MID-DRIVE TSDZ2 750W
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
W takim wypadku oddaje honor, skręć na klej do gwintów (czerwony) i powinno wystarczyć. A dla zasady namaluj jakimś solidnym markerem kreskę na śrubie i nakrętce by kontrolować czy się rozluzowuje.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wystarczy porzadnie przykrecic nakretke mocujaca silnik i u mnie to wystarczylo, nic sie nie przesuwa od dobrych kilku tysiecy kilometrow. Blokady nie moge zalozyc, bo mam fulla.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
scuda, nie masz nic oprócz dokręcenia nakrętką mocującą ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Zmachany
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 lip 2019, 22:02
- Lokalizacja: Kraków/Zamość
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
@scuda Strach pomyśleć w takim razie jakie ramię musiałeś dać na ten nietypowy klucz żeby to cholerstwo dokręcić
Merida Matts Miami, TSDZ2 48V
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nic a nic.elektrotonus pisze: ↑10 lut 2020, 22:52Mlotkiem uderzalem w klucz ten z zestawu
scuda, nie masz nic oprócz dokręcenia nakrętką mocującą ?
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2020, 7:21 przez scuda, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nosz kur...ka wodna.. Najpierw okazuje się że nie przetestuję z TSDZ2 Nuvinci, a teraz bezpośrednio z Rohloffa dostałem takie info:
""I regret that Rohloff are unable to offer any SPEEDHUBs which are compatible with your 158mm thru-axle spacing. Neither of the hub versions you have will fit this particular frame.I apologize for the disappointing news."
Co się zgadza z ich tabelki którą podrzucił szkuba: Ale z 2 strony nie mogę wziąć wersji CC i włożyć w nią szerszą oś?:
na żywca wygląda to tak: a moja oś 148mm boost ze szplikami średnicy 12mm w ramie chywtającymi oś wygląda tak: Dla potomnych bardzo fajna stronka pokazująca różnice w piastach Rohloff:
https://tiny.pl/t6dqc
""I regret that Rohloff are unable to offer any SPEEDHUBs which are compatible with your 158mm thru-axle spacing. Neither of the hub versions you have will fit this particular frame.I apologize for the disappointing news."
Co się zgadza z ich tabelki którą podrzucił szkuba: Ale z 2 strony nie mogę wziąć wersji CC i włożyć w nią szerszą oś?:
na żywca wygląda to tak: a moja oś 148mm boost ze szplikami średnicy 12mm w ramie chywtającymi oś wygląda tak: Dla potomnych bardzo fajna stronka pokazująca różnice w piastach Rohloff:
https://tiny.pl/t6dqc
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na pierwszy rzut oka wydaje mi się rolka ze zdjęcia ma os "quick release " a twoim rowerze jest os przetykowa?. Nie znalazłem nigdzie opisu wymiarów osi 158mm przetykowej, chyba że źle szukałem. Zapodalbys jeszcze raz model roweru? W sekcji własne konstrukcje kolega leszcz prezentował przeróbkę silnika mxus 7x9 do standardu 148 w rowerze o wdzięcznej nazwie tarpan viewtopic.php?f=30&t=2301#p33505 . Myślę że warto tam zajrzeć albo zagadać bezpośrednio
Ostatnio zmieniony 11 lut 2020, 18:12 przez szkuba, łącznie zmieniany 1 raz.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 gru 2019, 12:10
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
annkaa, rozwazalem niedawno podobny pomysl - zastosowanie Nuvinci albo Rohloffa. Poczytalem tu i tam, i okazuje sie ze poza zdecydowanymi plusami sa tez minusy. Na zdecydowany plus to koniec wymian kasety zzeranej przez naped, i walki o linie lancucha. Minusem jest to... ze nie sa to rozwiazania tak sprawne energetycznie jak prosta, prostacka wrecz kaseta. Obie piasty maja wewnatrz zabudowana mechanike ktora chcac niechcac stawia pewien opor. Nuvinci nie jest tez az tak pancerna jakbysmy chcieli. W zaleznosci "kogo sie czyta" opor ten jest zauwazalny albo pomijalny. Nie znam nikogo kto jezdzi na takiej piascie zeby osobiscie sie przekonac, wiec temat odpuscilem, nie chcialem po prostu wydawac kasy i pozniej tego zalowac.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ok zmiana sytuacji Rohloff napisał że można, była literówka 158mm zamiast 148mm. Odpowiedź brzmi tak, więc jest szansa. Przekalkuluję to i może za 1-1,5miesiąca powiem Wam jak działa TSDZ2 + rohloff.
