EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Oftop ale nazywanie policjanta czyli prawnie umocowanego aparatu przemocy wobec obywatela takim samym zawodem jak np szambiarz czy sekretarka , jest dużym nadużyciem . Inna sprawa że ja mam swoje doświadczenie a ty swoje . Noi pies to najlepszy przyjaciel człowieka
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Heniu dzieje się coś w temacie?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Dzieje się Małymi kroczkami, ale do przodu Najważniejsze, że pojednałem się z Adminem Zeeltomem i myślę, że już nie będzie miał za złe, że ten temat może okazać się tasiemcem .
Kompletuję powolutku części, rozkminiam, wyliczam żeby było optymalnie. Nie jest to wszystko takie proste zwłaszcza jak się jest pedantycznym... Bo to projekt marzeń będzie
Kompletuję powolutku części, rozkminiam, wyliczam żeby było optymalnie. Nie jest to wszystko takie proste zwłaszcza jak się jest pedantycznym... Bo to projekt marzeń będzie
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
słowo "może" było niepotrzebne ten temat, głęboko w to wierze , zawstydzi i zdeklasuje pod wzgledem długosci i wodolejstwa wszelkie wenezuelskie tasiemce , mody na sukces itp itd ;P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- Enkil
- Forumowicz
- Posty: 270
- Rejestracja: 09 mar 2019, 9:43
- Lokalizacja: Łysa Góra
- Kontakt:
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Chłopaki, ale żeby nie przesadzić... Żeby z tematu też czatu nie robić...
Jestem na etapie doboru amortyzatora na przód. I zastanawiam się czy wybrać od Pitbike, czy nowej generacji Crossa 125? Różnica wagi wcale nie jest duża .
Lagi od Pitbike 330g x 2 + półki ze starymi około 300 razem = około 10kg
Lagi od Yamahy 125 razem z pułkami i sterami około 12kg
???
Jestem na etapie doboru amortyzatora na przód. I zastanawiam się czy wybrać od Pitbike, czy nowej generacji Crossa 125? Różnica wagi wcale nie jest duża .
Lagi od Pitbike 330g x 2 + półki ze starymi około 300 razem = około 10kg
Lagi od Yamahy 125 razem z pułkami i sterami około 12kg
???
- Enkil
- Forumowicz
- Posty: 270
- Rejestracja: 09 mar 2019, 9:43
- Lokalizacja: Łysa Góra
- Kontakt:
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Na twoim miejscu, wybierał bym wszystko, co lżejsze, przy podobnych parametrach.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Po wszelkich przemyśleniach, rysowaniu, szkicowaniu, a przede wszystkim po wyliczeniach ekonomicznych podjąłem decyzję i kupiłem lekką Yamahę bez silnika
Nie wiele była droższa niż same lagi na które pół roku czekałem i się nie doczekałem. Okazja się trafiła to kupiłem. Jest niebywale lekka - jedna ręką ją podnoszę - wahacz i ogon alu, lagi też niby masywnie wyglądają ale lekkie i to najlepszej firmy. Damper z regulacją też firmowy. Hamulce Magura, Nissin, tarcze TRW, nawet obręcze alu EXCEL i piasta przednia alu! Kanapa jak nowa. Wszystko w bardzo dobrym, nie wyciuchanym stanie prosto z Niemiec. 600km po nią jechałem, ale się opłaciło. Jestem bardzo zadowolony
Nie wiele była droższa niż same lagi na które pół roku czekałem i się nie doczekałem. Okazja się trafiła to kupiłem. Jest niebywale lekka - jedna ręką ją podnoszę - wahacz i ogon alu, lagi też niby masywnie wyglądają ale lekkie i to najlepszej firmy. Damper z regulacją też firmowy. Hamulce Magura, Nissin, tarcze TRW, nawet obręcze alu EXCEL i piasta przednia alu! Kanapa jak nowa. Wszystko w bardzo dobrym, nie wyciuchanym stanie prosto z Niemiec. 600km po nią jechałem, ale się opłaciło. Jestem bardzo zadowolony
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Kibicuje, choc masa bedzie fest... jaki silnik chcesz tam wrzucic? Bo do ciagniecia takiego potwora to chyba minimum QS273.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Ten model Yamahy ma potężny "brzuch" i można do niego sporo ogniw upakować i to w trzech rzedach. Także powinno być dobrze
Silnik - myślałem o QS 205 z kustomowym nawojem od Szpenia i po jego tuningach Ale zobaczymy co powie. Mogę dać też QS273
Silnik - myślałem o QS 205 z kustomowym nawojem od Szpenia i po jego tuningach Ale zobaczymy co powie. Mogę dać też QS273
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Super Heniu, także kibicuje mocno. Pozdrawiam
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Noo wiesz, 600 ogniw to juz jest ponad 30kg, rama 20-30kg, silnik opony itp 30-40kg... plus kierownik to sie robi konkretna masa do pędzenia, i trzeba czegoś dużego, zeby tym zakręcić
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
A jaki koszt takiej ramki?
