EVSpark dla lekkich konstrukcji

Dział z częściami rowerowymi - ramy, amortyzatory, hamulce itp
ODPOWIEDZ
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: spark »

Hej powstaje nowy projekt EVSpark dla najlżejszych ebike. Powstała już pierwsza rama prototypowa, którą widzicie na fotce. Podaję podstawowe informacje nt projektu. Zaczynam budować sobie ebike na mojej nowej ramie i sukcesywnie będę dodawać informację do tego tematu.

Szerokość 116mm
Waga kg 9kg
Materiał Stal
Wspólna oś korby i wahacza na kwadrat
Haki 10mm z możliwością montażu przerzutki 10x1
Stery 1/1/8
Długość montażowa dampera 240mm
Detal sztycy przykręcany do ramy

Ilość ogniw 165 (dowiemy się dokładnie przy budowie 1 pakietu).
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Eryk »

Wygląda zgrabnie. Jeszcze gdyby trochę wahacz odchudzić to wyglądało by super.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: EV-Maniak »

Absolutnie. Nic nie odchudzać. Dobrze jest. Wahacz ma być mocny i wyglądać pancerne a nie jak zwiędły wacek. Brawo Spark 👍😉

Edit
Jeszcze w swojej ofercie dajcie coś takiego. Miałem właśnie taką robić, ale YAMAHA na 900 ogniw mi się trafiła 😎

Dwie wersje, do wyboru do koloru - z centralnym damperem lub dwoma amorami od MZ-tki.

A teraz brawa dla mnie poproszę 😉
Załączniki
Polish_20191231_152553182-1440x1080.jpg
Polish_20191231_154021152-1440x1080.jpg
sky
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 19 lut 2018, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: sky »

Kibicuję! Właśnie porządnie wykonanych i lekkich ram wielu osobom potrzeba ;)
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Vegasnight9 »

rama bardzo fajna ale szkoda że 200 ogniw nie wejdzie :(
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: AST034 »

EV-Maniak pisze:
07 lut 2020, 7:27
Absolutnie. Nic nie odchudzać. Dobrze jest. Wahacz ma być mocny i wyglądać pancerne a nie jak zwiędły wacek. Brawo Spark 👍😉

Edit
Jeszcze w swojej ofercie dajcie coś takiego. Miałem właśnie taką robić, ale YAMAHA na 900 ogniw mi się trafiła 😎

Dwie wersje, do wyboru do koloru - z centralnym damperem lub dwoma amorami od MZ-tki.

A teraz brawa dla mnie poproszę 😉
Heniu coś Ty zrobił z moim rowerem? :shock:
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: EV-Maniak »

Teraz wejdzie do niego łogniw skolka ugodna , a i pasażera można przewieść 😊
Awatar użytkownika
Yin
Forumowicz
Posty: 959
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Yin »

Bardzo zgrabna rama :) Jeśli już masz dorabiane detale pod wspólny suport z wahaczem to proponował bym upgrade większych sparków o to rozwiązanie.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: EV-Maniak »

Pewnie, że zgrabna. Niby proste , a ile się przy tym nagłowiłem... 600 ogniw minimum wejdzie i dwie opcje amortyzacji do wyboru.
Na pewno by ludzie kupowali ...😊👍
Awatar użytkownika
Yin
Forumowicz
Posty: 959
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Yin »

Ja o tej białej nowej od Sparka na 165 ogniw :) No ale na ''fabryczną'' ramę od Henia też chętnie zerknę, to kiedy seryjna produkcja? ;)
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: elektrotonus »

Może warto rozważyć opcję sterów tapered ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Tombe
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 21 lut 2018, 10:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Tombe »

Jaki wychodzi skok tylnego koła przy damperze 240x76mm?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2020, 17:09 przez Tombe, łącznie zmieniany 1 raz.
TerryFox
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 05 gru 2019, 12:10

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: TerryFox »

Da sie jakos przeliczyc jakich zasiegow spodziewac sie po tych 165 ogniwach ? Bo idea "lekkiego" ebajka na dedykowanej ebajkowej ramie jest baaardzo kuszaca. Nie kazdy potrzebuje potwora o mocy 12kW, obladowanego minimum 400 ogniwami i wadze 65 kg+ ;)
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: EV-Maniak »