"The new A12 SPEEDHUB models are primarily designed to allow OEM manufacturers to use the same dropout for all bicycles across their range and thus save a few euros in production costs. The A12 models use a hollow, internally tapped axle that accepted bolts from outside. These bolts pass through special frame adapters to secure the hub in position. I have attached a rendering showing how the A12 system works. Accurate measurement of the dropout thickness is critical to ensure the safe integration of these A12 SPEEDHUB models as only a 0.5mm total material tolerance is acceptable! Some 12mm thru axle frames will remain incompatible due to the dropout configuration of the frame. A special measuring kit will be required to accurately measure the bicycle dropouts prior to sale of an A12 hub. This kit can be sourced by your local Rohloff service partner. After submitting the details, we will be able to tell if we can offer a SPEEDHUB unit which will fit. The test will also enable you to check the dropout shape in order to calculate which axleplate is required for anchoring the hub torque to the your frame and thus finally be able to inform you of the costs and leadtimes. https://www.rohloff.de/en/company/worldwide/ Please simply get back in touch if you have any questions and I will try to help where possible."
"The new A12 SPEEDHUB models are primarily designed to allow OEM manufacturers to use the same dropout for all bicycles across their range and thus save a few euros in production costs. The A12 models use a hollow, internally tapped axle that accepted bolts from outside. These bolts pass through special frame adapters to secure the hub in position. I have attached a rendering showing how the A12 system works. Accurate measurement of the dropout thickness is critical to ensure the safe integration of these A12 SPEEDHUB models as only a 0.5mm total material tolerance is acceptable! Some 12mm thru axle frames will remain incompatible due to the dropout configuration of the frame. A special measuring kit will be required to accurately measure the bicycle dropouts prior to sale of an A12 hub. This kit can be sourced by your local Rohloff service partner. After submitting the details, we will be able to tell if we can offer a SPEEDHUB unit which will fit. The test will also enable you to check the dropout shape in order to calculate which axleplate is required for anchoring the hub torque to the your frame and thus finally be able to inform you of the costs and leadtimes. https://www.rohloff.de/en/company/worldwide/ Please simply get back in touch if you have any questions and I will try to help where possible."
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 06 paź 2018, 16:24
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cześć
Czy ktoś już pracuje na 850C na fw v0.6.5?
Ja zmieniłem z v0.6.2 i mnożniki wspomagania dziwnie się pozmieniały
Na v0.6.2 jak ustawiłem mnożnik 1 to było faktycznie motor power=human power i działało to dość liniowo
Teraz (na v0.6.5) - metodą prób i błędów ustaliłem, że żeby osiągnąć realny mnożnik 1 trzeba ustawić mnożnik 0,025, a i liniowość tej relacji zostawia wiele do życzenia.
Czy ktoś już pracuje na 850C na fw v0.6.5?
Ja zmieniłem z v0.6.2 i mnożniki wspomagania dziwnie się pozmieniały
Na v0.6.2 jak ustawiłem mnożnik 1 to było faktycznie motor power=human power i działało to dość liniowo
Teraz (na v0.6.5) - metodą prób i błędów ustaliłem, że żeby osiągnąć realny mnożnik 1 trzeba ustawić mnożnik 0,025, a i liniowość tej relacji zostawia wiele do życzenia.