-
- Forumowicz
- Posty: 171
- Rejestracja: 22 maja 2018, 0:04
- Lokalizacja: Pod Krakowem
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Fajna baza, ale 273 to podstawa, nic mniejszego tam nie wsadzaj
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
No to pójdzie QS273 i jeszcze z nawojem kustomowym od Szpenia, co by lepszy ogień był
Aku planuje 22s, bo myślę , że nowy Barmal tyle wytrzyma , bo i tak będzie ładowanie nie do pełna jak w Naqurwiaczu
Edit
Tytuł tematu troszkę zmieniłem, co by był bardziej merytoryczny. Dopisałem "CROSS"
Aku planuje 22s, bo myślę , że nowy Barmal tyle wytrzyma , bo i tak będzie ładowanie nie do pełna jak w Naqurwiaczu
Edit
Tytuł tematu troszkę zmieniłem, co by był bardziej merytoryczny. Dopisałem "CROSS"
Powiem tak : dobre lagi i to bez półek do takiego projektu to koszt 1500 zł , ale i tak nie będą dobre jak te co są w ramie. Yamaha kosztowała trochę więcej... I taniej się nie da kupić, chyba, że ktoś chce złom.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Nie ma sensu zmieniac nawoju w takim duzym silniku, chlopaki daja do tego ferro i nawet na 230A z aku wytrzyma bez gotowania, ale nie sądzę, żeby sterownik barmala dał radę to zasilić...
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
i ile planujesz koszt całościowy ? w 20k się zmieścisz ? silnik jednak w kole ? plastiki zostają ? geometria ramy taka endurowa , będziesz dawał prostą kierę ?
- zero79
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
- Lokalizacja: Stargard
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
A jaką moc Heniu tam planujesz bo chyba jeszcze nie podawałeś .
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1010
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
Re: EV-Cafe Racer - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
nono Henryk idziesz ostro w dobrą stronę
coś czuje że była zmiana pracy, albo sroga podwyżka, albo lotto dopisało, bo niedawno miałeś wątek jak dodłubac kasy, wątek ucichł a tu proszę jakie plany ..
trzymam kciuki
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
22s, Eee słabo coś ale zrozumiem, że podyktowane ograniczeniami sterownika, który zdaje się i tak jest zaprojektowany na max 20s?
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Wszystko zależy co chcesz dla mnie powyżej 20s dla custom ram rowerowych (nie licząc przeróbki moto) jest zbędne. Gdyż na asfalcie prędkość 80km/h max mi wystarcza co i tak jest za dużo, gdyż nie da się wyhamować awaryjnie na hamulcach rowerowych(ostatnio używam tylko według mnie najlepsze hamulce rowerowe czyli tektro hd e730 ) Druga sprawa waga, gdzie dla mnie nie da się używać bajka, który ma 80kg i wiecęj w terenie. Gdyż nie jestem w stanie wypchać dziada w miejscach gdzie moc nie da tylko ukształtowanie nie pozwala na wyjazd. Jednak jakbym nie mieszkał na południu to pewnie też myślenie inne w głowie.
Dlatego rozumie rama moto amor już mocarny jak i hamowanie inne.
Henio jak ty zrobisz takie moto to trochę będzie problem na drodze. "Pedały" tutaj nic nie wniosą. Zresztą też ciężko używa się "pedał" w takich konstrukcjach. Chyba, że chcesz to rejestrować.
Dlatego rozumie rama moto amor już mocarny jak i hamowanie inne.
Henio jak ty zrobisz takie moto to trochę będzie problem na drodze. "Pedały" tutaj nic nie wniosą. Zresztą też ciężko używa się "pedał" w takich konstrukcjach. Chyba, że chcesz to rejestrować.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Spoko Chłopaki
Jestem otwarty na każdą sugestię. Może być więcej "S", może być inny sterownik, inny silnik. Ile będzie mocy? A ile się tylko da Ogniw upakuję ile tylko zmieszczę
Jestem otwarty na każdą sugestię. Może być więcej "S", może być inny sterownik, inny silnik. Ile będzie mocy? A ile się tylko da Ogniw upakuję ile tylko zmieszczę
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
A chcesz tym jeździć po drodze po przyspawaniu suportu czy jak?
