgrzewał po niedzieli. Ale orientacyjnie Koszt na już 6k pln i mega frajda z jazdy
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
pxl666 pisze: ↑02 wrz 2019, 10:17noi to rozumiem . kurde ciekaw jestem trwałości i pracy zawieszenia , zrobisz kiedyś jakiś filmik prezentujący jak toto lata po lesie ? tylko nie z klaty / kasku a z boku , żeby było widać jak pracuje zawias , jak się zachowuje motorek itdTooropek pisze: ↑01 wrz 2019, 22:38Koszt? 2200 rama, gt 250zł, manetka 50zł, pakiet 70zł, przełączniki 30zł, koło tył 1100zł, koło przód 400zł, amor przód 700, amor tył 250, reszta pierdół to groszowe sprawy i nie więcej jak 200zł, także jak na razie koszt 5250, ale trza doliczyć ładowarkę, którą posiadam już jakiś czas i bmsa. Nie liczę kosztu aku bo będę go zgrzewał po niedzieli. Ale orientacyjnie Koszt na już 6k pln i mega frajda z jazdy
Bedzie z tym problem bo nie latam po lesie, a jak już to raczej sam... Jednakże jak kiedyś kolega wybierze się ze mną na leśne wybryki to poproszę go żeby cokolwiek nagrał, nie obiecuję, że nastąpi to szybko, bo czasu mam niewiele a roboty w ciul.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Bardzo podobnie do powietrznego aiona, nic nie telepie, nie skrzypi, hula jak ta lala. Nie piszę tego dla smiechu, czy na przekór hejterom... Tak poprostu jest. Fajnie się podjeżdża pod krawężniki... Cyk i juz jestem na chodniku
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ekross City
Chciałbym zobaczyć filmik jak pracuje ten amortyzator teraz, stojąc na rowerze i naciskając kierownicę tak żeby się uginał, a później poczekać i nagrać podobny film po np.10k kilometrów.
KRAKÓW
- flam4
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sie 2019, 14:52
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Ekross City
Wszystko zależy do czego używa się takiego roweru. Przy jeźdźcie do po drodze taki rowerem z zoomem jeszcze ujdzie, ale dopóki nie włoży się czegoś lepszego człowiek się przyzwyczai do wszystkiego. Zbudowałem na tej ramie z 3 konstrukcję, ale osobiście mi ona nie pasuję. Na pewno odpada wspomaganie takiego sprzętu przy długiej trasie. Po prostu geometria jest inna. Plus ogromna ilość aku, dla nie których też montaż siedzenia moto, wtedy można już zabrać pasażera.
Jednak proszę nie używać tej ramy z amorem zooma w górskim terenie. Na 4 przypadki wycieczek po górach na tym amorku 3 zakończyły się wcześniej. A używając ten amor z damperem DNM to już w ogóle masakra.
Po prostu trzeba dobierać elementy zgodnie z przeznaczaniem
Oszczędzać można jak rower używamy dla dojazdu do pracy po drodze lub normalną jazdą po lesie.
Gorzej jak ludzie przyjeżdża do mnie z konstrukcjami co mają wątpliwe części( zaczynając od amortyzacji, hamulców, tarcz) i naglę chcą wojować świat po górach. A naprawdę miałem poważne wypadki przy budżetowych konstrukcjach. Nie mówie, że markowe sprzętu nie ulegają awarii, ale można na nich polegać.
Jednak proszę nie używać tej ramy z amorem zooma w górskim terenie. Na 4 przypadki wycieczek po górach na tym amorku 3 zakończyły się wcześniej. A używając ten amor z damperem DNM to już w ogóle masakra.
Po prostu trzeba dobierać elementy zgodnie z przeznaczaniem
Oszczędzać można jak rower używamy dla dojazdu do pracy po drodze lub normalną jazdą po lesie.
Gorzej jak ludzie przyjeżdża do mnie z konstrukcjami co mają wątpliwe części( zaczynając od amortyzacji, hamulców, tarcz) i naglę chcą wojować świat po górach. A naprawdę miałem poważne wypadki przy budżetowych konstrukcjach. Nie mówie, że markowe sprzętu nie ulegają awarii, ale można na nich polegać.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Ekross City
Fajnie wygląda ta kanapa, też się zastanawiałem kiedyś nad zamontowaniem takiej, ale...
1. Pozbywa się w ten sposób regulacji wysokości i po jakimś czasie może być niewygodnie.
2. Trudniej dostać palcami do ziemi, zwłaszcza w terenie gdzie czasem trzeba się podeprzeć.
3. Wygląda to jeszcze bardziej "motocyklowo" i dodatkowo zwraca uwagę.
Daj znać po jakimś czasie jak się sprawdza dla Ciebie takie rozwiązanie.