----
pozdrawiam
kh
pozdrawiam
kh
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja uzywam 0.6.4 i ... ustawilem na 2 stopniu wspomagania 0,2 i silnik ciagnie na max. Wobec tego poprzestawialem wszystko na jedno miejsce po przecinku dalej czyli 0,02. Trzeba eksperymentowac. Do tego zamowilem zebatke z przodu 52z , bo 42z jedzie komfortowo 35 km/h, a wiecej trzeba mocno dopedalowac, a mam wrazenie ze silnik moze wiecej i te 45-50 powinien spokojnie pociagnac.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 06 paź 2018, 16:24
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No nie wiem czemu miała służyć ta zmiana? Poprzednio było logicznie i ok.
Ciekawe jak Ci się będzie jeździło na 52T?
BTW
A jak Ci działa zliczanie Wh? Mi już w 0.6.2 i 0.6.5 jakoś kulawo. Trochę liczy, trochę nie liczy....
Ciekawe jak Ci się będzie jeździło na 52T?
BTW
A jak Ci działa zliczanie Wh? Mi już w 0.6.2 i 0.6.5 jakoś kulawo. Trochę liczy, trochę nie liczy....
----
pozdrawiam
kh
pozdrawiam
kh
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
W sumie to jeszcze za malo przejechalem, zeby to sprawdzic.
tsdz2 w miejskim turladle.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
krall pisze: ↑14 lut 2020, 16:50Cześć
Czy ktoś już pracuje na 850C na fw v0.6.5?
Ja zmieniłem z v0.6.2 i mnożniki wspomagania dziwnie się pozmieniały
Na v0.6.2 jak ustawiłem mnożnik 1 to było faktycznie motor power=human power i działało to dość liniowo
Teraz (na v0.6.5) - metodą prób i błędów ustaliłem, że żeby osiągnąć realny mnożnik 1 trzeba ustawić mnożnik 0,025, a i liniowość tej relacji zostawia wiele do życzenia.
trzeba zrobić kalibrację czujnika momentu żeby to w miarę liniowo działało, instrukcja jak to zrobić jest na githubie.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- muppett
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dostałem do naprawy TSDZ2 (nie to nie jest mojej Ani silnik).
Objawy: Nie działa wspomaganie.
Resztę zobaczcie sami
(więcej zdjęć tutaj: http://bikel.pl/pliki/TSDZ2/zapiaszczonyTSDZ2.rar
Objawy: Nie działa wspomaganie.
Resztę zobaczcie sami
(więcej zdjęć tutaj: http://bikel.pl/pliki/TSDZ2/zapiaszczonyTSDZ2.rar
e-bike komputer MPe - https://ebikecomputer.com
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czyli dostał się syf/woda do wnętrza i narobiła bałaganu? A wszystko przez wymianę zębatki? Wrzuć zdjęcie tej zębatki z jednej i drugiej strony.
- muppett
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
NAleciał piasek do środka (okolice nadbałtyckie).
Powodem nie jest nieoryginalny montaż zębatki tylko brak regularnego (jakiegokolwiek) serwisu.
Słabym punktem jak widać w TSDZ2 jest oring zastosowany pomiędzy plastikową pokrywką a kołem zębatym (z łożyskiem jednokierunkowym). I nie mówię o tym oringu, który jest pomiędzy pokrywką a korpusem, tylko tym pomiędzy pokrywką a kołem.