Zależy jakie ogniwa dasz, silnik i sterownik , no i opony. Ja mam 160 ogniw ( 20s/8p ) i robię 150km , ale to ze wspomaganiem oczywiście. Zaś na full manetce z średnią prędkością 50-60km/h to niestety tylko 80 km mi przejedzie. Ale to i tak nie jest źle uważam . Mam specjalny silnik po przewoju Mxus V4 5x15 i Barmala , ogniwa Sony VTC6 , opony Crazy Bob 👍😉
Ostatnio zmieniony 10 lut 2020, 12:58 przez EV-Maniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: AST034 »

Dla przykladu
160 ogniw, uklad 16S10P Sanyo GA. Sterownik Sabvoton mini 45A.
2000Wh. Jesli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. Dolenj granicy nie ma, zalezy jaka mamy „ciezka nogę” czy w tym przypadku reke :D
TerryFox
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 05 gru 2019, 12:10

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: TerryFox »

EV-Maniak pisze:
10 lut 2020, 12:56
Zależy jakie ogniwa dasz, silnik i sterownik , no i opony. Ja mam 160 ogniw ( 20s/8p ) i robię 150km , ale to ze wspomaganiem oczywiście. Zaś na full manetce z średnią prędkością 50-60km/h to niestety tylko 80 km mi przejedzie. 👍😉
Dzieki Panowie ! Przebiegi rzedu 80 km na samej manetce to jak na lekkiego ebajka zupeeeelnie wystarczajacy dystans, zwlaszcza ze mozna jechac bez cisnienia te 30-40/h max zamiast 60 ;)
A 130-150 km z pedalowaniem to juz wogole kosmos.
Sama rama tutaj 9 kg wagi, do tego klocek w postaci baterii, 165 ogniw to wyjdzie ile, cos w okolicach 10 kg ? Plus amortyzacja, silnik, kola itd.. ciekawe czy daloby sie zmiescic w wadze ponizej 35 kg ?
Dla porownania - fabryczne elektryki (haibike, cube) w wersji full to w zaleznosci od modelu 24-26 kg.. z duzo mniejsza bateria i slabym silnikiem.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: AST034 »

Silnik z kolem 13-15 kilo, pakiet 8-9, sterownik 1,5kg, reszta ehh typu wiązka, przetwornica, manetka, przelaczniki, oswietlenie tez z 1-2 kilo. Jak dodasz do tego samą rame to juz masz 33-34 kilo w optymistycznej wersji, a gdzie widelec, kolo, hamulce, kierownica, korby... obstawiam ok 40-45kg zaleznie od setupu. Oczywiscie licze tu silnik 3k turbo, bo przy takiej wadze cokolwiek ponizej bedzie troche uciazliwe z temperaturą, nawet qs35 :)
Awatar użytkownika
kinats
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: kinats »

AST034 pisze:
10 lut 2020, 12:57
Dla przykladu
160 ogniw, uklad 16S10P Sanyo GA. Sterownik Sabvoton mini 45A.
2000Wh. Jesli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. Dolenj granicy nie ma, zalezy jaka mamy „ciezka nogę” czy w tym przypadku reke :D
A jak się będą miały wyliczenia przy wersji 160 ogniw w układzie 10S16P ? :P
Przy Sanyo GA można przyjąć, że jedno ogniwo to 0,8-0,9km zasięgu przy powolnej jeździe ze wspomaganiem ?
Czyli realnie rozpatrując normalniejsze ogniwa, 0,5km na ogniwo przy lajtowej jeździe będzie "realne"
Układ w jakim się to zepnie, określać będzie prędkość maksymalną, no i wymuszone będzie wydajnością prądową. Przy większych klockach, które nie są obciążone zbytnio, wychodzi że nie ma zbyt wielkiego znaczenia dla zasięgu w danych warunkach, czy to będzie np. 13S20P czy 20S13P, oczywiście prędkość maksymalna będzie znacząco różna...
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: AST034 »

