Pogoda była dobra, a zdjęć nie wiem czemu nie robiłem, przetargałem tylko lustrzanke w plecaku przez 6h
Turystyk
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Turystyk
KRAKÓW
- pape
- Forumowicz
- Posty: 95
- Rejestracja: 13 maja 2019, 16:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Turystyk
Rower od kilku tygodni nie jeździ, po całym sezonie wyszlo sporo usterek. Jedna cela akumulatora padła do 0v, wolnobieg juz od dluzszego czasu słabo działał, w dodatku hamulce, głownie tylny wymaga serwisu stąd moge powiedzieć, że rower od budowy w pazdzierniku/listopadzie 2020 byl bezawaryjny. Na obecną chwilę napewno muszę zadbać o napięcie łańcucha, ponieważ są problemy na nowym wolnobiegu, została wymieniona cela w akumulatorze, obecnie czekam na nowego BMS-a, bo obecny bardzo dziwnie odcina utrudniając jazdę, przeleje hamulce olejem, wymienie klocki i mam nadzieję, że sprzęt dalej będzie służyć. Jak na przebieg i cięzkie traktowanie roweru jestem zadowolony, koszt utrzymania b.niski moim zdaniem.
Nie mam licznika, ale od listopada do dzis przebieg szacuje na 5000-6000km.
Nie mam licznika, ale od listopada do dzis przebieg szacuje na 5000-6000km.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2021, 20:57 przez Zxc843, łącznie zmieniany 2 razy.
KRAKÓW
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Turystyk
Po kilku mies (1/2 sezonu) segment padl do 0V, po naprawie nadal BMS odcina, to albo z powodu BMS albo padu kolejnych segmentow aku. Ale jak piszesz koszt utrzymania b.niski. ale od kilku tyg z powodu usterek nie jezdzisz.
No cóż , wybór aku okazał się ryzykowny. Bez solidnego serwisu, możesz mieć nadal niespodziewane problemy i nowe koszty.
No cóż , wybór aku okazał się ryzykowny. Bez solidnego serwisu, możesz mieć nadal niespodziewane problemy i nowe koszty.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2021, 7:59 przez WojtekErnest, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Turystyk
Segment padł po 2,5 sezonach, nie jeżdżę ostatnio bo za bardzo nie brałem się za naprawę, usterki są proste do wyeliminowania a materiały użyte nie są drogie stąd sądzę, że koszt utrzymają jest niski patrząc statystycznie na przedział czasowy/kilometrowy całego sezonu.WojtekErnest pisze: ↑15 wrz 2021, 7:59Po kilku mies (1/2 sezonu) segment padl do 0V, po naprawie nadal BMS odcina, to albo z powodu BMS albo padu kolejnych segmentow aku. Ale jak piszesz koszt utrzymania b.niski. ale od kilku tyg z powodu usterek nie jezdzisz.
No cóż , wybór aku okazał się ryzykowny. Bez solidnego serwisu, możesz mieć nadal niespodziewane problemy i nowe koszty.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2021, 8:55 przez Zxc843, łącznie zmieniany 1 raz.
KRAKÓW
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Turystyk
Wzmianka po prawie roku od ostatniej wersji przebudowy.
W rowerze zrobiłem podstawowy serwis i wymieniłem wadliwy bms który powodował problemy, czytałem o rzekomo slabej jakosci ogniw LG, co moim zdaniem jest nie prawdą, a badane byly jakies trupy byle miec nieobiektywną opinie.
Jakby ktoś zauważył to latem wymieniłem tarczę z przodu na większą- 203mm.
Na okres zimy założę na przód oponę z wiekszym bieżnikiem, a wiosną wymienię chwyty bo obecne są wytarte od jazdy zimą w rękawicach.
Możliwe, że zrobię jakiś upgrade w postaci widelca, ale póki co staram się utrzymać w przyzwoitym stanie części obecne w rowerze zamiast je zajeżdzać i wymieniać na nowe.
zdjęcie dla uwagi:
W rowerze zrobiłem podstawowy serwis i wymieniłem wadliwy bms który powodował problemy, czytałem o rzekomo slabej jakosci ogniw LG, co moim zdaniem jest nie prawdą, a badane byly jakies trupy byle miec nieobiektywną opinie.
Jakby ktoś zauważył to latem wymieniłem tarczę z przodu na większą- 203mm.
Na okres zimy założę na przód oponę z wiekszym bieżnikiem, a wiosną wymienię chwyty bo obecne są wytarte od jazdy zimą w rękawicach.
Możliwe, że zrobię jakiś upgrade w postaci widelca, ale póki co staram się utrzymać w przyzwoitym stanie części obecne w rowerze zamiast je zajeżdzać i wymieniać na nowe.
zdjęcie dla uwagi:
Ostatnio zmieniony 20 paź 2021, 16:45 przez Zxc843, łącznie zmieniany 2 razy.
KRAKÓW
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Turystyk
No i super, przepatrzyłem cały Twój temat i ewolucja i rozwój projektu jest widoczny gołym okiem. Z byle czego powstało coś co nie kuje w oczy, daje frajdę z jazdy i pozwala na jakieś tam wycieczki krajoznawcze. Super.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 cze 2020, 12:02
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Turystyk
Hej, jak Ci się sprawuje ta prowadnica, możesz ją polecić czy szukać czegoś innego? Leci mi łańcuch w TSDZ2 i szukam jakiegoś rozwiązania.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Turystyk
Mam chyba jedna luźną zębatke 110 bcd narrow wide która pasuje na ory pająka i rozwiązuje ten problem. 36t jeśli dobrze pamiętam. Przypomnij mi się na prv
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2022, 11:35 przez pxl666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Turystyk
Sama prowadnica dobrze, gorzej troche z mocowaniem ktore z czasem się luzuje, ponieważ mocuje się to pod mufe supportu.
KRAKÓW
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5880
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Turystyk
Ostatnio troche części z tego roweru idzie pod młotek, ale to nie koniec tego sprzętu
Przez ostatnie lata był to raczej skuter niż rower, napęd roweru rzadko kiedy był w pełni sprawny, a jak był sprawny to i tak był to tzw. singlespeed.
Zobaczę jak to wyjdzie z budżetem na wiosne, ale myślę o założeniu mu tsdz2 oczywiscie bez manetki i nowego bidonu, normalnego napędu 1x8/9, jakiejś przerzutki na mocnej sprężynie żeby nie latała na wybojach (stara shimano sora kiedys cos tam slyszalem i widzialem wykorzystywaną w tanich sprzetach do ostrej jazdy)
A może jak zaszaleje to i jakiś zajechany amortyzator fox wpadnie.
Przez ostatnie lata był to raczej skuter niż rower, napęd roweru rzadko kiedy był w pełni sprawny, a jak był sprawny to i tak był to tzw. singlespeed.
Zobaczę jak to wyjdzie z budżetem na wiosne, ale myślę o założeniu mu tsdz2 oczywiscie bez manetki i nowego bidonu, normalnego napędu 1x8/9, jakiejś przerzutki na mocnej sprężynie żeby nie latała na wybojach (stara shimano sora kiedys cos tam slyszalem i widzialem wykorzystywaną w tanich sprzetach do ostrej jazdy)
A może jak zaszaleje to i jakiś zajechany amortyzator fox wpadnie.
KRAKÓW