e-bike komputer MPe - https://ebikecomputer.com
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie wiem, czy nie lepiej aby klient zamówił sobie nowy, a to zostawił na części.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- muppett
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tez tak myślę
e-bike komputer MPe - https://ebikecomputer.com
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Co z tego, że będzie miał części, jak będzie miał to co się nie psuje. Na logikę, poszło mu wszystko co jest elementami użytkowymi, jedyne co dobre zostało to silnik, a on sam się nie spali jak ma zamiast manetki pomiar temperatury. Reasumując wcale korzyści nie będzie miał z tego starego trupa, a nowy zestaw wskazany. Jak mocno się cieszę, że sprzedałem swój zestaw i wróciłem do huba.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Każdy ma swoje odczucia, ja nie mogę się nacieszyć, że przeszedłem z HUBa na TSDZ2
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No dokładnie Gregory, o gustach się nie dyskutuje
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jedno jest pewne, to że aktualna "bezawaryjność" MID'a jest dość "subiektywna", szczególnie przy przekraczaniu "fabrycznych" parametrów.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Hub na nasze góry potrzebuje dużego prądu i pojemności cieplnej. To wymusza duża i wysokoprądową baterię a co za tym idzie z roweru robi się motor . Mnie się wydaje że nikt z apologetów huba nie wsiadł w zróżnicowanej technicznie trasie z wieloma stromymi podjazdami , na mida z tensometrem. Noi rzecz jasna musi lubieć czuć że pedałuje
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Po rozmowach z Rohloffem (jedyna opcja by pewnie kupić piastę to przesłać im rower do Warszawy do ich jedynego autoryzowanego resellera, gdzie zrobią specjalne pomiary) postanowiłem zostać przy zwykłej kasecie, tz. tej wzmacnianej SRAMA. Przekonało mnie do tego przeczytanie np. tego wpisu: https://www.1enduro.pl/sram-ex1/ ale do rzeczy kupiłem kasetę + łańcuch + muszę dokupić przerzutkę + manetkę. Wszystko z serii EX1 pod ebiki. Całość jest tu:
https://www.sram.com/en/sram/mountain/s ... ncy&page=1
Tylko pytanie co z przednią zębatką? Może być standardowa z TSDZ2?
https://www.sram.com/en/sram/mountain/s ... ncy&page=1
Tylko pytanie co z przednią zębatką? Może być standardowa z TSDZ2?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ankaa ile taki zestaw kosztuje, bo jesli 450 euro to jest 10 kaset sunrace...
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z tego co widzę to sama kaseta jakieś 1400zł hmm, przeżyje 10 kaset Sunrace czy choćby ZTTO?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Naped jest drogi ale ponoć wytrzymały. 8 koronek i z ofsetem więc linia nie cierpi, niemniej jednak cena zabija .czytnij tego Arta co ankaa wstawił
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czytałem gdzieś że ceny polecą mega w dół. Mnie przekonało to że zaprojektowany jest tak by można było zmieniać pod dużym obciążeniem, czyli coś co mi na maxa przeszkadzało w tamtym sezonie przy podjazdach, manetka dlatego manetka ma ograniczenie że na raz możesz przerzucić tylko o 1 bieg. Do tego że łańcuch jest dużo mocniejszy i zaprojektowana całość jest tak że ogniwo ciągnie nie tylko wewnętrzną stroną ale i zewnętrzną. Co do lepszego przekosu kaseta jest odsunięta od szprych o 7mm podkładką. Stąd mogę zamontować z przodu dowolną zębatką, bo mam ten adapter do standardowych zębatek. Więc wrócę do pytania, czy myślicie że bez problemu przednia zębatka może być standardowa z TSDZ2, czy wymieniać na inną?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 06 paź 2018, 16:24
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To ciągnąć OT
Miałem HUBa w hardtailu - przejeździłem 2500km - było ok
Zrobiłem MIDa i też jest ok - lekko i bardziej rowerowo
ale
wczoraj kupiłem rower pod HUBa. MIDa sobie zostawię ale na ciężkie warunki chcę mieć coś mocniejszego i pewniejszego...
