Cześć, ślubnej zepsuł się ebike od fischera. Zamówiłem nowy kontroler wraz z wyświetlaczem i manetką. Po poskładaniu wszystkiego do kupy rower na samej manetce jedzie do 20 km/h. czy to normalne?
Kontroler chiński 250W, silnik oryginalny, bez przekładniowy 250W, bateria 36V. Domówiłem PAS, będę zakładał jak tylko przyjdzie, miałem zamiar naprawić rower a wyszło na to że jest gorzej.
Naprawa Fischer 1401
-
- Forumowicz
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35
Re: Naprawa Fischer 1401
Nie to nie jest normalne. Zrób zdjęcie, wrzuć linki do kontrolera, wyświetlacza etc. Gorzej chyba nie bo rower jeździ.
poza tym czy to silnik przekładniowy (tył/przód) jest wiele zmiennych dla etd1401.
poza tym czy to silnik przekładniowy (tył/przód) jest wiele zmiennych dla etd1401.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2019, 20:56
Re: Naprawa Fischer 1401
to dokładnie taki sterownik. Co do silnika nie jestem pewny, wydaje mi się że jest to silnik bezprzekladniowy.
-
- Forumowicz
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35
Re: Naprawa Fischer 1401
Hej, nie jestem do końca pewien, czy dobrze widzę może złe zdjęcie wkleiłeś. Czemu zasilasz sterownik 48V (czyli zakres pracy 38-54,6v baterią 36V?
To nawet nie jest dual voltage 36/48 tylko jedno napięciowy KT.
Jeśli masz Proline etd1401 to na 100% masz przekładniowy, by to sprawdzić wystarczy obrócić kołem bez włączonego systemu.
Jak masz delikatnie i bezoporowo w jedną a wyje i hamuje w drugą to przekładnia. Daj zdjęcie tego silnika.
Ja mam przekładniowy bez halotronów. na 48V ale sterowniku dual z lekkim wspomaganiem dojeżdża do 42km/h, bez wspomagania jedzie jednostajnym 33-35km/h w zależności od wiatru.
To nawet nie jest dual voltage 36/48 tylko jedno napięciowy KT.
Jeśli masz Proline etd1401 to na 100% masz przekładniowy, by to sprawdzić wystarczy obrócić kołem bez włączonego systemu.
Jak masz delikatnie i bezoporowo w jedną a wyje i hamuje w drugą to przekładnia. Daj zdjęcie tego silnika.
Ja mam przekładniowy bez halotronów. na 48V ale sterowniku dual z lekkim wspomaganiem dojeżdża do 42km/h, bez wspomagania jedzie jednostajnym 33-35km/h w zależności od wiatru.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2019, 20:56
Re: Naprawa Fischer 1401
Dobra, złe zdjęcie sterownika dałem, porobię w piątek dokładne zdjęcia, rower to fischer etd 1401, damka z napędem w kole, wymieniłem sterownik na zewnętrzny. Głupio zrobiłem bo przeszedłem z wtyczek okrągłych (9 pin i 8 pin) na zwykle, teraz mi się to wszystko nie mieści w oryginalnym miejscu, muszę pudlu tworzyć. Za późno na forum zajrzałem, mogłem popytać.Witt pisze: ↑29 paź 2019, 20:38Hej, nie jestem do końca pewien, czy dobrze widzę może złe zdjęcie wkleiłeś. Czemu zasilasz sterownik 48V (czyli zakres pracy 38-54,6v baterią 36V?
To nawet nie jest dual voltage 36/48 tylko jedno napięciowy KT.
Jeśli masz Proline etd1401 to na 100% masz przekładniowy, by to sprawdzić wystarczy obrócić kołem bez włączonego systemu.
Jak masz delikatnie i bezoporowo w jedną a wyje i hamuje w drugą to przekładnia. Daj zdjęcie tego silnika.
Ja mam przekładniowy bez halotronów. na 48V ale sterowniku dual z lekkim wspomaganiem dojeżdża do 42km/h, bez wspomagania jedzie jednostajnym 33-35km/h w zależności od wiatru.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2019, 20:56
Re: Naprawa Fischer 1401
Panowie przyszedł mi czujnik pas, podłączyłem, strzałka na samym czujniku prawidłowo skierowana a impulsów sterownik nie liczy. Zgłupiałem już. Wg opisu z aukcji to jest wtyczka do pas, jak widać kolory się nie zgadzają. Co kombinować?
-
- Forumowicz
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35
Re: Naprawa Fischer 1401
zwykle czerwony to 5V, niebieski to masa żółty to sygnał, ale nie wiem jak jest w tym przypadku musisz dojść do starego sterownika i sprawdzić które kable dają 5v/masę/sygnał