Kona Stab

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Kona Stab

Post autor: gonzales » 14 sty 2019, 14:19

Zakładam wątek o moim projekcie, pierwszym elektryku.
Rower to Kona Stab 2004-2005r.
Silnik Mxus V3 16x4 w feldze Machmad
Pakiet 18S10P , podwójne 9S10P w skrzynce z poliwenglanu 5mm
Sabvoton 72080
Wyświetlacz EV computer
Hamulce SLX , tarcze 180mm
Damper FOX DHX5
Przedni do wymiany.
Silnik już zamontowany
Skrzynka w ramie.
Pojawiło się kilka pytań, konfiguracja ogniw w pakiecie.
Przygotowałem 3 warianty i proszę o doradzenie który wybrać.
Wariant 1
Połączenia między celami co najmniej 3szt. tylko między 4 i 5 wychodzi dwie sztuki ale mogę dodać pusty lekko zeszlifowany koszyczek i tam dodać trzecie połączenie (żółta kreska). Taki wariant połączeń zapewnia, że każde ogniwo nie styka się z trzema celami. Taka sytuacja mogłaby zaistnieć między 5, 6 a 7 celą gdybym połączył je w czterech miejscach 6 z 7. Myślę że takie połączenie byłoby niepoprawne.
Wariant 2
zapewnia 3-4 połączenia miedzy celami ale jest sporo ogniw z jednym połączeniem w celi.
Wariant 3
Wariacja wariantu pierwszego z pojedynczymi połączeniami ogniw w celi.

Kto zrozumiał to gratuluję :)
Który schemat połączeń wybrać? Poprawić?
Załączniki
1.jpg
1
3.jpg
3
2.jpg
2
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 981
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kona Stab

Post autor: Umbur » 14 sty 2019, 16:32

80A i tarcze 180mm w aluminiowej rowerowej ramie? A tyle o tym mówimy. :roll:

Awatar użytkownika
grafffik
Posty: 813
Rejestracja: 05 lis 2018, 21:31
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: Kona Stab

Post autor: grafffik » 14 sty 2019, 17:15

ja bym wybrał bramkę nr 1, ale chętnie się dowiem dlaczego inna opcja też będzie ok (o ile)
⚡️ ⚡️ TO CO NAJLEPSZE ⚡️ ⚡️
Budowa sprawdzonych E-Bike
Gotowe bajki w ciągłej sprzedaży
Warszawa i okolice + Europa w wysyłce. (PL, UK, IRL 3x w tygodniu)
tel. 536 230 997
Obrazek
---
Pozdrawiam
Wasz Kaskader. 8-)

ximad
Posty: 241
Rejestracja: 01 mar 2018, 12:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Kona Stab

Post autor: ximad » 14 sty 2019, 19:01

Ktos ostatnio pisal zeby nie zostawiac takich pojedynczych odstajacych ogniw bo to zrodlo problemow (ogniwo sekcja9).

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 14 sty 2019, 19:14

Spokojnie tarcze nowe odziedziczyłem z rowerem , jak sie skończą to załorzę większe, a 80A nawet nie myślę, sabek taki się trafił to kupiłem. 60siątka byłaby idealna ale jeszcze niebyło ich w ofercie nexusa i nie są szczelne, sterownik jest na zewnątz, tak pisał tas. Pojedyncze ogniwo w celi 9 musi tak zostać .
Ostatnio zmieniony 14 sty 2019, 19:25 przez gonzales, łącznie zmieniany 1 raz.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 981
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kona Stab

Post autor: Umbur » 14 sty 2019, 19:24

gonzales pisze:
14 sty 2019, 19:14
Spokojnie tarcze nowe odziedziczyłem z rowerem , jak sie skończą to załorzę większe, a 80A nawet nie myślę, sabek taki się trafił to kupiłem.
Tu nie chodzi o to czy tarcze się skończą, tylko czy sam się nie skończysz. :)

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 14 sty 2019, 19:30

Brak zdrowego rozsądku nawet na 250W może zle się skonczyć. Umbur doradzisz coś z pakietem
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2355
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: Kona Stab

Post autor: EV-Maniak » 14 sty 2019, 19:44

Staraj się by nie było pojedynczych połączeń, by każda sekcja miała możliwie jak najbardziej zwartą budowę. Niektórzy w takich miejscach dają podwójną blaszkę, ale lepiej by w ogóle pojedyncze ogniwa nie sterczały od reszty.