Oto nowy nabytek z projektem skrzynki:
----
pozdrawiam
kh
pozdrawiam
kh
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To są raczej wszystko założenia i reklama.annkaa pisze: ↑17 lut 2020, 1:05Czytałem gdzieś że ceny polecą mega w dół. Mnie przekonało to że zaprojektowany jest tak by można było zmieniać pod dużym obciążeniem, czyli coś co mi na maxa przeszkadzało w tamtym sezonie przy podjazdach, manetka dlatego manetka ma ograniczenie że na raz możesz przerzucić tylko o 1 bieg. Do tego że łańcuch jest dużo mocniejszy i zaprojektowana całość jest tak że ogniwo ciągnie nie tylko wewnętrzną stroną ale i zewnętrzną. Co do lepszego przekosu kaseta jest odsunięta od szprych o 7mm podkładką. Stąd mogę zamontować z przodu dowolną zębatką, bo mam ten adapter do standardowych zębatek. Więc wrócę do pytania, czy myślicie że bez problemu przednia zębatka może być standardowa z TSDZ2, czy wymieniać na inną?
Komentarze pod filmem wiele wyjaśniają.
Te kasety pewnie są ok ale nie za tą cenę. Niemcy czują się oszukani, nawet pozwy chcieli wnosić.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2020, 17:28 przez Thorn, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kolega zamówił taki zestaw z kasetą 50t . Będziemy testować. Ma zamiar tym do pracy latać więc będzie w użyciu
#Aliexpress 172,41 zł 18%OFF | LTWOO A7 10 Speed Shifter + przerzutka tylna + kasety/104BCD tarcze + 10 S łańcuchy Groupset dla PCR BEYOND DEORE MTB Bike
https://a.aliexpress.com/_UbDiQ
#Aliexpress 172,41 zł 18%OFF | LTWOO A7 10 Speed Shifter + przerzutka tylna + kasety/104BCD tarcze + 10 S łańcuchy Groupset dla PCR BEYOND DEORE MTB Bike
https://a.aliexpress.com/_UbDiQ
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki za linka tylko ni jak nie znam Niemieckiego zrozumiał tylko "kaseta kaput" Z jednej strony może to być spory problem z drugiej widzę że ten zestaw jest używany w najdroższych HiBikach, KTMach, Cubach za grubą kasę typu 40 000zł za rower, coś nie chce mi się wierzyć że Sram chce zaliczyć wtopę jeśli tylu producentów użyło tego rozwiązania. Przecież to testowali przed wypuszczeniem na rynek. Stąd chętnie się przekonam na własnej skórze, tyle że właśnie myślę że użycie standardowej zębatki z przodu może coś schrzanić, dlatego dopytuje jakiej użyć. Nie pytam tu z lenistwa, zadałem to pytanie do SRAM (ale przez Facebook) bo odsyłają do lokalnych dilerów, a Polscy lokalni dilerzy ze strony SRAM.... to wiedzą na temat EX1 tyle co ja wiem o karmieniu piersią. Dziś obdzwoniłem kilku i większość nawet nie wie co to za seria, prosili o chwilę i pytali resztę serwisu co to te EX1... Zadałem pytanie na endless, kilku filmach YT gdzie pokazali zestaw. Stąd pytam również Was, może ktoś ma, próbował, zastanawiał się. Ja to przetestuję i chętnie podzielę się informacjami czy warto. Te zestawy za chwilę nie będą kosztować tak zawrotnych kwot, naczytałem się że w przyszłym sezonie powinni już odpuścić z ceną jak za złoto. Chyba że macie pomysł gdzie jeszcze mogę się zapytać, albo znacie jakiś zajebisty serwis zajmujący się fabrycznymi ebikami który zna tą serię i potrafiłby doradzić.Thorn pisze: ↑17 lut 2020, 7:46To są raczej wszystko założenia i reklama.annkaa pisze: ↑17 lut 2020, 1:05Czytałem gdzieś że ceny polecą mega w dół. Mnie przekonało to że zaprojektowany jest tak by można było zmieniać pod dużym obciążeniem, czyli coś co mi na maxa przeszkadzało w tamtym sezonie przy podjazdach, manetka dlatego manetka ma ograniczenie że na raz możesz przerzucić tylko o 1 bieg. Do tego że łańcuch jest dużo mocniejszy i zaprojektowana całość jest tak że ogniwo ciągnie nie tylko wewnętrzną stroną ale i zewnętrzną. Co do lepszego przekosu kaseta jest odsunięta od szprych o 7mm podkładką. Stąd mogę zamontować z przodu dowolną zębatką, bo mam ten adapter do standardowych zębatek. Więc wrócę do pytania, czy myślicie że bez problemu przednia zębatka może być standardowa z TSDZ2, czy wymieniać na inną?