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Tak. Dokładnie i ma nawet specjalny już blat 75T połączony z awaryjnym 44T.
Działam po kolei i bez pośpiechu.
Właśnie zaczynam od suportu i mam pytanie:
Czy można go normalnie przeciąć w pół i poszerzyć? Dać dłuższą rurkę i pręt do środka? Jak jest zbudowany taki suport? Czy może inny patent?
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Szkoda ze tym bajkiem nie bedzie sie dało jezdzic w terenie
Jesli ktos nie wie dlaczego, pierwsza bardziej wystająca przeszkoda bedzie skutkowac takim efektem
Jesli ktos nie wie dlaczego, pierwsza bardziej wystająca przeszkoda bedzie skutkowac takim efektem
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 22 lut 2018, 14:25
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Na pewno można poszerzyć suport, to ośka, dwa łożyska i obudowa, ośkę rozciął bym na pół, po obu stronach nawiercił na 15mm fi 8-10mm dotoczył kawałek z wypustami po obu stronach by weszły w otwory w obu kawałkach osi , to wcisnął tak by ośka się poszerzyła ( tyle ile trzeba ) i była centryczna, następnie zespawał tak by wszystko trzymało się jak trzeba. Teraz wytoczyć zewnętrzną rurkę i wcisnąć wszystko do środka. Zabawa na parę godzin ale to wykonalne. Na marginesie, słabo widzę tu pedały ja zrobił bym po prostu z tego elektryczne moto na wypasie, mniej kombinowania i wcale drożej nie będzie ( jak nie taniej ) bo nie liczysz chyba że jeśli już doszło by do kontroli to nikt nie uwierzy że to rower. Mam nadzieję też że nie będziesz tym chciał jeździć po ścieżkach rowerowych, jeżeli zachowasz szerokość ramy to finalnie Falcon przy tym będzie wyglądał jak składak
Nie mniej jednak e-motocykl wyjdzie z tego bardzo fajny.
Pozdrawiam serdecznie.
Nie mniej jednak e-motocykl wyjdzie z tego bardzo fajny.
Pozdrawiam serdecznie.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2020, 21:39 przez midi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Wiesz o tym że możesz w suporcie wyciągnąć cała ośkę i wsadzić swoją szersza. Tak jak na tym zdjęcie z falcona niżej ponad 140 szerokości na zwykłym suporcie neco
Wtedy masz przy dnp linie łańcucha równo przy 11t z tyłu i z przodu największa zębatka. A na takiej jeździsz się cały czas.
Wtedy masz przy dnp linie łańcucha równo przy 11t z tyłu i z przodu największa zębatka. A na takiej jeździsz się cały czas.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Dzięki Chłopaki za podpowiedzi
Blatem nie zaczepię - Yamaha jest WYSOKA, tam jest full miejsca pod spodem. To nie rower . Ale wiadomo szaleć i tak nie będę po ciężkim terenie , bo będzie mi szkoda
Blatem nie zaczepię - Yamaha jest WYSOKA, tam jest full miejsca pod spodem. To nie rower . Ale wiadomo szaleć i tak nie będę po ciężkim terenie , bo będzie mi szkoda
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Oś możesz zamontować korzystając z łożysk samonastawnych w oprawie np UCP207 ( rozmiar przypadkowy, sprawdź inne przed zamówieniem).
Taki patent miał bikel.pl w jednej z derbi na zlocie EV 2019.
Taki patent miał bikel.pl w jednej z derbi na zlocie EV 2019.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Też właśnie o czymś takim myślałem. Na siłowni jest wiele maszyn typu Hammer i zastosowane są właśnie takie łożyska . Ale jak zakończyć oś pod kwadrat ? Dzięki
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Fragment wypowiedzi Szpenia - niedoścignionego Mistrza w dziedzinie silników :
Ja nie wiem czy macie rację... Czy QS 205 po tuningu nie będzie lepszy od QS 273 ...Sietas pisze: ↑02 paź 2019, 4:08(...)
