Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
nie mam za bardzo podpięcia innej baterii/ sterownika.
Przetestuje ten pakiet pod zewnętrznym obciążeniem +350W i zobaczymy, dam znać.
Przetestuje ten pakiet pod zewnętrznym obciążeniem +350W i zobaczymy, dam znać.
-
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Na moje masz źle podlaczone fazy, hale i masz tylko część dostepnej mocy silnika, chinczyki pewnie kolory zamienili na sinusie musisz miec idealnie bo inaczej nie będzie dobrze dzialać. Są 3 możliwości że wogole będzie działać do przodu maks moc, do przodu część mocy oraz tak samo z mocami do tylu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Wczoraj w końcu znalazłem chwile czasu na testy. Bateria sprawdzona na pobór ciągły +25A, więc w niej i BMS nie leży problem.
Dziś postaram się rozkręcić sterownik. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, gdy ustawie ograniczenie prędkości na lcd do 10km/h to i tak nie działa i bez problemu mogę się rozpędzić do tych 25km/h.
Dziś postaram się rozkręcić sterownik. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, gdy ustawie ograniczenie prędkości na lcd do 10km/h to i tak nie działa i bez problemu mogę się rozpędzić do tych 25km/h.
- tas
- Administrator
- Posty: 3000
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
fabrycznie ograniczenie działą tylko na PAS, tzreba przestawić aby działało także/tylko na manetkę
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 18 lut 2018, 15:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Żeby wykluczyć wpływ wyświetlacza LCD na działanie silnika należy odpiąć wtyczkę od wyświetlacza i założyć dwa mostki. Pierwszy mostek między przewodem 1- czerwonym i przewodem 2- niebieskim i drugi mostek między przewodem 3- czarnym i przewodem 5- żółtym. Z mostkami na wtyczce w sterowniku silnik działa pełną mocą niezależnie od ustawień na wyświetlaczu KT-LCD.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Sprawdziłem na zmostkowanym LCD i dalej nie uzyskuje pełnej mocy. Zewnętrzny watomierz pokazuje maks 350-400W przy przyspieszaniu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 18 lut 2018, 15:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Czyli coś jest w sterowniku albo w silniku. Ale raczej w sterowniku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Prosty blokowiec to poczciwy sterownik, przestaje działać dopiero jak go spalisz.
Od jakiegoś czasu nastała moda na sinusy, które lubią fochy
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Mam prośbę, w jaki sposób bezpośrednio podpiąłeś gt 1500 zamiast sinusa ? Można go podłączyć bez wyświetlacza ? Mam również padnięte halle i chcę wymienić sterownik. Jak go podłączyć bez halli ? Tylko manetka i stacyjka.
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
W jaki sposób podłączyć sterownik blokowy zamiast sinusa aby używać tylko manetki i stacyjki bez podłączenia halli ? Podobno ten sterownik ma taką możliwość. Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
Których wyjść jedynie użyć ?
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Na obrazku który sam wrzuciłeś wszystko masz opisane.
Opis przewodów: /informacje zassane z nexun.pl
Czarny, Czerwony - główne zasilanie sterownika
Żółty, Zielony, Niebieski - główne zasilanie silnika
Czerwony [+5V], Czarny [GND], Niebieski, Zielony, Żółty - złącze czujników halla silnika
Czarny [GND], zielony [SYG], czerwony [+5V] - manetka
Czarny (GND), Czerwony (VCC), zielony (Sygnał) (czarne złącze) - PAS - podłączanie czujnika pedałowania
Fioletowy[+stacyjka], czerwony[+BATT] - stacyjka - połączenie tych przewodów podaje napięcie +BATT na fioletowy przewód stacyjki i sterownik się uruchamia
Czarny [GND], Różowy [Tempomat] - po połączeniu aktywuje tempomat w sterowniku
Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy-czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.
Zielony [impuls] - wyjście impulsów na licznik prędkości stosowany w skuterach elektrycznych
Pomarańczowy, pomarańczowy - połączenie aktywuje hamowanie regeneracyjne
Żółty - przewód Brake-HI
Czarny, Biały - przewody hamulcowe - połączenie powoduje odłączenie pracy silnika.
Brązowy, czarny - Wsteczny - połączenie zmienia kierunek obrotów silnika.
Biały + Biały - tryb samo nauki sterownika.
Do testowego uruchomienia podłączasz tylko te przewody które zaznaczyłem czcionką pochyłą
Opis przewodów: /informacje zassane z nexun.pl
Czarny, Czerwony - główne zasilanie sterownika
Żółty, Zielony, Niebieski - główne zasilanie silnika
Czerwony [+5V], Czarny [GND], Niebieski, Zielony, Żółty - złącze czujników halla silnika
Czarny [GND], zielony [SYG], czerwony [+5V] - manetka
Czarny (GND), Czerwony (VCC), zielony (Sygnał) (czarne złącze) - PAS - podłączanie czujnika pedałowania
Fioletowy[+stacyjka], czerwony[+BATT] - stacyjka - połączenie tych przewodów podaje napięcie +BATT na fioletowy przewód stacyjki i sterownik się uruchamia
Czarny [GND], Różowy [Tempomat] - po połączeniu aktywuje tempomat w sterowniku
Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy-czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.
Zielony [impuls] - wyjście impulsów na licznik prędkości stosowany w skuterach elektrycznych
Pomarańczowy, pomarańczowy - połączenie aktywuje hamowanie regeneracyjne
Żółty - przewód Brake-HI
Czarny, Biały - przewody hamulcowe - połączenie powoduje odłączenie pracy silnika.
Brązowy, czarny - Wsteczny - połączenie zmienia kierunek obrotów silnika.
Biały + Biały - tryb samo nauki sterownika.
Do testowego uruchomienia podłączasz tylko te przewody które zaznaczyłem czcionką pochyłą
wystarczy zewrzeć fioletowy z czerwonym... czy przyciskiem czy też stacyjką, co masz pod ręką
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Dzięki serdeczne, nie ukrywam że co do spraw techniczych jestem zupełnie zielony z angielskim również. Dla początkujących będzie to niezła pomoc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 kwie 2021, 11:32
Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika
Witam czy temat został rozwiązany? Mam podobny problem