Komentarze pod filmem wiele wyjaśniają.
Te kasety pewnie są ok ale nie za tą cenę. Niemcy czują się oszukani, nawet pozwy chcieli wnosić.
Od początku tego tematu, czytam co chwila bo MIDy rozwalają napęd, więc uważam że warto spróbować czegoś co zostało zaprojektowane pod MIDa.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z tego co pamiętam, główny zarzut to to, że Sram zapewniał, że cała kaseta jest wykonana z hartowanej stali narzędziowej, co nie jest prawdą. Autor tego filmu udowodnił, że największy blat z którego dużo korzysta jest z stopu aluminium i nie wytrzymuje więcej jak 1000km prawidłowego działania co pokazuje na filmie. Z racji uszkodzenia dużego blatu dla niego cała kaseta jest kaput. To też potwierdzają inni użytkownicy deklarując się nawet mniejszymi przebiegami, choć są tacy którzy mają ok 2000km przejechane i jest ok. Ktoś twierdzi że najmniejszy blat też padł przy 800km, ale daje linka do zestawu naprawczego srama składającego się z trzech najmniejszych koronek. To jest napęd 10rzędowy bez 2 blatów za to z dystansem 7mm. To rozwiązanie jest u nas stosowane odkąd midy Bafanga stały się popularne. I teraz najlepsze, że ktoś zamiast tego wspaniałego łańcucha Srama poleca bardziej łańcuch kmc 10s dedykowany do e-bików.
Wg mnie jest to dobra kaseta, ale max za 1/5 ceny.
Wg mnie jest to dobra kaseta, ale max za 1/5 ceny.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ankaa chyba zajechał najmniejszą koronkę ? Dobrze pamiętam ? To niewiem czy nie lepiej zapas koronek do końca wszechświata zamiast kasety za miliard talarów? Najmniejsze koronki nie będą długo żyć na silniku , niema bata . Tarcza 46 ma wieksze szanse bo łańcuch się opiera na większej ilości zębów i generalnie używa się jej rzadziej . Więc chyba lepiej kupić zestaw koronek , może shimano podejdzie nawet do sunrace?
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja nie widze problemu z przednia zebatka, sam jezdze na napedzie 11 rzedow i ori zebatka tsdz2 42z. Potrzebny ci tylko trzymacz lancucha, bo na bank bedzie spadal. Co do zmiany przelozen pod obciazeniem, to jeszcze nigdy mi sie nic nie stalo, a napedu nie oszczedzam, zmieniam niekiedy cztery na raz pod pelnym butem i lata.annkaa pisze: ↑17 lut 2020, 1:05Czytałem gdzieś że ceny polecą mega w dół. Mnie przekonało to że zaprojektowany jest tak by można było zmieniać pod dużym obciążeniem, czyli coś co mi na maxa przeszkadzało w tamtym sezonie przy podjazdach, manetka dlatego manetka ma ograniczenie że na raz możesz przerzucić tylko o 1 bieg. Do tego że łańcuch jest dużo mocniejszy i zaprojektowana całość jest tak że ogniwo ciągnie nie tylko wewnętrzną stroną ale i zewnętrzną. Co do lepszego przekosu kaseta jest odsunięta od szprych o 7mm podkładką. Stąd mogę zamontować z przodu dowolną zębatką, bo mam ten adapter do standardowych zębatek. Więc wrócę do pytania, czy myślicie że bez problemu przednia zębatka może być standardowa z TSDZ2, czy wymieniać na inną?