Jeśli to możliwe, w sekcji 9 daj dodatkową blaszkę od pojedynczego ogniwa górą po ukosie do reszty ogniw ( schemat 1. najlepszy )
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 981
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kona Stab

Post autor: Umbur » 14 sty 2019, 20:07

gonzales pisze:
14 sty 2019, 19:30
Brak zdrowego rozsądku nawet na 250W może zle się skonczyć. Umbur doradzisz coś z pakietem
Wariant nr 1 wygląda najbardziej rozsądnie, ale nie zajmuje się na co dzień pakietami, więc może ktoś będzie miał inną, lepszą opcje.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 15 sty 2019, 12:32

Zastanawiam się jednak, czy pojedyncze ogniwo w celi nr 9 to duży problem, przy założeniu że 9 łączy się z 10 cela z druga częścią pakietu?
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 838
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Kona Stab

Post autor: Goliath » 15 sty 2019, 12:41

gonzales pisze:
15 sty 2019, 12:32
Zastanawiam się jednak, czy pojedyncze ogniwo w celi nr 9 to duży problem, przy założeniu że 9 łączy się z 10 cela z druga częścią pakietu?
Tu nie chodzi o "problem" z słabym połączeniem elektrycznym... zwłaszcza jak dasz mostek kablowy z samego środka bloku "9" do bloku " 10".
Tu chodzi o wrażliwość fizyczną wystającego pojedynczego ogniwa :?
Łatwiej taki "róg" upierdzielić :| bo trudniej go zabezpieczyć przed uszkodzeniem fizycznym ;)

ap0f1s
Posty: 344
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: Kona Stab

Post autor: ap0f1s » 15 sty 2019, 12:52

Musisz posiadać jak najwięcej mostków pomiędzy sekcjami tak jak masz w wariancie drugim. Jak będziesz łączył z drugą częścią pakietu to przy 9 sekcji na środku(tak, gdzie masz właśnie cyfrę 9) wyprowadź blaszkę, nie na końcu, gdzie masz to pojedyncze ogniwo i wtedy łączysz z drugą częścią.
Ciężko się wyznać z takich rysunków. To ostatnie ogniwo po prostu jest najsłabsze fizycznie, ale jak to zgrzejesz i włozysz do bajka i dobrze zabezpieczysz to będzie ok.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2019, 15:12 przez ap0f1s, łącznie zmieniany 1 raz.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektror, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=399

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 15 sty 2019, 13:38

Dziękuję za odpowiedzi, więc to nie problem elektryczny tylko ewentualnie mechaniczny, z pakietem trzeba się obchodzić delikatnie.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 20 mar 2019, 11:02

Trochę fotek z projektu.
Załączniki
20190210_093737.jpg
zgrzany
20190126_202250.jpg
.
20190126_202406.jpg
pakiet złożony
20190121_180951.jpg
patent na wydłużenie i obrócenie dampera
20190121_180928.jpg
wstępna przymiarka
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 20 mar 2019, 11:09

Blokady ze stali 10mm zaciskana śrubą M6 8,8 dopasowana do końcówki wahacza i otwór od zacisku.
Załączniki
20190310_095335.jpg
gotowy aku
Zdjęcie0705.jpg
Ostatnio zmieniony 17 maja 2019, 11:12 przez gonzales, łącznie zmieniany 2 razy.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 17 maja 2019, 11:07

Sabvoton wyleciał z roweru, zamontowałem GT1500. Jazda próbna startuję z 65V i przy 58v wszystko gaśnie ( mierzone na aku i sprawdzone na watomierzu EVC po podłączeniu ładowarki). Przypomnę pakiet 18S. Czyli na celi zostaje 3,2V sporo za wcześnie BMS odciął. BMS 20S100A z nexuna. Temp. silnika 50-60 stopni. Jakieś pomysły.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Kona Stab

