szczur333 pisze: ↑26 mar 2020, 7:30
no wlasnie jestem ciekawy czy bms odciał mi np przez to ze mialem duzy spadek chwilowy czy poprostu odcina przy wiekszym napieciu, nie sprawdzilem tego jeszcze bo pradu zabrakło mi tylko raz (pierwsza jazda) bo myslalem ze odetnie mi przy 60V a odciał mi w okolicach 67V, niestety voltomierz/wskaznik baterii pokazuje tylko volty na poczatku po przekreceniu stacyjki jesli bateria ma mniej niz 20% pojemnosci
lcd voltmeter juz mam (pokazuje idealne wartosci jak miernik za 100zł) wiec bede mogl to sprawdzic jak bedzie cieplej
Jeżeli po "odcięciu" zasilania, natychmiast, lub po chwili, mogłeś ponownie uruchomić rower, to "odciął" zapewne sterownik. Jeżeli nie da się uruchomić roweru bez podładowania, lub odpięcia baterii od sterownika, to "odciął" BMS.
"Odcięcie" BMS'a, a "odcięcie" sterownika, to dwa różne "systemy", i mogą się różnić dość mocno napięciem "odcięcia".
W moim Yoch, i baterii "13S", było to 3V, a pod pełnym obciążeniem nawet 6V. Teraz na baterii "14S", mam prawie identyczne napięcie "odcięcia". Z jednej strony plus, bo mogę wykorzystać "całą" pojemność baterii, z drugiej strony minus, bo zdarzyło mi się już wracać bez wspomagania, bo BMS zablokował baterię