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przypomnij przeżutkę? Kasetę masz 46 tak ?scuda pisze: ↑17 lut 2020, 21:21Ja nie widze problemu z przednia zebatka, sam jezdze na napedzie 11 rzedow i ori zebatka tsdz2 42z. Potrzebny ci tylko trzymacz lancucha, bo na bank bedzie spadal. Co do zmiany przelozen pod obciazeniem, to jeszcze nigdy mi sie nic nie stalo, a napedu nie oszczedzam, zmieniam niekiedy cztery na raz pod pelnym butem i lata.annkaa pisze: ↑17 lut 2020, 1:05Czytałem gdzieś że ceny polecą mega w dół. Mnie przekonało to że zaprojektowany jest tak by można było zmieniać pod dużym obciążeniem, czyli coś co mi na maxa przeszkadzało w tamtym sezonie przy podjazdach, manetka dlatego manetka ma ograniczenie że na raz możesz przerzucić tylko o 1 bieg. Do tego że łańcuch jest dużo mocniejszy i zaprojektowana całość jest tak że ogniwo ciągnie nie tylko wewnętrzną stroną ale i zewnętrzną. Co do lepszego przekosu kaseta jest odsunięta od szprych o 7mm podkładką. Stąd mogę zamontować z przodu dowolną zębatką, bo mam ten adapter do standardowych zębatek. Więc wrócę do pytania, czy myślicie że bez problemu przednia zębatka może być standardowa z TSDZ2, czy wymieniać na inną?
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Xt m8000 ze sprzeglem dlugi wozek. Kaseta 11-46 w tym sezonie jak padnie to wstawie 11-50 lub 52
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Główną przyczyną padania małych koronek jest słabo napinająca przerzutka. Zwykła przerzutka jeszcze jako tako działa w hardtailu, ale w fulu chyba sprzęgło to obowiązek.pxl666 pisze: ↑17 lut 2020, 21:14Ankaa chyba zajechał najmniejszą koronkę ? Dobrze pamiętam ? To niewiem czy nie lepiej zapas koronek do końca wszechświata zamiast kasety za miliard talarów? Najmniejsze koronki nie będą długo żyć na silniku , niema bata . Tarcza 46 ma wieksze szanse bo łańcuch się opiera na większej ilości zębów i generalnie używa się jej rzadziej . Więc chyba lepiej kupić zestaw koronek , może shimano podejdzie nawet do sunrace?
U mnie jest manetka Srama 9s, przerzutka SLX ze sprzęgłem na 11s, kaseta 9s 11-46 ZTTO z podmienionymi małymi koronkami z Shimano(padły z racji deore), łańcuch kmc na 9s seria e.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5886
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dobra dostalem odpowiedz od Srama via Facebook: „
Thanks for reaching out and great question! Some eBike brands use propriety cranks, in which case you'd need to use the crank designed for their system. SRAM EX1 cranks use sprockets designed for Bosch and Brose systems. Another option may be our SRAM Eagle 12-speed drivetrains which are rated for use with e-Bikes as long as they're set up with a single click shifter. There are more options for cranks and gearing with the SRAM Eagle 12-speed cranks and chainrings.
Regards,
SRAMTech USA”
Thanks for reaching out and great question! Some eBike brands use propriety cranks, in which case you'd need to use the crank designed for their system. SRAM EX1 cranks use sprockets designed for Bosch and Brose systems. Another option may be our SRAM Eagle 12-speed drivetrains which are rated for use with e-Bikes as long as they're set up with a single click shifter. There are more options for cranks and gearing with the SRAM Eagle 12-speed cranks and chainrings.
Regards,
SRAMTech USA”
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zgrabniejszy, pewnie z zablokowanym dostępem do sterownika przez ingerencją open firmware
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A tam, casainho juz napisal, ze jesli bedzie lepszy niz poprzednia wersja, to sie do niego dobierze i zrobi nowe firmware.elektrotonus pisze: ↑19 lut 2020, 16:53Zgrabniejszy, pewnie z zablokowanym dostępem do sterownika przez ingerencją open firmware
tsdz2 w miejskim turladle.