MID-DRIVE TSDZ2 750W
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Rysiekkk
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
- Lokalizacja: Krk
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
dokładnie tak - rower mtb nie służy dla mnie do jazdy po płaskim
Czyli 36T (na pająku 104bcd narrow wide) i 38T na ori korbę - mają gorszą linię łańcucha niż seryjne 42T ?
nie bardzo to ogarniam dlaczego gorsza linia skoro po dołożeniu dystansów - zębatka jest już przy obudowie silnika ? Nie mam jeszcze silnika a chciałem zamówić odpowiednie zębatki.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Odległość od magnesu lub mieksce w którym się mijają. Na czujniku jest mała strzałeczka/trójkącik i to tam ma chodzić magnes.
Jeżeli miejsce jest ok to musisz ustawić odpowiednią odległość, wg instrukcji 10-15mm
Jeżeli miejsce jest ok to musisz ustawić odpowiednią odległość, wg instrukcji 10-15mm
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Bo zebatka fabryczna zachodzi bardziej na obudowę w kierunku ramy . Mniejsza niż 42 jest prosta a nie wymiskowana więc tracisz ok 5mm od lewej stronyRysiekkk pisze: ↑11 gru 2020, 7:34dokładnie tak - rower mtb nie służy dla mnie do jazdy po płaskim
Czyli 36T (na pająku 104bcd narrow wide) i 38T na ori korbę - mają gorszą linię łańcucha niż seryjne 42T ?
nie bardzo to ogarniam dlaczego gorsza linia skoro po dołożeniu dystansów - zębatka jest już przy obudowie silnika ?
uuu.jpg
Nie mam jeszcze silnika a chciałem zamówić odpowiednie zębatki.
ratio.jpg
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mam mniej, no dobra, to oddalę jeśli się uda (taka konstrukcja że nie łatwo)
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zawsze możesz przekręcić w dół na wahaczu i się oddali a nie muszą "patrzeć na siebie" prostopale
- Rysiekkk
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
- Lokalizacja: Krk
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
dzięki teraz rozumiem !
Nie mam jeszcze silnika i na razie opieram się na fotach z internetów
Zdecydowanie bardziej zależy mi na "miękkich" przełożeniach do wspinania się niż szybszej jazdy po płaskim - dlatego szukam kompromisu
-
- Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 31 gru 2019, 15:32
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ciekawe jak pójdzie Ci późniejszy demontaż pokrywy, silikony z reguły mocno trzymają.pxl666 pisze: ↑08 gru 2020, 20:53Silikony termoprzewodzące?SzczepanTG pisze: ↑08 gru 2020, 19:49Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
Poza tym jakie masz temperatury silnika?
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
podaj linki do termopadów które użyłeśSzczepanTG pisze: ↑08 gru 2020, 19:49Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 lip 2020, 20:59
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jaki pakiet polecacie do tsdz2. Chce coś lekkiego, ale żeby te 50km zrobić.
Czy 13s4p sanyo ga ( 645WH / 13,8 AH / 2.5kg) Będzie okej? Szukam wspomagania a nie mocy. Miałem 3k turbo 55A.
Czy 13s4p sanyo ga ( 645WH / 13,8 AH / 2.5kg) Będzie okej? Szukam wspomagania a nie mocy. Miałem 3k turbo 55A.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Chcesz gotowy bidon 17Ah z ładowarką, nie używany na depakiecie z 2018r z grudnia, w bardzo atrakcyjnej cenie to napisz priv.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak spryskam wnętrze pokrywy sprayem teflonowym to pasta przywrze ale sie nie przyklei a na 100 przeniesie temp lepiej niż powietrze. Temperatur nie znam ale chodzi mi o działanie prewencyjne bo lubię się wspinać więc silnik na 100 Będę grzaćSzczepanTG pisze: ↑11 gru 2020, 18:51Ciekawe jak pójdzie Ci późniejszy demontaż pokrywy, silikony z reguły mocno trzymają.
Poza tym jakie masz temperatury silnika?
-
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 21 wrz 2019, 17:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Polecam jego wyroby.
Mam od niego baterię przebiegi są zacne pomimo mojej nad-wagi - nie nadającej się na rower.
2019 - Merida Dakar 24"- HUB przód (dla dziecka)
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja używam 13S4P na ogniwach LG i udało się na wspomaganiu zrobić 154 km. po Jurze.
Jeżeli chcesz po górach jeździć to może być potrzebny większy pakiet ale do jazdy w niezbyt wymagającym terenie to taki 13Ah w zupełności wystarczy.