1. Pozbywa się w ten sposób regulacji wysokości i po jakimś czasie może być niewygodnie.
2. Trudniej dostać palcami do ziemi, zwłaszcza w terenie gdzie czasem trzeba się podeprzeć.
3. Wygląda to jeszcze bardziej "motocyklowo" i dodatkowo zwraca uwagę.
Daj znać po jakimś czasie jak się sprawdza dla Ciebie takie rozwiązanie.
- flam4
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sie 2019, 14:52
Re: Ekross City
Też się właśnie tym martwię. Ale zaletą tej ramy wydaje się to, że zawsze można zmienić mocowanie na standardowe siodełko. Samo siedzisko moto też nie jest jakieś strasznie drogie - 200zł w ogłoszeniu Vasyla na OLX.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Kupując ramę od Vasyla siodło moto masz za stówkę, a dodatkowo masz standardowe pod sztycę. Co kto lubi. Ja mam 180cm i 75kg wagi i rama jak dla mnie na pierwsze dni testów jest idealna, tylko trzeba dać 200mm dwupółkę przód i tył 200mm damper by to fajnie stało. Zdjęcia w temacie będą dodane za jakiś czas, więc obserwuj temat. Przy takim ustawieniu jak ja zrobiłem siodło w niższym punkcie wypada idealnie pod kroczem, więc jest fajnie dostosowane. Jeździ się na tym podwyższeniu kanapy i kręcić korbami można normalnie. Dla wyższych osób ta rama z siodłem moto bedzie za mała ze względu na dłuższe nogi i kolana będą wchodzić w kierownicę, a jak postawi taki żuraw nogi na pedały to kolana bedzie miał na wysokości cycków. Ramę i komponenty trzeba wybierać adekwatnie pod swoje wymiary, więc nie każdy osobnik do każdego roweru będzie pasował.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Rower miał kosztować nie więcej jak dobry rower full z taką elektryką jak obecnie używam. Jest to budżetowe rozwiązanie na płaski teren (mazowieckie 08-110). Nie martwię się o amor czy hamulce, bo nie szaleje na rowerze, pisałem już to. Z czasem na tył kupię magure mt5 czy zmienie silnik i sterownik, pozniej bmsa, aku itd. Co jakiś czas będę coś zmieniał i w końcu dojdę do takiego stopnia rozbudowy, że już nic lepszego nie będzie można dołożyć do roweru także spokojnie apofis, wszystko co popełniłem nie jest tylko i wyłącznie wynikiem skąpstwa, a chęcią przetestowania czegos innego na własnej skórze i pomocą innym. Nie trzeba wydać 2,5 tysiaka za stary zużyty amor jak mozna za 7 stówek kupić nowy i śmigać kilka sezonów w takich warunkach jak opisuję wyżej. Czas pokaże co z tego wyjdzie. Także nie trzeba kupować roweru za 25 tysięcy jak można złożyć samemu coś równie fajnego za 8 tysięcy lub nawet mniej i cieszyć się jak małe dziecko.ap0f1s pisze: ↑03 wrz 2019, 9:44Wszystko zależy do czego używa się takiego roweru. Przy jeźdźcie do po drodze taki rowerem z zoomem jeszcze ujdzie, ale dopóki nie włoży się czegoś lepszego człowiek się przyzwyczai do wszystkiego. Zbudowałem na tej ramie z 3 konstrukcję, ale osobiście mi ona nie pasuję. Na pewno odpada wspomaganie takiego sprzętu przy długiej trasie. Po prostu geometria jest inna. Plus ogromna ilość aku, dla nie których też montaż siedzenia moto, wtedy można już zabrać pasażera.
Jednak proszę nie używać tej ramy z amorem zooma w górskim terenie. Na 4 przypadki wycieczek po górach na tym amorku 3 zakończyły się wcześniej. A używając ten amor z damperem DNM to już w ogóle masakra.
Po prostu trzeba dobierać elementy zgodnie z przeznaczaniem
Oszczędzać można jak rower używamy dla dojazdu do pracy po drodze lub normalną jazdą po lesie.