Silnik ( QS 273 ) ogólnie jest pogromcą szos. Już od wielu osób słyszałem, że pojechali w końcu nim w teren I to bardzo ale bardzo czuć tą masę w kole więc 205 jest maksymalnym silnikiem jak nie jeździ się tylko po asfalcie. Sam też nie jestem zwolennikiem 273 bo amortyzacja nawet na bardziej nierównej drodze już jest otępiała. Dobrze nakarmiony qs 205 5t albo 6t wcale nie odstaje dużo z przyspieszeniem a daje większą frajdę z jazdy
Jego cena nie jest jakaś odstraszająca biorąc pod uwagę cenę całkowitą ebikeów o dużych mocach więc dlaczego są stosunkowo mało popularne to łatwo wywnioskować nawet nie jeżdżąc na nim
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 22 lut 2018, 14:25
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Jak masz zacięcie do mocy to zrób dwa silniki, jeden przód a drugi tył, masz miejsce na aku, taki tandem połknie QS 273 i to tak zdecydowanie że sam nie uwierzysz . Trakcja w takim potworze jest niesamowicie dobra, żaden piach mu nie straszny, maszyna będzie i tak na tyle ciężka że to już nie zrobi Ci różnicy a przyspieszenie będzie potworne .
Pozdrawiam serdecznie.
ps. na plus była by większa sprawność układu czyli finalnie mniejsze zużycie prądu ( jadąc rozsądną prędkością )
Pozdrawiam serdecznie.
ps. na plus była by większa sprawność układu czyli finalnie mniejsze zużycie prądu ( jadąc rozsądną prędkością )
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Mysle, ze Sietas pisal to w odniesieniu do rowerow a Ty budujesz motocykl z pedalami, zgodnie z zasadami fizyki wiekszy silnik ->wieksza dzwignia a wiec wiekszy moment obrotowy to nie wyobrazam sobie do 90kg bajka (znajac henia i dodatki w postaci uchwytów, pokrowcow i innych duperelek pęknie ponad 100 kg, do tego kierownik... przeciez ten qs205 bedzie mial ekstra ciezko zeby to pchac, tu trzeba czegos pokroju qs273 i sabvotona 72200 najlepiej unlocked, zeby fazowymi poleciec w gore i uzyskac jakies osiagi. Niestety najwiekszym wrogiem silnikow hub jest masa a ta bedzie tutaj potężna, stad mysle ze 273 to minimum tutaj.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
No i ja chcę jeszcze pasażera od czasu do czasu przewieść ...
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Ja bym w ogóle nie bawił się w HUB'a w takim ciężkim klocku tylko robił maszynę na wzór Derbi Senda. I wtedy to ma sens. Amortyzacja będzie działać i można w terenie pośmigać
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Jak wrzuci tam silnik centralny a musi byc wtedy slusznych rozmiarow cos wielkosciowo niewiele mniejsze niz fabryczny spalinowy, to straci miejsce na aku, robi sie problem ze sterownikiem bo sabki nie kreca zbyt chetnie tych wysokoobrotowych silnikow, wiec zostaje sterownik pokroju sevcon i rodzi sie gigakoszt - silnika i sterownika. Do tego konstrukcja pedałów i napedu mid to duuuza sztuka i wymaga konkretnego zaplecza warsztatowego m.in. Tokarek, frezarek... wtedy traci to sens.Vegasnight9 pisze: ↑29 sty 2020, 21:22Ja bym w ogóle nie bawił się w HUB'a w takim ciężkim klocku tylko robił maszynę na wzór Derbi Senda. I wtedy to ma sens. Amortyzacja będzie działać i można w terenie pośmigać
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Kuźwa ... To nie jest ciężki klocek. Ja to jedną ręką podnoszę. Sam się zdziwiłem. Ta Yamaha ma wszystko ALU tylko ramę stalową , ale rurkową . Wahacz alu, ogon alu , lagi masywnie tylko wyglądają. Naprawdę lekkie to wszystko
Tylko HUB, zero MIDa
MID do du...y
Tylko HUB, zero MIDa
MID do du...y
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 22 lut 2018, 14:25
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
No ale zobacz sam, daj my na to 600aku to pewnie koło 30kg silnik 13kg to już 43kg a gdzie reszta , zważ ramę z lagami stawiam że lekko dociągniesz do 80kg no chyba że dasz mało aku lekki silnik, obręcze rowerowe jak i opony no ale to raczej bez sensu z tą ramą
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Ale waga amora z hamulcem, tylny amor. Kola moto przód tył. Wielki aku. Takze celuj w 90kg min.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Ale że nad głowę czy 2 cm nad ziemię? Relatywizujesz , zważ ją po prostu, i będzie można pogadać normalnie...Ja też na rękach 4 rowery powieszę, przecież to nic nie znaczy ...
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Naqurwiacz waży 44kg ze wszystkim ( nawet z amunicją do procy. Yamaha po skończeniu na gotowo spokojnie będzie ważyć około 100. Zgadza się. Wiem o tym. Ale czy tego nie napędzie 205 z kustomowym nawojem, lepiej fabryczny 273? Dwa QS-y raczej odpadają, bo to już wogóle będę się rzucał w oczy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2018, 7:34
- Lokalizacja: Lubin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Rzucania się w oczy raczej nie unikniesz, a rozłożenie napędu na 2 osie ma swoje zalety.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Jak puści dźwięk z głośnika to będzie robić za normalne moto
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Jakie? Przód ktory tanczy jak chce? Przeciez przy takich prądach to silnik z przodu pali kapcia przy dodaniu gazu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2018, 7:34
- Lokalizacja: Lubin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
A czy moc na przednim kółku musi być taka jak z tyłu?
-
- Forumowicz
- Posty: 433
- Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
A zastosowanie silnika hub jako mid?
Ile miejsca zostało by na akumulator?
Czy dało by się połączyć łańcuchem wolnobieg na silniku i korbe?
Bo zębatke napędową można by było przykręcićw miejscu mocowania tarczy hamulcowej.
Ile miejsca zostało by na akumulator?
Czy dało by się połączyć łańcuchem wolnobieg na silniku i korbe?
Bo zębatke napędową można by było przykręcićw miejscu mocowania tarczy hamulcowej.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
Żadnych cudowań, tylko sprawdzone rozwiązania.
Jeszcze tylko kwestia silnika jaki pójdzie w tylne koło bo nie do końca jestem przekonany do QS 273.
Przecież można zrobić QS 205 z nawojem 6T lub nawet 7T x ileś tam i dać na maxa S np 27s. I co? QS273 zostaje w tyle... QS 273 NIE MA DOŁU! On pokazuje pazur dopiero przy 50km/h... jest ciężki, prądożerny, pogarsza trakcję i amortyzację ... ciężki odwłok i tyle.
Chciałbym osiągnąć około 100km/h przy kole 19 cali ( nie 18 ) tak żeby przelotowa była 60/70km/h bez dojenia silnika.
Jeszcze tylko kwestia silnika jaki pójdzie w tylne koło bo nie do końca jestem przekonany do QS 273.
Przecież można zrobić QS 205 z nawojem 6T lub nawet 7T x ileś tam i dać na maxa S np 27s. I co? QS273 zostaje w tyle... QS 273 NIE MA DOŁU! On pokazuje pazur dopiero przy 50km/h... jest ciężki, prądożerny, pogarsza trakcję i amortyzację ... ciężki odwłok i tyle.
Chciałbym osiągnąć około 100km/h przy kole 19 cali ( nie 18 ) tak żeby przelotowa była 60/70km/h bez dojenia silnika.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
A co to ma dać oprócz zmniejszenia masy nieresorowanej (gdzie henio chyba nie lata po ciezkim terenie)? Niepotrzebna komplikacja konstrukcji, problem z napieciem lancucha, ograniczenie pojemnosci aku... bezsens.
Fizyki nie oszukasz, niestety ale maly silnik do pedzenia takiego klocka to troche strzal w kolano.EV-Maniak pisze: ↑30 sty 2020, 12:22Żadnych cudowań, tylko sprawdzone rozwiązania.
Jeszcze tylko kwestia silnika jaki pójdzie w tylne koło bo nie do końca jestem przekonany do QS 273.
Przecież można zrobić QS 205 z nawojem 6T lub nawet 7T x ileś tam i dać na maxa S np 27s. I co? QS273 zostaje w tyle... QS 273 NIE MA DOŁU! On pokazuje pazur dopiero przy 50km/h... jest ciężki, prądożerny, pogarsza trakcję i amortyzację ... ciężki odwłok i tyle.
Chciałbym osiągnąć około 100km/h przy kole 19 cali ( nie 18 ) tak żeby przelotowa była 60/70km/h bez dojenia silnika.
Jesli dla Ciebie QS273 pokazuje pazur powyzej 50km/h no to obejrzyj to i powiedz, czy na pewno:
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: EV-Cafe Racer CROSS - Jednoślad na min 600 ogniw z pedałami i miejscem dla pasażera ( projekt henia ll )
To tak przyspiesza przy 8kW?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243