EVSpark dla lekkich konstrukcji
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
EVSpark dla lekkich konstrukcji
Hej powstaje nowy projekt EVSpark dla najlżejszych ebike. Powstała już pierwsza rama prototypowa, którą widzicie na fotce. Podaję podstawowe informacje nt projektu. Zaczynam budować sobie ebike na mojej nowej ramie i sukcesywnie będę dodawać informację do tego tematu.
Szerokość 116mm
Waga kg 9kg
Materiał Stal
Wspólna oś korby i wahacza na kwadrat
Haki 10mm z możliwością montażu przerzutki 10x1
Stery 1/1/8
Długość montażowa dampera 240mm
Detal sztycy przykręcany do ramy
Ilość ogniw 165 (dowiemy się dokładnie przy budowie 1 pakietu).
Szerokość 116mm
Waga kg 9kg
Materiał Stal
Wspólna oś korby i wahacza na kwadrat
Haki 10mm z możliwością montażu przerzutki 10x1
Stery 1/1/8
Długość montażowa dampera 240mm
Detal sztycy przykręcany do ramy
Ilość ogniw 165 (dowiemy się dokładnie przy budowie 1 pakietu).
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Wygląda zgrabnie. Jeszcze gdyby trochę wahacz odchudzić to wyglądało by super.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Absolutnie. Nic nie odchudzać. Dobrze jest. Wahacz ma być mocny i wyglądać pancerne a nie jak zwiędły wacek. Brawo Spark
Edit
Jeszcze w swojej ofercie dajcie coś takiego. Miałem właśnie taką robić, ale YAMAHA na 900 ogniw mi się trafiła
Dwie wersje, do wyboru do koloru - z centralnym damperem lub dwoma amorami od MZ-tki.
A teraz brawa dla mnie poproszę
Edit
Jeszcze w swojej ofercie dajcie coś takiego. Miałem właśnie taką robić, ale YAMAHA na 900 ogniw mi się trafiła
Dwie wersje, do wyboru do koloru - z centralnym damperem lub dwoma amorami od MZ-tki.
A teraz brawa dla mnie poproszę
-
- Forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 19 lut 2018, 16:28
- Lokalizacja: Kraków
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Kibicuję! Właśnie porządnie wykonanych i lekkich ram wielu osobom potrzeba
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
rama bardzo fajna ale szkoda że 200 ogniw nie wejdzie
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Heniu coś Ty zrobił z moim rowerem?EV-Maniak pisze: ↑07 lut 2020, 7:27Absolutnie. Nic nie odchudzać. Dobrze jest. Wahacz ma być mocny i wyglądać pancerne a nie jak zwiędły wacek. Brawo Spark
Edit
Jeszcze w swojej ofercie dajcie coś takiego. Miałem właśnie taką robić, ale YAMAHA na 900 ogniw mi się trafiła
Dwie wersje, do wyboru do koloru - z centralnym damperem lub dwoma amorami od MZ-tki.
A teraz brawa dla mnie poproszę
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Teraz wejdzie do niego łogniw skolka ugodna , a i pasażera można przewieść
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Bardzo zgrabna rama Jeśli już masz dorabiane detale pod wspólny suport z wahaczem to proponował bym upgrade większych sparków o to rozwiązanie.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Pewnie, że zgrabna. Niby proste , a ile się przy tym nagłowiłem... 600 ogniw minimum wejdzie i dwie opcje amortyzacji do wyboru.
Na pewno by ludzie kupowali ...
Na pewno by ludzie kupowali ...
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Ja o tej białej nowej od Sparka na 165 ogniw No ale na ''fabryczną'' ramę od Henia też chętnie zerknę, to kiedy seryjna produkcja?
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Może warto rozważyć opcję sterów tapered ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Tombe
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 21 lut 2018, 10:47
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Jaki wychodzi skok tylnego koła przy damperze 240x76mm?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2020, 17:09 przez Tombe, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 gru 2019, 12:10
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Da sie jakos przeliczyc jakich zasiegow spodziewac sie po tych 165 ogniwach ? Bo idea "lekkiego" ebajka na dedykowanej ebajkowej ramie jest baaardzo kuszaca. Nie kazdy potrzebuje potwora o mocy 12kW, obladowanego minimum 400 ogniwami i wadze 65 kg+
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Zależy jakie ogniwa dasz, silnik i sterownik , no i opony. Ja mam 160 ogniw ( 20s/8p ) i robię 150km , ale to ze wspomaganiem oczywiście. Zaś na full manetce z średnią prędkością 50-60km/h to niestety tylko 80 km mi przejedzie. Ale to i tak nie jest źle uważam . Mam specjalny silnik po przewoju Mxus V4 5x15 i Barmala , ogniwa Sony VTC6 , opony Crazy Bob
Ostatnio zmieniony 10 lut 2020, 12:58 przez EV-Maniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Dla przykladu
160 ogniw, uklad 16S10P Sanyo GA. Sterownik Sabvoton mini 45A.