-
- Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 31 gru 2019, 15:32
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z tego co pamiętam to grubość 3mm na taśmie 3m W drodze do pracy lub z to obniżyłem temperaturę o10*C więc suuper sprawahetm4n pisze: ↑13 gru 2020, 11:34podaj linki do termopadów które użyłeśSzczepanTG pisze: ↑08 gru 2020, 19:49Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 gru 2020, 17:06
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mam problem z moim TSDZ2 - jeździłem na starym sofcie - mającym jeszcze 9 trybów wspomagania, bodaj 0.5 (0.6). Silnik fabryczny, wyświetlacz Bafang 850. Nie mam czujników hamulca. W trakcie jazdy wyrzuciło na wyświetlacz komunikat o błędzie czujników hamulca. Silnik rozpoczął stukać - regularnie raz na obrót.
Co zrobiłem?
- rozebrałem na części pierwsze - rolka niebieska w porządku - acz z drobnym ubytkiem, zmiana na metalowa nie pomogła,
- brak przepaleń w elektronice.
- zrobiłem update do najnowszej wersji firmware.
- nowe łożyska rolki i okoliczne dla pewności wymienione; zęby trybów w porządku.
W obecnym momencie stuka dokładnie raz przy cofaniu roweru wstecz - dokładnie raz na obrót koła; co ciekawe w trakcie kręcenia na "na sucho" - bez łańcucha i zasilania - nie stuka;
Co padło - czujnik PAS?
Co zrobiłem?
- rozebrałem na części pierwsze - rolka niebieska w porządku - acz z drobnym ubytkiem, zmiana na metalowa nie pomogła,
- brak przepaleń w elektronice.
- zrobiłem update do najnowszej wersji firmware.
- nowe łożyska rolki i okoliczne dla pewności wymienione; zęby trybów w porządku.
W obecnym momencie stuka dokładnie raz przy cofaniu roweru wstecz - dokładnie raz na obrót koła; co ciekawe w trakcie kręcenia na "na sucho" - bez łańcucha i zasilania - nie stuka;
Co padło - czujnik PAS?
- Rysiekkk
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
- Lokalizacja: Krk
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Niekoniecznie jest prawda bo jest w Internecie...ciekawe co gość zrobił że strzaskał tak skorupę...Rysiekkk pisze: ↑26 gru 2020, 20:3745km przebiegu
https://www.olx.pl/oferta/silnik-czesci ... HSWOE.html
- cyklista
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
- Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Może zmieniam temat.
Szukam nowego roweru XC hardtail, który da się zelektryfikować bez dodatkowych przeróbek, cięć, poza ewentualnym wydłużeniem łańcucha. Coś w zakresie 3-4kPLN.
Co polecacie?
Ja niestety kupiłem rower w decathlonie, który z powodu suportu presfit92 i braku kompatybilności z tsdz2, został sprzedany, teraz szukam nowego 2019, 2020, 2021r. hardtaila, niewymagającego ŻADNYCH dodatkowych przeróbek (cięcia, szlifowania, itp ), by cieszyć się tsdz2 z OS pod SW102.
Jeżeli ktoś z forumowiczów miał okazję elektryfikować coś NOWEGO proszę napisać. Dziś oglądałem treki i kellysy i wydają się łatwe do elektryfikacji, ale zauważyłem, że może być kolizja z prowadzonymi linkami pod ramą.
Szukam nowego roweru XC hardtail, który da się zelektryfikować bez dodatkowych przeróbek, cięć, poza ewentualnym wydłużeniem łańcucha. Coś w zakresie 3-4kPLN.
Co polecacie?
Ja niestety kupiłem rower w decathlonie, który z powodu suportu presfit92 i braku kompatybilności z tsdz2, został sprzedany, teraz szukam nowego 2019, 2020, 2021r. hardtaila, niewymagającego ŻADNYCH dodatkowych przeróbek (cięcia, szlifowania, itp ), by cieszyć się tsdz2 z OS pod SW102.
Jeżeli ktoś z forumowiczów miał okazję elektryfikować coś NOWEGO proszę napisać. Dziś oglądałem treki i kellysy i wydają się łatwe do elektryfikacji, ale zauważyłem, że może być kolizja z prowadzonymi linkami pod ramą.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Po takich jak moje przebojach, chciałbym mieć pewność, że wszystko zagra. Np kolega YT o niku "sie ma" przerobił kross moon 1.0 ale zmasakrował ramę. Mi wystarczy HT.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
giant anthem x3 kupisz full za parę zł a silnik wchodzi no problem , kolega ma konę dawg ...
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
te rowery są ok, jednak szukam nowego, mam już starszego kellysa na kołach 26' i szukam tylko 29' na kilka następnych lat. Nowe fulle jednak są za drogie, wystarczy mi HT 29' bez niespodzianek w konwersji.