kinats pisze:
12 lut 2020, 0:22
AST034 pisze:
10 lut 2020, 12:57
Dla przykladu
160 ogniw, uklad 16S10P Sanyo GA. Sterownik Sabvoton mini 45A.
2000Wh. Jesli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. Dolenj granicy nie ma, zalezy jaka mamy „ciezka nogę” czy w tym przypadku reke :D
A jak się będą miały wyliczenia przy wersji 160 ogniw w układzie 10S16P ? :P
Przy Sanyo GA można przyjąć, że jedno ogniwo to 0,8-0,9km zasięgu przy powolnej jeździe ze wspomaganiem ?
Czyli realnie rozpatrując normalniejsze ogniwa, 0,5km na ogniwo przy lajtowej jeździe będzie "realne"
Układ w jakim się to zepnie, określać będzie prędkość maksymalną, no i wymuszone będzie wydajnością prądową. Przy większych klockach, które nie są obciążone zbytnio, wychodzi że nie ma zbyt wielkiego znaczenia dla zasięgu w danych warunkach, czy to będzie np. 13S20P czy 20S13P, oczywiście prędkość maksymalna będzie znacząco różna...
Kinats, nie ma co robic dziury w całym - napisalem przykladowy pakiet, bo wielu uzytkownikow tego forum patrzy na konkretne informacje, poza tym kto by włożył 10S16P do takiej ramy? :) co do zasiegu to sie nie zgodze - teoretycznie bedzie taki sam, jednak praktycznie zawsze jezdzi sie szybciej majac pakiet o wyzszym napieciu co skutkuje zmniejszeniem zasiegu :)
Awatar użytkownika
kinats
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: kinats »

AST034 pisze:
12 lut 2020, 6:57
Kinats, nie ma co robic dziury w całym - napisalem przykladowy pakiet, bo wielu uzytkownikow tego forum patrzy na konkretne informacje, poza tym kto by włożył 10S16P do takiej ramy? :) co do zasiegu to sie nie zgodze - teoretycznie bedzie taki sam, jednak praktycznie zawsze jezdzi sie szybciej majac pakiet o wyzszym napieciu co skutkuje zmniejszeniem zasiegu :)
Nie no, wszystko się zgadza, po prostu nudziło mi się w nocy troszku, to se pomyślałem, że się czepię, no i może czasami warto zaznaczyć to, że ilość P nie ma wpływu na zasięg (teoretycznie), oczywiście pod warunkiem, że prądowo się pakiet wyrabia, co by nieść kaganek oświecenia.
Inna sprawa, że przy tym samym A przy większej ilość S można liczyć na lepszy start (wbrew obiegowej opinii, że S odpowiada wyłącznie za V-max).

A co do praktyki, jeżdżenia szybciej przy wyższym S, no to żeby nie było, że tylko ja w stronę abstrakcji się skłaniam, to zdaje się Ty napisałeś "Jeśli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. (...)", a kto by jeździł wolno i z pedałowaniem z taką ramą ;)
tkoko
Forumowicz
Posty: 4924
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: tkoko »

kinats pisze:
12 lut 2020, 0:22
.... Przy większych klockach, które nie są obciążone zbytnio, wychodzi że nie ma zbyt wielkiego znaczenia dla zasięgu w danych warunkach, czy to będzie np. 13S20P czy 20S13P, oczywiście prędkość maksymalna będzie znacząco różna...
A według mnie ma. Zwiększenie prędkości o ~30% (20S13P vs 13S20P), skutkuje zwiększeniem poboru prądu/mocy (na oko :D ) o 60% (zwiększone opory toczenia, opory powietrza), a to skutecznie zmniejszy zasięg. Przy tej samej prędkości obu silników, również będzie mniejszy zasięg, gdyż silnik "szybkoobrotowy", będzie miał mniejszą sprawność przy "niskich" obrotach.
Awatar użytkownika
kinats
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: kinats »