Gorzej jak ludzie przyjeżdża do mnie z konstrukcjami co mają wątpliwe części( zaczynając od amortyzacji, hamulców, tarcz) i naglę chcą wojować świat po górach. A naprawdę miałem poważne wypadki przy budżetowych konstrukcjach. Nie mówie, że markowe sprzętu nie ulegają awarii, ale można na nich polegać.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Ekross City
W pełni zgadzam. Zresztą budowałeś go sam, także wiesz co masz i co możesz sobie pozwolić.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
I takie komentarze się ceni, a nie hejt z kazdej strony - jak to ostatnio ma miejsce na forum.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
Eno bz przesady...nie hejt, tylko niektórzy mają inną perspektywę...jak się buduje komercyjnie to inaczej sie liczy koszty bo ma się inne możliwości...mnie osobiście śmieszą ceny za jebajki oscylujące w granicach 16 - 30 tysi . Po prostu nie jest to kasa jaką wydalbym na zabawkę. Jeśli wydasz 7k na swój motorek to to jest imho cena bardzo ok a przy okazji masz satysfakcję
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ekross City
co do kupna zużytego amorka za 2500 to rst killah nowy idzie kupic za 2000 w Polsce, cyklon uzywa ich w swoich "ebike"
KRAKÓW
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
jak chcesz jakieś fajne naklejki na amora czy skrzynkę to poślij plik / link z wymiarem - coś ci mogę wydrukować
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
coś jak np tu sobie wydrukowałem na ścianki skrzynki
albo tu tymczasowa "skóra" z banera, na baterie
albo tu tymczasowa "skóra" z banera, na baterie
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
Re: Ekross City
Nie trzeba wydawać 2k zużyty amor, wystarczy 1.5k i można kupić amor w bardzo dobrym stanie, który :
-pracuje lepiej
- są dostępne części zamienne
- jest trwalszy
-pracuje lepiej
- są dostępne części zamienne
- jest trwalszy
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
co prawda żeby tak okleić skrzynkę to trzeba potrenować i kupić co najmniej jedna raklę do prowadzenia folii , opalarka i ew wałek tapeciarski...noi kolega z drugą parą rąk...
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Ekross City
plx666 Może założysz temat w dziale kupie sprzedam? Ciekawe to wygląda - jaka by była cena +- za grafikę na dwa boczki? Folia jest gruba na tyle żeby zamaskować jakieś niedoskonałości wykończenia skrzyneczki?
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
a - grafika - masz coś upatrzonego ?
b - dobrze zdjęty wymiar z marginesem , folie trzeba mieć za co ciągnąć
c - folia z laminatem - samochodowa / kanalik (bąble same uciekają) - ok 75 / 80 trzeba liczyć za mkw - ma ok 200 mikronów wiec wiele się pod nią nie ukryje ale jest dość odporna , można jeszcze użyć laminatu podłogowego - jest on o wiele grubszy , ale ma przeciwpoślizgową fakturę ...
d - umiejętność klejenia takich elementów ...
nie ukrywam ze najwięcej jest zabawy z przygotowaniem grafiki - sklejenie ze sobą np kilku dezajnów albo dopasowanie jakiegoś , tu liczę za godziny i skomplikowanie projektu ale dla kolegów z forum proste rzeczy mogą być free , wg mojego uznania
zlecisz kurierowi odbiór paczki wg wytycznych - poślę ci próbki folii do zabawy , nauki itd ... mam duzo takich kawałków do testowania (kawałki płyt pcv / kawałki płyt dibond ) - opłacisz paczkę i są twoje , ja to muszę wyrzucać. mam kupę pasków banera którego osobiście używam do np zabezpieczenia pakietów - wodoodporny i dość mocny materiał który również wyrzucam kilogramami...
zresztą sama folia nadaje się świetnie do owijania pakietów zamiast rękawa - jest za darmo i jest w kawałkach np 100x100cm - noi cała się klei...
b - dobrze zdjęty wymiar z marginesem , folie trzeba mieć za co ciągnąć
c - folia z laminatem - samochodowa / kanalik (bąble same uciekają) - ok 75 / 80 trzeba liczyć za mkw - ma ok 200 mikronów wiec wiele się pod nią nie ukryje ale jest dość odporna , można jeszcze użyć laminatu podłogowego - jest on o wiele grubszy , ale ma przeciwpoślizgową fakturę ...
d - umiejętność klejenia takich elementów ...
nie ukrywam ze najwięcej jest zabawy z przygotowaniem grafiki - sklejenie ze sobą np kilku dezajnów albo dopasowanie jakiegoś , tu liczę za godziny i skomplikowanie projektu ale dla kolegów z forum proste rzeczy mogą być free , wg mojego uznania
zlecisz kurierowi odbiór paczki wg wytycznych - poślę ci próbki folii do zabawy , nauki itd ... mam duzo takich kawałków do testowania (kawałki płyt pcv / kawałki płyt dibond ) - opłacisz paczkę i są twoje , ja to muszę wyrzucać. mam kupę pasków banera którego osobiście używam do np zabezpieczenia pakietów - wodoodporny i dość mocny materiał który również wyrzucam kilogramami...
zresztą sama folia nadaje się świetnie do owijania pakietów zamiast rękawa - jest za darmo i jest w kawałkach np 100x100cm - noi cała się klei...