Post autor: Tooropek » 21 maja 2019, 1:16

gonzales pisze:
17 maja 2019, 11:07
Sabvoton wyleciał z roweru, zamontowałem GT1500. Jazda próbna startuję z 65V i przy 58v wszystko gaśnie ( mierzone na aku i sprawdzone na watomierzu EVC po podłączeniu ładowarki). Przypomnę pakiet 18S. Czyli na celi zostaje 3,2V sporo za wcześnie BMS odciął. BMS 20S100A z nexuna. Temp. silnika 50-60 stopni. Jakieś pomysły.
Jeśli bms to któraś cela niedomaga skoro odcina tak wczesnie. Zgrzew puścił na którymś ogniwie i mniej ah ciągniesz z tej sekcji dlatego odcina. Dla diagnozy bez rozbierania pakietu byłoby najlepiej pojedyńczo cele ładować, zapisywać wyniki ile ah wpompowałeś i jeśli na któreś celi będzie o wartość jednego ogniwa mniej będziesz miał odpowiedź dlaczego odcieło. Nic innego póki co nie przychodzi mi do głowy.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 8:18

Naładowałem aku, odczekałem nockę i wszystkie cele były równe 4,191 - 4,197 sprawdzane na złączu balansera.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Kona Stab

Post autor: Tooropek » 21 maja 2019, 10:10

gonzales pisze:
21 maja 2019, 8:18
Naładowałem aku, odczekałem nockę i wszystkie cele były równe 4,191 - 4,197 sprawdzane na złączu balansera.
W ten sposób nie dowiesz się czy, masz oderwany grzew i co się dzieje z pakietem bo balanser zrobił całą robotę.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 11:14

a przy częściowo rozładowanej baterii? Odczekać godzinie po jeździe, albo na świeżo i sprawdzić napięcia. Pokaże jakieś nieprawidłowości?
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

KrzysiekEV
Posty: 173
Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Kona Stab

Post autor: KrzysiekEV » 21 maja 2019, 11:25

Pod obciążeniem tylko się sprawdzi ,farelka , opalarka, czajnik , odkurzacz. Trzeba chociaż te 5A obciążyć kilka minut żeby słabsze ogniwa wyszły i w tym samym czasie mierzyć sekcje.
Największe rozjazdy napięć się zrobią poniżej 30% baterii.

edit:
Do czytałem ze są 2 połówki "Pakiet 18S10P , podwójne 9S10P w skrzynce z poliwenglanu 5mm"
Po między tymi blokami jest porządny przewód ? (10awg) jak na nim będzie spadek V duży to bms źle zobaczy napięcie
przy dużym obciążeniu i odetnie.
Trzeba mierzyć napięcia cel na wtyku BMS bezpośrednio.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2019, 11:38 przez KrzysiekEV, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 838
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Kona Stab

Post autor: Goliath » 21 maja 2019, 11:27

gonzales pisze:
17 maja 2019, 11:07
Sabvoton wyleciał z roweru, zamontowałem GT1500. Jazda próbna startuję z 65V i przy 58v wszystko gaśnie ( mierzone na aku i sprawdzone na watomierzu EVC po podłączeniu ładowarki). Przypomnę pakiet 18S. Czyli na celi zostaje 3,2V sporo za wcześnie BMS odciął. BMS 20S100A z nexuna. Temp. silnika 50-60 stopni. Jakieś pomysły.
Może zadam dziwne pytanie... ale czy dobrze podłączyłeś BMS ?? W jaki sposób "wykastrowaleś go" z 20S na 18S.
Wygląda jakby BMS całe napięcie pakietu przeliczał dla 20S i dlatego przy 58V /2,9V na cele przy 20S/ odłączał zasilanie.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 654
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kona Stab

Post autor: Mitar » 21 maja 2019, 11:36

Ej ale czemu 3,2V na cele to jest za wcześnie? Przecież to już prawie pusty aku.
Ja bym się cieszył ,że nie odcina niżej bo to tylko dobrze dla pakietu.

