No widzisz, a wydawałoby się inaczej, dobrze wiedzieć. Ja jednak wolę cichszy napędThorn pisze: ↑08 wrz 2021, 14:04Dlatego to napisałem, że te 3 nie były przez długą eksploatację, tylko zużyte były też podczas zdarzeń losowych. Tak samo zerwało zęby jak w tych z tworzywa.Gregory pisze: ↑08 wrz 2021, 13:19@Thorn ale mi nie chodzi o to, że metalowa zębatka zniszczy inne z samego użytkowania jest ona swego rodzaju zabezpieczeniem gdy na przykład łapiesz kij w szprychy cisnąc na pełnej mocy na pewno mniejsze straty będą przy niebieskiej zębatce z tworzywa niż przy metalowej
MID-DRIVE TSDZ2 750W
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 21 wrz 2019, 17:09
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To jak ktoś nie chce mieć dzwonka... to mi gdzieś metalowa leży - mogę się podzielić - bez VAT z Chin ;P (teraz już wszystko dostaje VAT :-/)
2019 - Merida Dakar 24"- HUB przód (dla dziecka)
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Po cenie przed vat pewnie przygarnę, bo już jedyna, która była na zapasie, jest zamontowana. Nie ma dramatu, a jakoś spokojniej śpię
Przy okazji, niebieska z zepsutym jednokierunkowym to śmietnik czy można to jakoś jeszcze naprawić?
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2021, 20:28 przez Kajman, łącznie zmieniany 2 razy.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To moge Ci wysłać z zepsutym i może ożywisz
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2021, 20:34 przez Kajman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Może uda się zrobić z dwóch zepsutych jedno sprawne muszę sprawdzić w szpargałach czy jeszcze to mam.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Noi proszę jaka zgoda. Btw ktoś kiedyś pisał o wymianie łożysk na lepsze ? Coś mi się zdaje?
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja wymieniałem, bo od nowego miało luzy któreś Przy okazji wymiany w/w zębatki
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mnie się wydaje że ktoś wymieniał wszystkie. Rozebrał silnik i po kolei . Ale nie pamiętam czy to nie na endlessie to czytałem...
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
na endless na bank byłi tacy. I tam też byli tacy o raportowali, że metalowa zębatka dłużej żyje.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Raz próbowałem z dwóch zrobić jedną i mnie się to nie udało. Wybić jednokierunkowe jest łatwo, ale włożyć....Przy okazji, niebieska z zepsutym jednokierunkowym to śmietnik czy można to jakoś jeszcze naprawić?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Torebka z pakietem 500Wh założona, od prawej strony to panie, to żaden elektryk nie jest
Od lewej nie da się już ukryć Ale chyba całkiem cywilnie i na pewno bardzo lekko wyszło. Jedynie co to torebka mogłaby być niższa i mieć jakieś dodatkowe uszka do zabezpieczenia do siodła, na razie dałem tradycyjną, staropolską trytytę Może żonę zagonię i uszyje coś dedykowanego, tylko ten materiał muszę skądś wyhaczyć. Tak czy tak, jak na razie pomysł i realizację uważam za udane Aha, na 11T prędkość ponad 50km/h wyszła bez obciążenia, lol.
Od lewej nie da się już ukryć Ale chyba całkiem cywilnie i na pewno bardzo lekko wyszło. Jedynie co to torebka mogłaby być niższa i mieć jakieś dodatkowe uszka do zabezpieczenia do siodła, na razie dałem tradycyjną, staropolską trytytę Może żonę zagonię i uszyje coś dedykowanego, tylko ten materiał muszę skądś wyhaczyć. Tak czy tak, jak na razie pomysł i realizację uważam za udane Aha, na 11T prędkość ponad 50km/h wyszła bez obciążenia, lol.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na upartego otwór w ramie i internal routing. Jak żona się wspina gdzieś tam to stalowa zębatka 34t na przód duuużo daje .ewentualnie aluminiowa narrow wide ale wtedy musisz dokupić pająka.