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
Re: Ekross City
Kupno używki dampera czy amora jest nawet pewniejsze niż nowego. Nawet nie trzeba nic wiedzieć o zawieszeniu.
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ekross City
Wiem, jest to temat który by można opisać w innym poście, według mnie najważniejsze w kupnie używanego amortyzatora to oględziny na żywo, można pomacac i zobaczyć z bliska.
KRAKÓW
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Świetnie. Bardzo mi się podoba, a jeszcze lepiej wyglądałoby pod kolor gripów, a raczej ich mocowań, coś w kolorze turkusu. Może prześlę Ci szablon boczków do ramy i coś ogarniesz? Ogólnie nie planowałem niczym oklejać ramy ani boczków, ale to mi się podoba co stworzyłeś.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ekross City
Fajna alternatywna konstrukcja, gdzieś pomiędzy klockowatymi i jednak paskudnymi falkonami i falkonopodobnymi, a mocnymi rowerami z monstrualnymi trójkątami.
przyjemnie popatrzeć. Powodzenia.
przyjemnie popatrzeć. Powodzenia.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Dzięki za szczery komentarz. Mamy podobne punkty widzenia. W weekend trochę czasu będę miał więc coś dalej robota ruszy to i zdjęcia jakieś wrzucę. PozdrawiamWojtekErnest pisze: ↑04 wrz 2019, 6:14Fajna alternatywna konstrukcja, gdzieś pomiędzy klockowatymi i jednak paskudnymi falkonami i falkonopodobnymi, a mocnymi rowerami z monstrualnymi trójkątami.
przyjemnie popatrzeć. Powodzenia.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Ekross City
Tak myślałem o gotowych wzorach.
O fajnie, odezwę się na priv za 1-2 dni. Btw - kolejny pomysł do wrzucenia na dział giełda: gotowe wzory na golenie amorka. Nie dosyć że sprzęt będzie bardziej indywidualny to i okleina trochę osłoni golenie. I tu kolejne pytanie mi przyszło - jak to się odkleja? W razie chęci zmiany / odświeżenia elementu?
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
Najlepiej podgrzać opalarką i schodzi jak marzenie. Klej usuwamy np denaturatem jak coś zostanie
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
wklej link do jakiejś dużej grafiki i będziemy działaćTooropek pisze: ↑04 wrz 2019, 0:06Świetnie. Bardzo mi się podoba, a jeszcze lepiej wyglądałoby pod kolor gripów, a raczej ich mocowań, coś w kolorze turkusu. Może prześlę Ci szablon boczków do ramy i coś ogarniesz? Ogólnie nie planowałem niczym oklejać ramy ani boczków, ale to mi się podoba co stworzyłeś.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Powoli zacząłem zgrzewać, 20S11P. Narazie jedna warstwa pod szeregowe, ale w weekend dodam drugą, żeby przysiad pod obciążeniem zniwelować jak najbardziej. 2 rzędy 10S11P wejdzie i zostaje dużo miejsca na zaplanowane wczesniej graty do wnętrza brzucha.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Obiecane zdjęcia ramy, światło słabe bo nie mam czasu znieść lamp ze strychu, myślę, że to wystarczy poglądowo ocenić czy jest okej. Spawy migiem robione, łożyska maszynowe uszczelniane pod wachacz i pod stery. Jest to konstrukcja oparta o ramę a nie tylko cieniutką blaszkę jak to bywa w innych puszko-podobnych konstrukcjach. Niebawem dalszy ciąg zdjęć i relacji bo aku zgrzany i ogarnięty, wszystkie podzespoły już są, tylko zostało mi zmontować wszystko jak należy i śmigać. Jazdy testowe mam za sobą i tak szczerze, na asfalt kupowac czy składać taki rower to głupota. Frajda dopiero zaczyna się w terenie, w lesie czy na żwirowni. Pohasałem trochę lo lesie i już wiem, że tam będę najczesciej zaglądał i w inne zakamarki miasta. Amortyzacja jak najbardziej spełnia moje oczekiwania i nie potrzebuję niczego więcej. Jedno jest pewne, nigdy, ale to nigdy nie kupię już roweru hardtail. Pełne zawieszenie to jest to!