-
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 21 wrz 2019, 17:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To ja podpowiem tylko:
- zmniejszenie przekosu przez tylne koło z piastą boost 12x148mm
- zmniejszenie przekosu kaseta max 10s - 11-stka przesuwa największą zębatkę do wewnątrz
- nie podałeś rozmiaru ramy - do mojej M-ki ledwo zmieściła się bidonówka:
- zmniejszenie przekosu przez tylne koło z piastą boost 12x148mm
- zmniejszenie przekosu kaseta max 10s - 11-stka przesuwa największą zębatkę do wewnątrz
- nie podałeś rozmiaru ramy - do mojej M-ki ledwo zmieściła się bidonówka:
2019 - Merida Dakar 24"- HUB przód (dla dziecka)
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 17 maja 2020, 15:54
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
czesc . Taki temacik :Jakie macie doswiadczenia w jezdzie swoimi maszynami z tsdz2 zimą. ilość błota wody temperatura itd jest teraz w lesie masakryczna. w grudniu wybrałem się do lasu i był tak uwalony ze go pare dni czyściłem recznie bo balem się urzyć myjki wiec odstawiłem i przeniosłem się na analoga. Jak to u was wygląda? Czy korzystacie ze swoich elektryków czy czekają na wiosnę?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 17 maja 2020, 15:54
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki. tez spróbuję jak piszecie bo czyszczenie ręczne w takich warunkach to bez sensu. Jeżeli u was taka zima jak na zdjęciach to zazdroszczę na Pomorzu syf, bloto i deszcz. pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Uwazajcie z myciem karcherem elementów gdzie są łożyska, simmeringi i oringi. Właściwie tych elementów nie powinno się myć karcherem.
tsdz2 w miejskim turladle.
- Rysiekkk
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
- Lokalizacja: Krk
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
uhm przecież pomiędzy "kercherem" a "ręcznie" jest jeszcze opcja "ze szlaufa"
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy wpis w tym temacie.
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
umiera to znaczy ? bateria się wyłącza czy silnik przestaje pracować ?bata pisze: ↑09 sty 2021, 13:03Witam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy wpis w tym temacie.
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
- Lokalizacja: Poznań
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja mam. Zmieniam ręcznie i w sumie to wystarcza. Wolałbym co prawda przerzutkę ale nie obejmuje zakresu .dronedaron pisze: ↑09 sty 2021, 15:34Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
skoro masz vlcd5 to spróbuj czy zwiesza się tylko czujnik czy działa wtedy z manetki
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Znajdź w okolicy w miarę stromy, i jak najdłuższy podjazd, i w trybie "Tour", "Speed", "Turbo" sprawdź czy faktycznie wyłącza Ci wspomaganie na podjeździe. Na HUB'ie ze sterowniku KU65 przy dłuższej jeździe ze stałym obciążeniem/mocą/prędkością (około 10 minut), zdarzało mi się wyłączanie silnika/napięcia. Być może i w TSDZ to się zdarza.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Szukam roweru i praktycznie biorę pod uwagę tylko napęd 1x11 lub 12 aby od czasu do czasu mi wspólne wakacje z rodziną, zdejmować silnik bez komplikacji. Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?Paff pisze: ↑09 sty 2021, 18:07Ja mam. Zmieniam ręcznie i w sumie to wystarcza. Wolałbym co prawda przerzutkę ale nie obejmuje zakresu .dronedaron pisze: ↑09 sty 2021, 15:34Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
- Lokalizacja: Poznań
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To jest wersja bez manetki.Jeśli masz na myśli czujnik prędkości to gdyby on się zawieszał to display by świrował a on pracuje cały czas. Odnoszę wrażenie że silnik się wyłącza raczej przy spokojnej jeździe na płaskim kiedy wspomaganie jest najsłabsze.Tak jakby tensometr go wyłączał i nie uruchamiał ponownie gdy zaczynam mocniej naciskać pedały.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Też myślę o tym rozwiązaniu pozostawić blat 42, dodać być może 52 dla większych prędkości na asfalcie, a na tył kasetę 11 lub 12 rzędową 42-50.
- cyklista
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
- Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja też tak zrobiłem, dodałem blat 52 i jest na jazdy asfaltami, a jak już dojadę w teren to sobie przekładam na mniejszy ręcznie
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
a ile koronek na kasecie wtedy wchodzisz do góry ? tzn jak po asfalcie na ten 52 masz ?
- cyklista
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
- Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na asfalt 52 po to żeby z 11z ciągła szybko, ale jak potrzeba to tak do 5 rzędu przerzucam bez problemu (w zasadzie to do 7 chodzi bo 8 i 9 już lubi zlatywać z blatu)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy ktoś ma wiedzę czym się różnią silniki do roweru z torpedem od normalnych.Zastanawiam się czy chinczycy nie wysłali mi silnika do roweru z tylnym hamulcem. Moja wtyczka od czujnika prędkości jest podwójna i dostałem w zestawie wiązkę kabli których nie zamawiałem. Na jednym końcu mają wtyczkę na sześć pinów a na drugim cztery małe końcówki konektorowe. Wyglądają na kabelki do oświetlenia.