Niestety nie dziwię się że masz wujowe doświadczenia z ts bo widzę z tyłu max koronka 36 a z przodu 44t to niewiele trzeba żeby napęd zmielić
Niestety nie dziwię się że masz wujowe doświadczenia z ts bo widzę z tyłu max koronka 36 a z przodu 44t to niewiele trzeba żeby napęd zmielić
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2021, 15:20 przez pxl666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ale my się nie wspinamy, nasze trasy to ścieżki rowerowe, równiny, polne drogi, lasy, pagórki z piachem max, u nas nie ma gór i w góry nie jeździmy. Nazywam to turystyka wyprawowo leśna. Dlatego mi hub lepiej leży i świetnie się sprawdza. A dla żony chciałem coś z tenso, kiedy jej to budowałem to jeszcze nie było MPE i Eridera więc wybór był jeden. PAS ma w innym rowerze z przekładniówką, co ciekawe nie narzeka na niego i mówi, że mocniej wspomaga No ale 1000W na PAS a tu ledwie 500-600. W TSDZ2 w czasie jazdy jak podglądam jej lcd to tam max 200-300W wykorzystuje. 300W jak jedzie pod górkę.
A dziur w ramie nie będę robił, bez przesady, tak jak jest wystarcza To ma jeździć głównie
A dziur w ramie nie będę robił, bez przesady, tak jak jest wystarcza To ma jeździć głównie
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 wrz 2021, 21:38
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jakie parametry ustawić w OSF aby były jak najbardziej zbliżone do fabrycznego? Chodzi głównie o moc i ostatnią zakładkę w kompilatorze.
Fabryczny prócz limitu kadencji mi w miarę pasuje (1500 km zrobione). Czy tryb torque to taki jak jest fabrycznie? (to multum trybów wspomagania jest dezorientujące, ja po prostu chce jeździć rowerem zachowującym się podobnie do yamahy albo shimano).
Mam wersję 750W z baterią 48v 14,5 Ah i VLCD5. Płaskie wyprawy + sporadyczne dość strome podjazdy w górach Wałbrzyskich (np. Trójgarb). Brak czujnika temperatury, (nie jestem wstanie rozstać się z manetką z racji charakteru wyjazdów rodzinnych z dziećmi na holach z sakwami. Manetka ułatwia życie na piachu i przy ruszaniu)
Dzięki za ewentualną pomoc.
Fabryczny prócz limitu kadencji mi w miarę pasuje (1500 km zrobione). Czy tryb torque to taki jak jest fabrycznie? (to multum trybów wspomagania jest dezorientujące, ja po prostu chce jeździć rowerem zachowującym się podobnie do yamahy albo shimano).
Mam wersję 750W z baterią 48v 14,5 Ah i VLCD5. Płaskie wyprawy + sporadyczne dość strome podjazdy w górach Wałbrzyskich (np. Trójgarb). Brak czujnika temperatury, (nie jestem wstanie rozstać się z manetką z racji charakteru wyjazdów rodzinnych z dziećmi na holach z sakwami. Manetka ułatwia życie na piachu i przy ruszaniu)
Dzięki za ewentualną pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2021, 21:56 przez elzimny, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mam i TSDZ 2 i CYC (z BAC) praktycznie w takiej samej ramie więc mam pewne porównanie. Nie za bardzo wiem co masz na myśli pisząc o tym nabieraniu. CYC mi się nie gotuje a w TSDZ2 trzeba by robić mod z temopadami, wjeżdża pod każdą górkę nawet w kopnym piachu. Jest głośny w porównaniu do TSDZ2 to fakt, ale to jedyne co mi przeszkadza. Ja wolę CYC pomimo tego, że jest znacznie droższy, ale tutaj chyba dyskutujemy o rowerach elektrycznych a nie o tym jak utylizujemy własną kasę
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wyrwałeś to z większej dyskusji której jakaś część została usunięta.
Oczywiście że każdy wydaje ile chce i na co chce, z nabieraniem to była moja opinia ta temat tego silnika i wg mnie cyc nie ma sensu z tym hałasem który emituje i za takie pieniądze ale to tylko moja opinia i Ty możesz mieć inną
Oczywiście że każdy wydaje ile chce i na co chce, z nabieraniem to była moja opinia ta temat tego silnika i wg mnie cyc nie ma sensu z tym hałasem który emituje i za takie pieniądze ale to tylko moja opinia i Ty możesz mieć inną
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Panowie. Wczesniej pisałem że rozwaliłem niebieską zębatkę, 2 nową po 10km też rozwaliłem, szczerze nie wiem w czym problem, ale zauważyłem, że jednak nie rozwaliła sie od hamowania bez czujnikow. Wjeżdżałem pod kawalek górki na osiedlu i znów po zębatce. Na sofcie 0.8 nic mi sie nigdy takie cos nie wydarzyło. Za 1 razem co rozwaliłem też to było w trakcie podjazdu lecz zwykłym szlakiem na Szyndzielnię. Łożyska sprawdzałem wydają się być dobre wszystkie, nie wiem nie widzę żadnych krzywizn itp wewnątrz. Jedynie co mi do głowy przychodzi, że przy gwałtownym depnieciu na pedał silnik dostaje gwałtownego kopa i zrywa. Zamowilem 3 zebatke , komplet nowych lozysk skf, i wgrywam z powrotem 0.8. cos niehalo z tym 20.1C3...
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2021, 23:11 przez hetm4n, łącznie zmieniany 1 raz.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Hmm, może faktycznie coś w sofcie? Ja i wszyscy którym przerobiłem rowery na Tsdz2 jeżdżą na 0.19 z Kt-lcd3 i jednemu Azmadanowi się udało uwalić niebieską zębatkę (ale tu akurat nastąpił zbieg kilku czynników) a zaręczam że moja i kumpla lekko nie ma i mają się dobrze.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy komuś się zdarzyła degradacja przegrzaniem? Bo mam podejrzenie że po Chorwacji mój silnik jest słabszy ale trudno to jakoś jednoznacznie stwierdzić bo głównie mam tylko takie wrażenie i nie wiem czy to silnik, sterownik czy może tensometr ...
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jeśli magnesy są mocno przegrzane, to delikatnie zwiększa się kV silnika, można więc sprawdzić bez obciążenia, czy vmax masz taki jak miałeś, czy też jest odrobinę wyższy.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pewnie sadełko wzrosło a kondycja spadła
Też mam takie odczucia za każdym razem jak ruszam spod domu. Albo zaraz bez problemu osiągam 30 km/godz, albo meczę się 25 i mniej km/godz z braku kondycji/niewydolności serca.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
no wlasnie nie , odczucie mocy jest takie właśnie jakby coś było nie halo z silnikiem ale trudno to obiektywnie określić bez manetki, natomiast niedawno podjeżdżałem dużą stromiznę i wrażenie miałem na 4 stopniu jakbym jechał na drugim ... a żona w tym samym momencie nie narzekała na brak mocy
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To weź oba rowery na przejazd przez Białą, ustaw te same przełożenia i poziom wspomagania na obu rowerach, wyjedź na górę/drogę przy lotnisku i porównaj odczucia oraz prędkość końcową podjazdu a zapewne dostaniesz odpowiedź czy jest różnica w pracy silnika.pxl666 pisze: ↑21 wrz 2021, 17:19.......
no wlasnie nie , odczucie mocy jest takie właśnie jakby coś było nie halo z silnikiem ale trudno to obiektywnie określić bez manetki, natomiast niedawno podjeżdżałem dużą stromiznę i wrażenie miałem na 4 stopniu jakbym jechał na drugim ... a żona w tym samym momencie nie narzekała na brak mocy
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2021, 17:29 przez tkoko, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
1500-1600 ? Nie orientuje się teraz w cenach po tym jak VAT zaczęli doliczac. Na ta chwilę nie mogę ani jednego zestawu na Ali znaleźć wogole.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:05
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z vatem to ci powiem że jest różnie, zamawiałem znajomej przekładniówkę, wyszło oczywiście ponad 150Eur, więc ali już nie nalicza automatycznie VAT, tylko dostałem info że naliczony będzie w kraju docelowym. Zmniejszyło cenę o VAT a 3 tygodnie później kurier dostarczył paczkę bez dodatkowych opłat Ale sprzedawca miał napisane, że wysyłki niby tax free, nie wierzyłem,ale się udało
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A z tego psw power bezpośrednio to nie ma lipy? Bo wiadomo przez Ali jest bezpiecznie. Z Banggood nigdy nie zamawiałem także też nie wiem
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
z pswpower z czech silnik kosztował ok 1500 zł , zadnego cła , wysyłka w cenie . ale to było kiedyś , teraz niewiem
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kurde, niecały rok temu za ostatnią sztukę płaciłem 1209zł
EDIT a teraz mi na aliexpress nie znajduje w ogóle tsdz2 kpl...
EDIT a teraz mi na aliexpress nie znajduje w ogóle tsdz2 kpl...
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2021, 8:41 przez Kajman, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Po 01.07.2021 brałem już 3 silniki bezpośrednio z PSWPower i idzie w kilka dni bez żadnych dodatkowych opłat.
Cena 305$ z przesyłką DHLem to przecież 1209 zł w Revolut.
Początkiem lipca mieli problem z dostępnością silników, ale z tego co widzę to aktualnie na stanie mają.
Ja kupuję te:
https://www.pswpower.com/products/europ ... e-lever-88
Cena 305$ z przesyłką DHLem to przecież 1209 zł w Revolut.
Początkiem lipca mieli problem z dostępnością silników, ale z tego co widzę to aktualnie na stanie mają.
Ja kupuję te:
https://www.pswpower.com/products/europ ... e-lever-88
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 wrz 2021, 8:00
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cześć,
Powoli zaczynam zabawę z TSDZ2 i Open FW. Czytam forum i staram się sam ogarnąć programowanie.
Jaką wersję firmwaru polecacie? Czytałem, że niektóre wersje miały jakieś problemy i potrafiły zrywać niebieskie kółko.
Z góry dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
Krzysiek
Powoli zaczynam zabawę z TSDZ2 i Open FW. Czytam forum i staram się sam ogarnąć programowanie.
Jaką wersję firmwaru polecacie? Czytałem, że niektóre wersje miały jakieś problemy i potrafiły zrywać niebieskie kółko.
Z góry dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
Krzysiek
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
masz wątek do przeczytania bo raczej nikomu sie nie bedzie chciało powtarzaćKula pisze: ↑29 wrz 2021, 17:50Cześć,
Powoli zaczynam zabawę z TSDZ2 i Open FW. Czytam forum i staram się sam ogarnąć programowanie.
Jaką wersję firmwaru polecacie? Czytałem, że niektóre wersje miały jakieś problemy i potrafiły zrywać niebieskie kółko.
Z góry dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
Krzysiek
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 sty 2021, 15:38
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam wszystkich zgoromadzonych!
Od roku sobie grzebię przy rowerze elektrycznym i tylko kombinuję co by tam jeszcze do niego przyczepić. No i ostatnio tak sobie pomyślałem - po co wybierać między silnikiem Hub i Mid skoro można mieć oba na raz. No i tak zrobiłem. Mam teraz TSDZ2 i AKM Q128H na jednej ramie. Wszystko śmiga, tylko jeszcze czujniki hamowania chcę podłączyć do TSDZ. Mam już czujniki do Huba i nie chcę dodawać kolejnych, więc zastanawiałem się jak by się sprawdziło wypuszczenie przewodu z obecnego czujnika dodatkowo to TSDZ. Tak żeby jeden zestaw czujników obsługiwał od razu oba silniki. Największa moja zagwozdka to czy napięcie będzie odpowiednie, czy nie spalę czegoś w którymś kontrolerze. Czy ktoś byłby w stanie podpowiedzieć? z góry dziękuję za pomoc!