https://m.fotosik.pl/u/Tooropek/album/2527638
https://m.fotosik.pl/u/Tooropek/album/2527638
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 sie 2019, 7:12
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Ekross City
Dzięki za fotki. Sporo miejsca jest pod kanapą, ciekawe czy dało by się tam upchać sabka na 80A, albo ładowarkę.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Ekross City
Do tej kanapy to dobre pegi zamontować, gruby laczek moto. Sabek po tuningu, większy qs i można orać konkretnie po lasach fajnie wyszło.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Na korbach rowerowych normalnie idzie jeździć, jechałem około 500 metrów bez zasilania i nawet przy tej wadze (dokładnie nie znana) da radę kręcić i się nie spocić, lecz 5km/h daleko nie znajdziemy bez zasilania
Laczki są grube bo to moto oponki kenda k262 19x2,75 na obręczy 1,6" tył i 1,4" przód.
Jak nie znudzi się maszyna to za jakiś czas kupię jak piszesz qsa v3 i dużego sabka
Zobaczymy co czas pokaże.
Jakieś konkretniejsze zdjęcia i być może film będą za jakiś czas jak wszystko ogarnę. Dziś uspawałem "klatkę" na aku, jutro montaż sterownika na amen i aku. Przetwornica, GPS, alarm także muszę podpiąć. Dużo elektryki zostało, ale jak się uda to do następnego tygodnia skończę na cacy rowerek. Wolnobieg też do zmiany na 5 rzędów, bo ten 7 rzędowy który mam zwiększa dropout, co za tym idzie koło nie siedzi prosto w wahaczu a ma 2mm odchyłki. Wszystko do ogarnięcia.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Sabek raczej nie wejdzie, ale gt1500 już tak, lecz to słaby sterownik do pojazdu takiej wagi. Ładowarka aluminiowa jak najbardziej wejdzie. Więcej nie wiem bo nie myślałem wywalać sterownika na zewnątrz i żadnych przymiarek nie robiłem.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1327
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: Ekross City
Ładnie Podobno da się wsadzić 400 ogniw a ciekawi mnie czy wejdzie do środka jak w falkonie sabek i 340 ogniw.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Sabek na szerokość wejdzie luźno, na długość takze, kwestia ułożenia ogniw w plastry miodu i jaką ilość na wcisk ogarniesz. Ja narazie włożyłem 220 w koszykach kwadratowych, ale spokojnie jest miejsca na kolejne 100 ogniw w kwadratowych. W plaster piętrowo trzeba by zrobić przymiarkę na te 340 ogniw i sabka, lecz wydaje mi się, że to nie osiągalne. Po to wlasnie Vasyl sprzedaje pokrywę na sterownik pod ramę. Są nitonakrętki pod pokrywę i nie trzeba nic kombinować, tylko przykręcić śruby z zestawu i gotowe, więc po co upychać sabka do brzucha?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Ekross City
Bujakoto na starym forum wsadził: Bateria 20s 28p = 84V 95Ah (560 ogniw li-ion Sanyo 3400mAh)
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5976
Żeby więcej ogniw wlazło do puchy jest niezłym powodem . Sam wolę dawać sterownik do wnętrza ramy lepiej się robi kabelkologię i całość jest mniej awaryjna. Z drugiej strony sterownik pod ramą na lepsze chłodzenie. Choć w moim mamucie mam sabka przykręconego od samej góry ramy i sterownik nawet nieźle oddaje ciepło przez swój spód.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Ekross City
Yin chodziło mi o brzuch a nie osłonę sterownika Swój mini-aku przymocowałem na autorskim mocowaniu spawanym z tego co było pod ręką. Aku obłożony dookoła plexi 3mm i na to osadzona rama. Kopiujcie patent bo aku siedzi na tym jakby był wklejony. Wykorzystałem oryginalne nitonakrętki do montażu osłony sterownika, nie będę jej uzywał więc w najlepszy możliwy sposób wykorzystałem to co daję rama w oryginale. Proszę foto poglądowe.
Dzieję, się i jutro jak ogarnę z działki pasy do ściągania, ogarnę amor żeby nie miał luzu na koronach, poroboę elektrykę wstępnie i już tylko zostanie kosmetyka
Dzieję, się i jutro jak ogarnę z działki pasy do ściągania, ogarnę amor żeby nie miał luzu na koronach, poroboę elektrykę wstępnie i już tylko zostanie kosmetyka
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ekross City
Najlepiej chyba jak w skrzynce to wypruć z obudowy i fety przykleić do ramy . W zimie grzanie dupy
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice