Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
Taka oto ciekawostka, według opisu wynika ze maja silniki nawinięte aluminiowym drutem
- michaS
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2020, 14:58
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
ja mam inne pytanie ... jedni podają 150nm inni 180 a jeszcze inni 181 albo 182 ile to ma , noi wersja z ferrofluidem jest bezobsługowa czy muszę jakieś serwisy robić ?!
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
Moment obrotowy zalezy od uzwojenia i zasilania. Silnik o nawoju 4T ma 150NM na papierze, 5T 180NM. A w rzeczywistosci moze byc mniej lub wiecej, zalezy od sterownika i akumulatora. No i oczywiscie srednicy obreczy, opony...
Co do ferro to wymiana co 5 tys km, jak olej w samochodzie
Zartowalem Bezobslugowy, musisz tylko zabezpieczyc termicznie silnik, zeby go nie uszkodzic, no i do ferro warto zalozyc hubsinki
- michaS
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2020, 14:58
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
gdzie coś znajdę o zabezpieczniu silnika z ferro ?
- tas
- Administrator
- Posty: 3007
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
Ferro się wymienia w silniku co 6-12 miesięcy, przecież on wysycha, nie jest na stałe
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- BeneQ
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 kwie 2021, 18:45
- Lokalizacja: Milówka
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
Top już odpuśćcie sobie Ferrofluid z wymianą 2x do roku i załóżcie turbinatory ,to takie lepsze większe hubsinki.
Dodać należy że ferrofluid jest na liście produktów cancerogennych ( rakotwórczych )
Dodać należy że ferrofluid jest na liście produktów cancerogennych ( rakotwórczych )
- tas
- Administrator
- Posty: 3007
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
Dobra rada!
Tylko, że bez ferro radiatory właściwie nie działają. Nie ma nośnika ciepła. Taki drobny niuans
Tylko, że bez ferro radiatory właściwie nie działają. Nie ma nośnika ciepła. Taki drobny niuans
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2021, 0:34 przez tas, łącznie zmieniany 1 raz.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
- Przemek
- Forumowicz
- Posty: 1012
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
- Lokalizacja: Katowice
Re: Aluminiowy drut w nawoju qs 205 od cyklonebike :)
Przerabiałem również rakotwórczy olej trafo, fakt nie przegrzejesz silnika przynajmniej ja nie przegrzałem termik (125C) ale po ostrej jeździe nie miałem ochoty wstawiać go na klatkę schodową, SMRÓD jest nie do zaakceptowania, szukałem zamiennika tego śmierdziela i okazało sie że olej z oliwek jest bezwonny, temperatura zapłonu trafo 150C z oliwek 220C , a dlaczego z oliwek a nie rzepak , oliwkowy ma znacznie dłuższą żywotność po stygnięciu ( nie sieciuje)
co do ferro miałem i nigdy więcej tej rdzy bym nie zaaplikował, po pół roku silnik wygląda jakby dostał wody i zardzewiał , serwis poleca dolewać co 6 miesięcy , po takich 10 dolewkach czyli 3 latach w silniku będzie więcej rdzy niż na ramie po zimowej jeździe w soli ..
co do ferro miałem i nigdy więcej tej rdzy bym nie zaaplikował, po pół roku silnik wygląda jakby dostał wody i zardzewiał , serwis poleca dolewać co 6 miesięcy , po takich 10 dolewkach czyli 3 latach w silniku będzie więcej rdzy niż na ramie po zimowej jeździe w soli ..