Mxus 45h v3 3k turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 mar 2019, 19:41
Mxus 45h v3 3k turbo
Witam kolegów z forum. Zakupiłem zestaw z nexun. Silnik 3k turbo, sterownik kt60. Silnik posiada dwa kabel od czujnika temp. Czy w/w sterownik odetnie silnik przed przegrzaniem czy tylko bedzie informowała o wys. Temperaturze.?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Powyżej 120 stopni zacznie migać na wyświetlaczu. A czy i kiedy odcina nie wiadomo bo nikt nie miał odwagi testować
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Łoj, to ciężka zagrzać , no chyba, że na full manetce po piachu katować , albo pod górę pół godziny jechać. Będzie pan zadowolony - nic nie będzie odcinać. Wątpię , czy do 100 st zagrzejesz . To bardzo dobre silniki
Ja na swoim Mxusie nigdy nie przekroczyłem 60st. No ale ja mam nawój kustomowym 15x5
Ja na swoim Mxusie nigdy nie przekroczyłem 60st. No ale ja mam nawój kustomowym 15x5
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Wystarczy 5 minut w górach, żeby go zagrzać do 150°C.
Poczytaj co jest na stronie. Chłopaki zawsze doradzają co najlepiej i jak zrobić.
https://nexun.pl/czesci-do-e-bike/mxus- ... h-16x4-tyl
Poczytaj co jest na stronie. Chłopaki zawsze doradzają co najlepiej i jak zrobić.
https://nexun.pl/czesci-do-e-bike/mxus- ... h-16x4-tyl
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Henio twój niby magiczny nawój nie robi cudów. . Ile razy w górach jadę kilometry bez problemu tylko podjadę pod strony podjazd i już wiem w którym miejscu odetnie i jak umbur pisze 5 min i 150.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 mar 2019, 19:41
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Daj mu w palnik w końcu to nie jajko żeby na pół manetki jeździć
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
No kuźwa nie wierzą ...
A macie też taki nawój ? 15x5?
No pewnie, że daję też na full manetkę i to w upał.
Prędzej Barmala zagrzeję do 50 niż silnik .
Odporność termiczną i sprawność ma bardzo dużą mój Mxus V4 bi-TURBO
A macie też taki nawój ? 15x5?
No pewnie, że daję też na full manetkę i to w upał.
Prędzej Barmala zagrzeję do 50 niż silnik .
Odporność termiczną i sprawność ma bardzo dużą mój Mxus V4 bi-TURBO
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Niestety musze potwierdzic, ze grzeje sie rownie szybko nawet jezdzac mocno po lesie. Ml60 na 20s grzeje go do 120 jezdzac mocno po lesie. Co do nawoju Heniu, to raczej moze byc jeszcze gorzej z grzaniem sie, bo przypomina mi sie moj stary nc 7x9 ktory nie podjedzal zadnej gorki z powodu przegrzania. Cienszy drut podobno szybciej sie grzeje.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
U mnie poszedł gruby drut - polska miedź
Weźcie nie porównujcie mojego wypasionego MXUSA V4 z jakimś pierdziuchem nc 7x9
Poza tym ja mam FERROFLUID i RADIATORY
Pokazałbym fotkę silnika bez pokrywy , ale to jest zdjęcie z albumu Szpenia i nie wiem , czy wypada tak bez pytania wrzucić na forum... Nawój mam na grubszej , a nie cieńszej miedzi - taka sytuacja
Weźcie nie porównujcie mojego wypasionego MXUSA V4 z jakimś pierdziuchem nc 7x9
Poza tym ja mam FERROFLUID i RADIATORY
Pokazałbym fotkę silnika bez pokrywy , ale to jest zdjęcie z albumu Szpenia i nie wiem , czy wypada tak bez pytania wrzucić na forum... Nawój mam na grubszej , a nie cieńszej miedzi - taka sytuacja
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Wolniejszy nawoj to cienszy drut, ale wiecej zwojow. Nawoj w takim silniku nie ma wiekszego znaczenia, dlugie podjazdy przy nizszej predkosci i zagrzeje sie tak samo. Tyle, ze masz ustawiony dosyc niski prad ze sterownika (50A?) wiec tego tak nie odczuwasz.EV-Maniak pisze: ↑08 mar 2020, 15:36U mnie poszedł gruby drut - polska miedź
Weźcie nie porównujcie mojego wypasionego MXUSA V4 z jakimś pierdziuchem nc 7x9
Poza tym ja mam FERROFLUID i RADIATORY
Pokazałbym fotkę silnika bez pokrywy , ale to jest zdjęcie z albumu Szpenia i nie wiem , czy wypada tak bez pytania wrzucić na forum... Nawój mam na grubszej , a nie cieńszej miedzi - taka sytuacja
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 mar 2019, 19:41
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Panowie, z silnika mam dwa komplety kabli czujnika temp. Rozumiem, ze moge podłączyć termik pod kabel czujnik nie używany??