tkoko pisze:
12 lut 2020, 10:09
A według mnie ma. Zwiększenie prędkości o ~30% (20S13P vs 13S20P), skutkuje zwiększeniem poboru prądu/mocy (na oko :D ) o 60% (zwiększone opory toczenia, opory powietrza), a to skutecznie zmniejszy zasięg. Przy tej samej prędkości obu silników, również będzie mniejszy zasięg, gdyż silnik "szybkoobrotowy", będzie miał mniejszą sprawność przy "niskich" obrotach.
No ale gadanie w ogóle o zasięgu jakimś średnim z pakietu ma sens raczej tylko przy założeniu, że zakładamy jakąś średnią prędkość.
I chodziło mi o sytuację, gdzie sterownik i silnik są takie same (wiem wiem, nie mogą być takie same, bo różne napięcia, więc niech będzie gt1500, a dla ambitnych Barmal).
Niech będzie że mamy sobie tam jakiś silnik, jakiś sterownik 45A, no i te pakiety, jeden 20S13P, drugi 13S20P. Jedziemy sobie 30kmph bo to ścieżka rowerowa, a my nie chcemy się rzucać na niej bardziej niż już się rzucamy, na czymś co wygląda jak cross, a że mamy w planie trochę ulicy liznąć i skrótem przez pola, to integral na głowie też nie poprawia naszego wizerunku na tej wspomnianej ścieżce.
No i jadąc sobie te 30 na godzinę, raczej dojedziemy na tych pakietach mniej więcej tak samo daleko. A w razie potrzeby, to i łatwiej ten klocek ruszy, przy opcji 20S ;)
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: spark »

Tombe pisze:
10 lut 2020, 8:35
Jaki wychodzi skok tylnego koła przy damperze 240x76mm?
199mm
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: spark »

Tak jak wspominałem od samego, początku nie do końca jeszcze wiadomo, ile wejdzie ogniw do tej ramy. Ja zrobiłem wstępne przymiarki i jeśli chodzi o ogniwa w pozycji leżącej i jeśli pakiet ma być w jednym kawałku to musimy się ograniczyć do 141 ogniw. Natomiast zauważyłem, że ten sam pakiet 141 ogniw można obrócić w ramie tak, aby ogniwa stały pionowo. Jeśli zrobimy 2 Pakiety jeden na drugim tak jak w dużym EVS to zmieścimy 201 ogniw. :D Rama będzie musiała urosnąć o ok. 9 mm. Jak będą wyglądały pakiety w 2 piętrach, dowiemy się przy 2 realizacji. W tym przypadku buduję pakiet 14s10p, aby sprawdzić właściwości jezdne i użytkowe ramy poprawić ewentualne błędy.
Obrazek
Obrazek
Paweł
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 17 mar 2018, 22:34
Lokalizacja: Łódź

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Paweł »

spark pisze:
14 lut 2020, 21:06
coś się posunęło do przodu jeśli chodzi o ten nowy projekt?
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: spark »

Temat był zawieszony na jakiś czas dlatego że miałem dużo pracy w związku z wprowadzeniem EVSV2. Od jutra zaczynam montaż na tej prototypowej Ramie. Będę publikować.
Awatar użytkownika
RajuLDZ
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:37
Lokalizacja: Łódź

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: RajuLDZ »

Ja również jestem zainteresowany tą ramą. Jak się ona ma do Vectora/E-Kross Lite? Główną różnicę widzę w wahaczu. Czy są tu jakieś inne istotne zmiany?
lobudek
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:38

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: lobudek »

Jestem również zainteresowany. Jaki będzie przewidywany koszt ramy i kiedy będzie możliwość kupna?
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: moonkagliwicee »

Nigdy nie bylem jakos szczegolnie przekonany do monster ebike gdyz w zupelnosci wystarcza mi moja przerobiona Kona. Jednak po zobaczeniu tej ramy u Taby stwierdzilem, ze to jest cos na co bym sie z checia przesiadl 😁 Wiem, ze dopiero ja testujesz ale mowie powiesz ile musze szykowac $$ zeby ja nabyc? 😂
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
Paweł_N
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 04 lip 2020, 15:19

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Paweł_N »