2000Wh. Jesli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. Dolenj granicy nie ma, zalezy jaka mamy „ciezka nogę” czy w tym przypadku reke
160 ogniw, uklad 16S10P Sanyo GA. Sterownik Sabvoton mini 45A.
2000Wh. Jesli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. Dolenj granicy nie ma, zalezy jaka mamy „ciezka nogę” czy w tym przypadku reke
-
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 gru 2019, 12:10
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Dzieki Panowie ! Przebiegi rzedu 80 km na samej manetce to jak na lekkiego ebajka zupeeeelnie wystarczajacy dystans, zwlaszcza ze mozna jechac bez cisnienia te 30-40/h max zamiast 60
A 130-150 km z pedalowaniem to juz wogole kosmos.
Sama rama tutaj 9 kg wagi, do tego klocek w postaci baterii, 165 ogniw to wyjdzie ile, cos w okolicach 10 kg ? Plus amortyzacja, silnik, kola itd.. ciekawe czy daloby sie zmiescic w wadze ponizej 35 kg ?
Dla porownania - fabryczne elektryki (haibike, cube) w wersji full to w zaleznosci od modelu 24-26 kg.. z duzo mniejsza bateria i slabym silnikiem.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Silnik z kolem 13-15 kilo, pakiet 8-9, sterownik 1,5kg, reszta ehh typu wiązka, przetwornica, manetka, przelaczniki, oswietlenie tez z 1-2 kilo. Jak dodasz do tego samą rame to juz masz 33-34 kilo w optymistycznej wersji, a gdzie widelec, kolo, hamulce, kierownica, korby... obstawiam ok 40-45kg zaleznie od setupu. Oczywiscie licze tu silnik 3k turbo, bo przy takiej wadze cokolwiek ponizej bedzie troche uciazliwe z temperaturą, nawet qs35
- kinats
- Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
A jak się będą miały wyliczenia przy wersji 160 ogniw w układzie 10S16P ?
Przy Sanyo GA można przyjąć, że jedno ogniwo to 0,8-0,9km zasięgu przy powolnej jeździe ze wspomaganiem ?
Czyli realnie rozpatrując normalniejsze ogniwa, 0,5km na ogniwo przy lajtowej jeździe będzie "realne"
Układ w jakim się to zepnie, określać będzie prędkość maksymalną, no i wymuszone będzie wydajnością prądową. Przy większych klockach, które nie są obciążone zbytnio, wychodzi że nie ma zbyt wielkiego znaczenia dla zasięgu w danych warunkach, czy to będzie np. 13S20P czy 20S13P, oczywiście prędkość maksymalna będzie znacząco różna...
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Kinats, nie ma co robic dziury w całym - napisalem przykladowy pakiet, bo wielu uzytkownikow tego forum patrzy na konkretne informacje, poza tym kto by włożył 10S16P do takiej ramy? co do zasiegu to sie nie zgodze - teoretycznie bedzie taki sam, jednak praktycznie zawsze jezdzi sie szybciej majac pakiet o wyzszym napieciu co skutkuje zmniejszeniem zasiegukinats pisze: ↑12 lut 2020, 0:22A jak się będą miały wyliczenia przy wersji 160 ogniw w układzie 10S16P ?
Przy Sanyo GA można przyjąć, że jedno ogniwo to 0,8-0,9km zasięgu przy powolnej jeździe ze wspomaganiem ?
Czyli realnie rozpatrując normalniejsze ogniwa, 0,5km na ogniwo przy lajtowej jeździe będzie "realne"
Układ w jakim się to zepnie, określać będzie prędkość maksymalną, no i wymuszone będzie wydajnością prądową. Przy większych klockach, które nie są obciążone zbytnio, wychodzi że nie ma zbyt wielkiego znaczenia dla zasięgu w danych warunkach, czy to będzie np. 13S20P czy 20S13P, oczywiście prędkość maksymalna będzie znacząco różna...