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Tak, tylko zmierz ktory czujnik temperatury jest wlasciwy dla Twojego sterownika, jeden to KTY83, drugi to NTC10K. Nieuzywany przewod mozesz podlaczyc przez bimetal NO do masy i w ten sposob odcinac.
- Perszing1800
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 03 sie 2018, 9:27
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Macie może info jakie powinno być uszczelnienie do tego silnika od strony tarczy czy nikt nie zakłada?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 mar 2019, 19:41
-
- Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 sie 2020, 19:49
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Odkopię trochę temat z marca. Mxus 3k turbo 16x4 ,sterownik Kelly. Jadąc "turystycznie " czyli dość powoli pod strome wzniesienia potrafi odciąć. Wystarczy poczekać kilka sekund, wyłączyć stacyjkę i można dalej jechać. Da się coś z tym zrobić? Ogólnie planuję na zimę wsadzić qs205. Czy bez zmiany prądu ten silnik będzie lepszy do takiej wolnej jazdy po stromych pojazdach ? (Chyba 60A teraz) Chłopaki z Żywca będą wiedzieć o jakie mi chodzi, np podjazd Grojcem od strony Browaru, leci serpentyna na szczyt, później zaczynają się kamienie i nieźle wali po obreczach.
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Wygląda, że to odcina sterownik
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 sie 2020, 19:49
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Też brałem to pod uwagę, sterownik to Kelly, mało informacji o nim bo mało popularny. Jakaś tabliczka na nim jest, ale w necie nie mogę znaleźć jego specyfikacji. Jest niby napisane na nim 300A, jest dość duży. Przy odcieciu jego obudowa jest ciepła, ale nie gorąca. Chyba, że w środku bebechy są gorące. Po robocie wrzucę foto tego cuda, może rozpracujemy go.
Kelly podobno się grzeją, tyle udało mi się znaleźć info
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Było kupić Sinusa albo Sabka ML, wszystko by działało od 1 uruchomienia
Kelly są kapryśne, odłączanie wywala prawdopodobnie międzyfazowe zabezpieczenie, tak to się zachowuje.
Kelly są kapryśne, odłączanie wywala prawdopodobnie międzyfazowe zabezpieczenie, tak to się zachowuje.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 sie 2020, 19:49
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Ogólnie dobrze się jeździ, płynnie itd, ale ta odcinka na podjazdach zniechęca Gdybym miał pewność, że to sterownik to już był jechał do Ciebie do nexuna po sabka
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Jak próbujesz jechać/ruszyć 2km/h pod duże wzniesienie to każdy sterownik odetnie, odcinanie ogólnie jest dobre i potrzebne, chroni sterownik przed uszkodzeniem
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 sie 2020, 19:49
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
I tak w czasie zimy będę się zwracał do Ciebie po qs205 i obręcz 18 moto , to pewnie sterownik też zmienię Póki co odkręce obudowę ramy i potestuje ,Czy coś się zmienia
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
15x5 to cieńszy przekrój niż standardowy 16x4, ale sumarycznie jest więcej miedzy, więc teoretycznie powinna być większa pojemność cieplnaEV-Maniak pisze: ↑05 mar 2020, 20:02Łoj, to ciężka zagrzać , no chyba, że na full manetce po piachu katować , albo pod górę pół godziny jechać. Będzie pan zadowolony - nic nie będzie odcinać. Wątpię , czy do 100 st zagrzejesz . To bardzo dobre silniki
Ja na swoim Mxusie nigdy nie przekroczyłem 60st. No ale ja mam nawój kustomowym 15x5
W połączeniu z lepszej jakości miedzią i jeszcze paroma "mykami" (nie będę pisał wszystkiego - niech Tunerzy jeśli chcą, sami zdradzają swoje tajniki ),
To silnik może znieść więcej niż seria.