EVSpark .
Oglądając film na kanale Taba na rowerze pod sam koniec widziałem coś co przykuło moją uwagę a dokładnie nowy Spark EVSpark , długo nie myśląc telefon do Tomasz Bartkowiak kilka minut rozmowy i byłem umówiony na oględziny i jazdę próbną . Wycieczka nie mała bo 650km w dwie strony ale powiem Jedno BYŁO warto . Jak tylko wszedłem na halę co tu dużo mówić zakochałem się w tej ramie . Szukałem czegoś pod siebie . tj Nie za małego nie za dużego, takie coś mocniejsze "od zwykłego roweru" ale
też nie Jak kros " dalej przypominającego rower . Nie zawiodłem się . A teraz tylko czekanie na swój wymarzony egzemplarz . Rama bardzo fajnie przemyślana .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
MarekK
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 21 cze 2020, 18:03

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: MarekK »

Ale ta rama przypomina Ukraińską viper z Cyklonebike.
Nie idzie wymyślić coś innego?
Paweł_N
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 04 lip 2020, 15:19

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Paweł_N »

Coś innego hmm .
A nie masz pretensji do producentów samochodów że przypominają Samochód .
Producentów opon że ich opony są okrągłe .
Producentów kluczy np płaskich wszystkie prawie takie same :-)
Awatar użytkownika
michaS
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 19 maja 2020, 14:58

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: michaS »

dokładnie , nawet łancuch jest połączony z tylnym kołem
Kross R8
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 04 sie 2019, 10:56

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Kross R8 »

spark pisze:
26 kwie 2020, 11:55
Temat był zawieszony na jakiś czas dlatego że miałem dużo pracy w związku z wprowadzeniem EVSV2. Od jutra zaczynam montaż na tej prototypowej Ramie. Będę publikować.
Czekamy na te publikacje :D
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: moonkagliwicee »

Najprawdopodobniej bedzie to moja nowa zabawka na przyszly sezon jesli wszystko pojdzie tak jak zakladam 😁 Zrobilem szybki przeglad sterownikow mozliwych do podwieszenia po rama, ktora ma miec 116mm. Rozumiem, ze ma to byc rama do lekkich i nie za mocnych konstrukcji ale gdyby byla kilka mm szersza to mozna by ulokowac pod nia normalnego sabvotona majacego po ucieciu uszu 120mm😉 przy 116mm zostaja z popularnych sterowniki KT, gt1500, sabek mini oraz sabki z serii ML
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: GrzegorzS »

moonkagliwicee pisze:
09 lip 2020, 1:13
...przy 116mm zostaja z popularnych sterowniki KT, gt1500, sabek mini oraz sabki z serii ML
Zbywa mi wąski nowy sterownik 20s 80A programowalny z wyświetlacza LCD TFT 750C
Jego szerokość to 102mm.

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: moonkagliwicee »

GrzegorzS pisze:
09 lip 2020, 19:22
moonkagliwicee pisze:
09 lip 2020, 1:13
...przy 116mm zostaja z popularnych sterowniki KT, gt1500, sabek mini oraz sabki z serii ML
Zbywa mi wąski nowy sterownik 20s 80A programowalny z wyświetlacza LCD TFT 750C
Jego szerokość to 102mm.

Obrazek

Obrazek

Widzialem te sterowniki na aliexpress. Miales okazje go uzytkowac?
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: GrzegorzS »

Wersji z wyświetlaczem nie.
formicafm
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 28 mar 2018, 7:49

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: formicafm »

Jaki jest rozstaw korby czy bafang tam wejdzie. Mam już dość hubów potrzebuje sobie zrobić mocnego MID'a a ta rama naprawde jest ładna. Niestety nie dostałem odpowiedzi z messengera może tu się uda
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: AST034 »

formicafm pisze:
25 lip 2020, 10:14
Jaki jest rozstaw korby czy bafang tam wejdzie. Mam już dość hubów potrzebuje sobie zrobić mocnego MID'a a ta rama naprawde jest ładna. Niestety nie dostałem odpowiedzi z messengera może tu się uda
Ja sie kontaktowalem z Tomkiem telefonicznie na stronie electroo masz kontakt, mysle ze najszybciej uzyskasz odpowiedz.
Prymus
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 05 sie 2020, 14:35

Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji

Post autor: Prymus »

Witam mam pytanie odnośnie ramy kiedy będzie dostępna pozdrawiam
ODPOWIEDZ