- kinats
- Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Nie no, wszystko się zgadza, po prostu nudziło mi się w nocy troszku, to se pomyślałem, że się czepię, no i może czasami warto zaznaczyć to, że ilość P nie ma wpływu na zasięg (teoretycznie), oczywiście pod warunkiem, że prądowo się pakiet wyrabia, co by nieść kaganek oświecenia.AST034 pisze: ↑12 lut 2020, 6:57Kinats, nie ma co robic dziury w całym - napisalem przykladowy pakiet, bo wielu uzytkownikow tego forum patrzy na konkretne informacje, poza tym kto by włożył 10S16P do takiej ramy? co do zasiegu to sie nie zgodze - teoretycznie bedzie taki sam, jednak praktycznie zawsze jezdzi sie szybciej majac pakiet o wyzszym napieciu co skutkuje zmniejszeniem zasiegu
Inna sprawa, że przy tym samym A przy większej ilość S można liczyć na lepszy start (wbrew obiegowej opinii, że S odpowiada wyłącznie za V-max).
A co do praktyki, jeżdżenia szybciej przy wyższym S, no to żeby nie było, że tylko ja w stronę abstrakcji się skłaniam, to zdaje się Ty napisałeś "Jeśli przyjmiemy 13Wh na kilometr czyli jazda powoli z pedalowaniem to przejedziemy ok 130-150km. (...)", a kto by jeździł wolno i z pedałowaniem z taką ramą
-
- Forumowicz
- Posty: 5073
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
A według mnie ma. Zwiększenie prędkości o ~30% (20S13P vs 13S20P), skutkuje zwiększeniem poboru prądu/mocy (na oko ) o 60% (zwiększone opory toczenia, opory powietrza), a to skutecznie zmniejszy zasięg. Przy tej samej prędkości obu silników, również będzie mniejszy zasięg, gdyż silnik "szybkoobrotowy", będzie miał mniejszą sprawność przy "niskich" obrotach.
- kinats
- Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
No ale gadanie w ogóle o zasięgu jakimś średnim z pakietu ma sens raczej tylko przy założeniu, że zakładamy jakąś średnią prędkość.tkoko pisze: ↑12 lut 2020, 10:09A według mnie ma. Zwiększenie prędkości o ~30% (20S13P vs 13S20P), skutkuje zwiększeniem poboru prądu/mocy (na oko ) o 60% (zwiększone opory toczenia, opory powietrza), a to skutecznie zmniejszy zasięg. Przy tej samej prędkości obu silników, również będzie mniejszy zasięg, gdyż silnik "szybkoobrotowy", będzie miał mniejszą sprawność przy "niskich" obrotach.
I chodziło mi o sytuację, gdzie sterownik i silnik są takie same (wiem wiem, nie mogą być takie same, bo różne napięcia, więc niech będzie gt1500, a dla ambitnych Barmal).
Niech będzie że mamy sobie tam jakiś silnik, jakiś sterownik 45A, no i te pakiety, jeden 20S13P, drugi 13S20P. Jedziemy sobie 30kmph bo to ścieżka rowerowa, a my nie chcemy się rzucać na niej bardziej niż już się rzucamy, na czymś co wygląda jak cross, a że mamy w planie trochę ulicy liznąć i skrótem przez pola, to integral na głowie też nie poprawia naszego wizerunku na tej wspomnianej ścieżce.
No i jadąc sobie te 30 na godzinę, raczej dojedziemy na tych pakietach mniej więcej tak samo daleko. A w razie potrzeby, to i łatwiej ten klocek ruszy, przy opcji 20S
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Tak jak wspominałem od samego, początku nie do końca jeszcze wiadomo, ile wejdzie ogniw do tej ramy. Ja zrobiłem wstępne przymiarki i jeśli chodzi o ogniwa w pozycji leżącej i jeśli pakiet ma być w jednym kawałku to musimy się ograniczyć do 141 ogniw. Natomiast zauważyłem, że ten sam pakiet 141 ogniw można obrócić w ramie tak, aby ogniwa stały pionowo. Jeśli zrobimy 2 Pakiety jeden na drugim tak jak w dużym EVS to zmieścimy 201 ogniw. Rama będzie musiała urosnąć o ok. 9 mm. Jak będą wyglądały pakiety w 2 piętrach, dowiemy się przy 2 realizacji. W tym przypadku buduję pakiet 14s10p, aby sprawdzić właściwości jezdne i użytkowe ramy poprawić ewentualne błędy.
-
- Forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: 17 mar 2018, 22:34
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Temat był zawieszony na jakiś czas dlatego że miałem dużo pracy w związku z wprowadzeniem EVSV2. Od jutra zaczynam montaż na tej prototypowej Ramie. Będę publikować.
- RajuLDZ
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:37
- Lokalizacja: Łódź
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Ja również jestem zainteresowany tą ramą. Jak się ona ma do Vectora/E-Kross Lite? Główną różnicę widzę w wahaczu. Czy są tu jakieś inne istotne zmiany?
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:38
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Jestem również zainteresowany. Jaki będzie przewidywany koszt ramy i kiedy będzie możliwość kupna?
