e-Kands 2,7kW
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
e-Kands 2,7kW
Witam wszystkich
Jako że powoli kompletuje części postanowiłem założyć temat .
Buduje ebike do jazdy po mieście, i rekreacyjnych wycieczek "w koło komina" po szutrach itp.
Specyfikacja:
Rama - Kands Energy z 2015
Silnik - QS 205 35H (Wkleje zabezpieczenie termiczne na 120C, oraz czujnik temp)
Sterownik - Sinus 60V@45A (Zabezpieczenie termiczne na 70C)
Skrzynka - Klejony klejem UV Poliwęglan lity 5mm na szkielet, boki z plexi 3mm
Bateria - Sanyo GA 16S8P (27,6Ah/1656Wh)
Obręcz - REMERX Jumbo
Opony - CST C-1388 26x2,35
Hamulce - Deore BR-M615 / Tarcze 180mm
Do tego komputer MPe, który sobie samemu polutowałem ze schematów udostępnionych przez Marka z "Bikel.pl". Przetwornice 5V, i 12V, ładowarka USB QC 3.0.
Mam już praktycznie wszystko oprócz pakietu oraz hamulców.
Tak wyszła skrzynka, jeszcze nie przykleiłem kątownika do mocowania zdejmowalnego boku:
Jako że powoli kompletuje części postanowiłem założyć temat .
Buduje ebike do jazdy po mieście, i rekreacyjnych wycieczek "w koło komina" po szutrach itp.
Specyfikacja:
Rama - Kands Energy z 2015
Silnik - QS 205 35H (Wkleje zabezpieczenie termiczne na 120C, oraz czujnik temp)
Sterownik - Sinus 60V@45A (Zabezpieczenie termiczne na 70C)
Skrzynka - Klejony klejem UV Poliwęglan lity 5mm na szkielet, boki z plexi 3mm
Bateria - Sanyo GA 16S8P (27,6Ah/1656Wh)
Obręcz - REMERX Jumbo
Opony - CST C-1388 26x2,35
Hamulce - Deore BR-M615 / Tarcze 180mm
Do tego komputer MPe, który sobie samemu polutowałem ze schematów udostępnionych przez Marka z "Bikel.pl". Przetwornice 5V, i 12V, ładowarka USB QC 3.0.
Mam już praktycznie wszystko oprócz pakietu oraz hamulców.
Tak wyszła skrzynka, jeszcze nie przykleiłem kątownika do mocowania zdejmowalnego boku:
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 9:22 przez Camis, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 2099
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: e-Kands
Plexy lubi pękać leprze by było poliwęglan a jeszcze leprze to płyta szklano epoksydowa.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: e-Kands 2,7kW
Przymierzam się do zaplotu koła, czy ktoś może potwierdzić że wyliczyłem poprawną długość szprych:
Obręcz mam REMERX Jumbo 559x23, a w kalkulatorze do wyboru tylko 556. Moja obręcz ma ERD 529,6 mm.
"Przesunięcie otworów w obręczy" - jest podane 0, ale na oko u mnie otwory nie są symetrycznie i jest różnica ~1mm...
Wyszło: 163mm / 161.9mm - Będzie dobrze jak wezmę wszystkie 163mm?.
Szprychy od Maxev - "Szprychy nierdzewne ZAGIĘTE 90st. SM 2,6mm" + Nyple "M3/5/14mm mosiężny niklowany SM MINI"
Tak wiem, kapsle będę musiał rozwiercić o 0,5mm.
Obręcz mam REMERX Jumbo 559x23, a w kalkulatorze do wyboru tylko 556. Moja obręcz ma ERD 529,6 mm.
"Przesunięcie otworów w obręczy" - jest podane 0, ale na oko u mnie otwory nie są symetrycznie i jest różnica ~1mm...
Wyszło: 163mm / 161.9mm - Będzie dobrze jak wezmę wszystkie 163mm?.
Szprychy od Maxev - "Szprychy nierdzewne ZAGIĘTE 90st. SM 2,6mm" + Nyple "M3/5/14mm mosiężny niklowany SM MINI"
Tak wiem, kapsle będę musiał rozwiercić o 0,5mm.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: e-Kands 2,7kW
Dostałem wycięte laserem blokady obrotu. Wykonane ze stali nierdzewnej 8mm, pozostało wyfrezować otwory na śrubę ściskającą.
Z silnika wypatroszyłem starą wiązkę przewodów, zostawiłem przewody fazowe te same i dodatkowo dodałem do wiązki 8 przewodów z linki telefonicznej. 5 na Halle i 3 zostały na termistor i czujnik NTC10K.
Wkleiłem też termistor NO 120C:
Mało czasu mam ostatnio ale powoli dłubie, za kilka dni zamawiam pakiet i składam wszystko do kupy. Myślę że jak nie wynikną jakieś problemy to do polowy maja pojadę już na sprzęcie.
Z silnika wypatroszyłem starą wiązkę przewodów, zostawiłem przewody fazowe te same i dodatkowo dodałem do wiązki 8 przewodów z linki telefonicznej. 5 na Halle i 3 zostały na termistor i czujnik NTC10K.
Wkleiłem też termistor NO 120C:
Mało czasu mam ostatnio ale powoli dłubie, za kilka dni zamawiam pakiet i składam wszystko do kupy. Myślę że jak nie wynikną jakieś problemy to do polowy maja pojadę już na sprzęcie.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2021, 17:31 przez Camis, łącznie zmieniany 2 razy.
- krowkens
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 19 sie 2020, 20:49
- Lokalizacja: Tychy
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1414
- Rejestracja: 14 gru 2019, 11:46
Re: e-Kands 2,7kW
Ta skrzynka na pewno się nie rozleci? To jednak są drgania i uderzenia cały czas podczas jazdy.
-
- Forumowicz
- Posty: 1414
- Rejestracja: 14 gru 2019, 11:46
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: e-Kands 2,7kW
To się okażę . Dla testu skleiłem odpad poliwęglanu tym klejem,i ręką nie da się tego rozerwać, nawet przy użyciu kombinerek.
Bardziej obawiam się o boczki z plexi PMMA, mogłem też zastosować poliwęglan.
Pakiet nie będzie latał w środku bo będzie zamocowany na piankę z każdej strony.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2022, 21:34
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2022, 21:34