Wydaje mi się, że 50A na tuningowany 3k turbo, to nie jest duzo - wręcz przeciwnie, szczególnie po płaskim terenie, gdzie i seria taki prąd powinna przerobić.
Ps. Zagrzać mozna wszystko wszystko zależy jak bardzo nam na tym zależy i... po co
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
-
- Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 sie 2020, 19:49
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Pytanie zasadnicze , czy to silnik mi odlacza, czy jak podpowiada Tas - sterownik. Jedyny wyświetlacz jaki mam to" Voltomierz " także temperatury silnika nie mam jak sprawdzić. A obudowę silnika to sobie macać mogę...dopiero po jakimś czasie się robi ciepły, ręką spokojnie mogę dotykać, nie parzyPoulN pisze: ↑31 sie 2020, 14:5415x5 to cieńszy przekrój niż standardowy 16x4, ale sumarycznie jest więcej miedzy, więc teoretycznie powinna być większa pojemność cieplnaEV-Maniak pisze: ↑05 mar 2020, 20:02Łoj, to ciężka zagrzać , no chyba, że na full manetce po piachu katować , albo pod górę pół godziny jechać. Będzie pan zadowolony - nic nie będzie odcinać. Wątpię , czy do 100 st zagrzejesz . To bardzo dobre silniki
Ja na swoim Mxusie nigdy nie przekroczyłem 60st. No ale ja mam nawój kustomowym 15x5
W połączeniu z lepszej jakości miedzią i jeszcze paroma "mykami" (nie będę pisał wszystkiego - niech Tunerzy jeśli chcą, sami zdradzają swoje tajniki ),
To silnik może znieść więcej niż seria.
Wydaje mi się, że 50A na tuningowany 3k turbo, to nie jest duzo - wręcz przeciwnie, szczególnie po płaskim terenie, gdzie i seria taki prąd powinna przerobić.
Ps. Zagrzać mozna wszystko wszystko zależy jak bardzo nam na tym zależy i... po co
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Witam, orientuje się ktoś jakie prędkości osiągnie ten silniczek (najwolniejszy 12x5) przy kole 27.5 i zasilaniu 13s lub 16s? Podają 0.7km/h na 1V przy kole 26" czyli przy 27.5" wychodzi 0.74km/h . Mniej więcej wychodzi mi że dla 13s max 40km/h i dla 16s max 49km/h. Będzie używany w lasach, mam dylemat czy 13s i wincyj prądu czy 16s i mniej prądu...
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
-
- Forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
O kurna! Prawie 10kg i obręcz 27,5? Czarno widzę szprychy. Tak czy owak 16s. Większa sprawność gdy wracasz do domu. Przynajmniej ja tak mam. Gdy wracam, w baterii jest ~ mniej niż połowa, a jadę z większą prędkością niż wyjeżdżam i to zazwyczaj po prostej, tak 2/3 V max. I zużycie energii wcale nie jest wyższe niż gdy jedziesz po "chęchach" 10 km/h. Chyba, że powroty przewidujesz poniżej 30km/h, to 13s.
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Mxus 45h v3 3k turbo
Poniżej 30km/h? :O Powroty będą już najczęściej asfaltem, także 35-40km/h było by ideolo (na 1/3 aku). Cóż, więc 16s7p najpewniej. Dzięki.
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.