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Nigdy nie bylem jakos szczegolnie przekonany do monster ebike gdyz w zupelnosci wystarcza mi moja przerobiona Kona. Jednak po zobaczeniu tej ramy u Taby stwierdzilem, ze to jest cos na co bym sie z checia przesiadl Wiem, ze dopiero ja testujesz ale mowie powiesz ile musze szykowac $$ zeby ja nabyc?
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lip 2020, 15:19
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
EVSpark .
Oglądając film na kanale Taba na rowerze pod sam koniec widziałem coś co przykuło moją uwagę a dokładnie nowy Spark EVSpark , długo nie myśląc telefon do Tomasz Bartkowiak kilka minut rozmowy i byłem umówiony na oględziny i jazdę próbną . Wycieczka nie mała bo 650km w dwie strony ale powiem Jedno BYŁO warto . Jak tylko wszedłem na halę co tu dużo mówić zakochałem się w tej ramie . Szukałem czegoś pod siebie . tj Nie za małego nie za dużego, takie coś mocniejsze "od zwykłego roweru" ale
też nie Jak kros " dalej przypominającego rower . Nie zawiodłem się . A teraz tylko czekanie na swój wymarzony egzemplarz . Rama bardzo fajnie przemyślana .
Oglądając film na kanale Taba na rowerze pod sam koniec widziałem coś co przykuło moją uwagę a dokładnie nowy Spark EVSpark , długo nie myśląc telefon do Tomasz Bartkowiak kilka minut rozmowy i byłem umówiony na oględziny i jazdę próbną . Wycieczka nie mała bo 650km w dwie strony ale powiem Jedno BYŁO warto . Jak tylko wszedłem na halę co tu dużo mówić zakochałem się w tej ramie . Szukałem czegoś pod siebie . tj Nie za małego nie za dużego, takie coś mocniejsze "od zwykłego roweru" ale
też nie Jak kros " dalej przypominającego rower . Nie zawiodłem się . A teraz tylko czekanie na swój wymarzony egzemplarz . Rama bardzo fajnie przemyślana .
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 cze 2020, 18:03
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Ale ta rama przypomina Ukraińską viper z Cyklonebike.
Nie idzie wymyślić coś innego?
Nie idzie wymyślić coś innego?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lip 2020, 15:19
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Coś innego hmm .
A nie masz pretensji do producentów samochodów że przypominają Samochód .
Producentów opon że ich opony są okrągłe .
Producentów kluczy np płaskich wszystkie prawie takie same
A nie masz pretensji do producentów samochodów że przypominają Samochód .
Producentów opon że ich opony są okrągłe .
Producentów kluczy np płaskich wszystkie prawie takie same
- michaS
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2020, 14:58
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 04 sie 2019, 10:56
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Najprawdopodobniej bedzie to moja nowa zabawka na przyszly sezon jesli wszystko pojdzie tak jak zakladam Zrobilem szybki przeglad sterownikow mozliwych do podwieszenia po rama, ktora ma miec 116mm. Rozumiem, ze ma to byc rama do lekkich i nie za mocnych konstrukcji ale gdyby byla kilka mm szersza to mozna by ulokowac pod nia normalnego sabvotona majacego po ucieciu uszu 120mm przy 116mm zostaja z popularnych sterowniki KT, gt1500, sabek mini oraz sabki z serii ML
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Zbywa mi wąski nowy sterownik 20s 80A programowalny z wyświetlacza LCD TFT 750Cmoonkagliwicee pisze: ↑09 lip 2020, 1:13...przy 116mm zostaja z popularnych sterowniki KT, gt1500, sabek mini oraz sabki z serii ML
Jego szerokość to 102mm.
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
GrzegorzS pisze: ↑09 lip 2020, 19:22Zbywa mi wąski nowy sterownik 20s 80A programowalny z wyświetlacza LCD TFT 750Cmoonkagliwicee pisze: ↑09 lip 2020, 1:13...przy 116mm zostaja z popularnych sterowniki KT, gt1500, sabek mini oraz sabki z serii ML
Jego szerokość to 102mm.
Widzialem te sterowniki na aliexpress. Miales okazje go uzytkowac?
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 mar 2018, 7:49
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Jaki jest rozstaw korby czy bafang tam wejdzie. Mam już dość hubów potrzebuje sobie zrobić mocnego MID'a a ta rama naprawde jest ładna. Niestety nie dostałem odpowiedzi z messengera może tu się uda
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Ja sie kontaktowalem z Tomkiem telefonicznie na stronie electroo masz kontakt, mysle ze najszybciej uzyskasz odpowiedz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 sie 2020, 14:35
Re: EVSpark dla lekkich konstrukcji
Witam mam pytanie odnośnie ramy kiedy będzie dostępna pozdrawiam