Od roku sobie grzebię przy rowerze elektrycznym i tylko kombinuję co by tam jeszcze do niego przyczepić. No i ostatnio tak sobie pomyślałem - po co wybierać między silnikiem Hub i Mid skoro można mieć oba na raz. No i tak zrobiłem. Mam teraz TSDZ2 i AKM Q128H na jednej ramie. Wszystko śmiga, tylko jeszcze czujniki hamowania chcę podłączyć do TSDZ. Mam już czujniki do Huba i nie chcę dodawać kolejnych, więc zastanawiałem się jak by się sprawdziło wypuszczenie przewodu z obecnego czujnika dodatkowo to TSDZ. Tak żeby jeden zestaw czujników obsługiwał od razu oba silniki. Największa moja zagwozdka to czy napięcie będzie odpowiednie, czy nie spalę czegoś w którymś kontrolerze. Czy ktoś byłby w stanie podpowiedzieć? z góry dziękuję za pomoc!
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
zależy jaka jest zasada działania czujników w obu kontrolerach, jeśli obydwa działają na stan niski (najprościej) to badasz czy jest przejście między masami na wtyczkach od hamulców jeśli jest i hamulec aktywowany stanem niskim to powinno zadziałać (oczywiście ) warto sprawdzić na stojaku z kołem w górze.
Przy okazji co daje takie kombo z dwoma silnikami?
Przy okazji co daje takie kombo z dwoma silnikami?
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 sty 2021, 15:38
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wydaje mi się że tak samo działa u nich sposób aktywacji ponieważ oba kontrolery normalnie działają bez podłączonych czujników hamowania. Czyli na mój rozum kontroler czeka na pojawienie się impulsu z zamkniętego obwodu czujnika.
Na hubie zrobiłem już 3tys kilometrów i świetnie sprawdzał mi się po mieście, w lasach. Problem w tym że w górach już sobie nie radził. Tym rozwiązaniem mogę przy bardzo niskim obciążeniu na obu silnikach jeździć w terenie, w górach łatwo zrobić podjazdy na tsdz, a jak już pod górkę podjadę i się przegrzeje to kontynuować na samym hubie. Inna sprawa to że często robię sobie wycieczki ponad 100 km i wtedy gdyby któryś silnik miał problem to mam drugi. Tak przynajmniej sobie wmawiam nie wiem czy to ma sens, ale eksperyment jest dla mnie ciekawy
Na hubie zrobiłem już 3tys kilometrów i świetnie sprawdzał mi się po mieście, w lasach. Problem w tym że w górach już sobie nie radził. Tym rozwiązaniem mogę przy bardzo niskim obciążeniu na obu silnikach jeździć w terenie, w górach łatwo zrobić podjazdy na tsdz, a jak już pod górkę podjadę i się przegrzeje to kontynuować na samym hubie. Inna sprawa to że często robię sobie wycieczki ponad 100 km i wtedy gdyby któryś silnik miał problem to mam drugi. Tak przynajmniej sobie wmawiam nie wiem czy to ma sens, ale eksperyment jest dla mnie ciekawy
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Okay tylko warto sprawdzić jaki jest sygnał który zamyka klamka jeśli się jasno wyrażam. Jeśli masa to fajnie tylko musisz sprawdzić oba kontrolery podłączone jednocześnie czy między masami sygnalu "zasilającego" jest przejście najlepiej miernikiem z pikaczem. Inaczej możesz się spodziewać że połączenie będzie żyć własnym życiem.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
cześć!
proszę o podpowiedź, jaki blat polecacie w miejsce 42T. Z przody mam 32T, z tyłu 11-50, łańcuch jest aktualnie nieco za krótki, przekos też mógłby być mniejszy. Może ktoś ma rozwiązanie na 2 blaty z przodu do ręcznego przestawienia.
proszę o podpowiedź, jaki blat polecacie w miejsce 42T. Z przody mam 32T, z tyłu 11-50, łańcuch jest aktualnie nieco za krótki, przekos też mógłby być mniejszy. Może ktoś ma rozwiązanie na 2 blaty z przodu do ręcznego przestawienia.
- khuuhkrr
- Forumowicz
- Posty: 122
- Rejestracja: 05 wrz 2019, 11:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Trochę zbyt ogólne pytanie. Ja mam obecnie 38t, wcześniej miałem 32t, a jeszcze wcześniej 36t. Z tyłu siedziało 32t, 36t, 46t i teraz coś w okolicach 28t. Na każdej konfiguracji jeździło się inaczej (bo w sumie też gdzie indziej). Wszystkie były spoczko