Chyba że źle zrozumiałem i masz 65V a po odkreceniu manetki siada ci do 58V to wtedy faktycznie warto się temu przyjrzeć.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 11:54

Pakiety sa połączone blaszkami 4-5 szt. wiec raczej tu nie ma wąskiego gardła..

W BMSsie zostawiłem ostatnie 2 wolne ostatnie styki i to wszystko. Też tak mi się wydaje że widzi 20, nie wyczytałem czy jest jakas procedura. Gdyby tak było to nie problem, można tak jeździć, bateria i tak mała nie jest.

Jak wyruszałem na testy akurat miałem 65V i po osiągnięciu 58V wyłączyło . Normalnie ładuje 75,5V.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 654
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kona Stab

Post autor: Mitar » 21 maja 2019, 12:08

Te 58V sprawdziłeś w spoczynku po odcięciu? czy przysiadł ci do 58V wyłączył i wrócił do wyższej wartości.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 12:17

Mierzyłem po powrocie do domu, z 30minut po wyłączeniu, na dodatkowym wyprowadzonym złączu do BMS i na EVC. Więc nie wiem ile wynosił chwilowy spadek nap. nie patrzyłem na wyświetlacz.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 654
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kona Stab

Post autor: Mitar » 21 maja 2019, 12:28

No to wszystko ok masz moim zdaniem.
Cela potrafi ci przysiąść z 3.2V nawet grubo poniżej 3V podczas jazdy więc on ci mógł odciąć aku przy 2.8V nawet tylko tego nie zauważysz.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 12:42

Zwrócę na to uwagę przy następnej okazji.
Jeszcze jedno.
Naładowana bateria 75,5V a max. co mogę osiągnąć to 65km/h. Nawój 16x4 koło 26, spodziewałem się przynajmniej 75km/h. Przełącznik 3spid nie reaguje ( na stojaku przy podłączaniu było OK). Pewnie Hale ale jeszcze nie testowałem , dobrze że jest drugi komplet w silniku.
Hale raczej nic nie maja do vmax?
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 654
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kona Stab

Post autor: Mitar » 21 maja 2019, 12:48

gonzales pisze:
21 maja 2019, 12:42
...Hale raczej nic nie maja do vmax?
Mają w GT1500, 3 prędkość działa tylko jak hale są podpięte i są sprawne , inaczej nie zauważysz różnicy między 2 a 3.
Sprawdź na stojaku czy ci się po dodaniu lekko gazy na początku koło minimalnie nie cofa.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 12:51

Ale jak hale są uszkodzone to sterownik działa w trybie 100% , a nie w 120% oraz tym najniższym.?
Druga sprawa
GT1500 niby ma 45A fabrycznie. W moim naładowanym na aku, EVC wskazuje podczas przyspieszania nawet 4500 Watów czyli 60A. Tuningu sterownika nie przeprowadzałem, w sumie jestem z tego faktu zadowolony, chyba że mam coś źle ustawione w EVC, ale tu raczej trudno coś skopać.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Yasiu77
Posty: 482
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Kona Stab

Post autor: Yasiu77 » 21 maja 2019, 12:53

Bms z nexuna ma diody led świecące w trakcie balansowania. Na 16s chodzi bez problemu. Zerknij czy tam świeci po naładowaniu.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 654
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kona Stab

Post autor: Mitar » 21 maja 2019, 13:05

gonzales pisze:
21 maja 2019, 12:51
Ale jak hale są uszkodzone to sterownik działa w trybie 100% , a nie w 120% oraz tym najniższym.?
Druga sprawa
GT1500 niby ma 45A fabrycznie. W moim naładowanym na aku, EVC wskazuje podczas przyspieszania nawet 4500 Watów czyli 60A. Tuningu sterownika nie przeprowadzałem, w sumie jestem z tego faktu zadowolony, chyba że mam coś źle ustawione w EVC, ale tu raczej trudno coś skopać.
Jak hale są źle podłączone (częsty przypadek) lub uszkodzone to sterownik działa powiedzmy na max 100% w trybie bez halowym.
Tak jak pisałem tryb 120% działa tylko przy sprawnych halach.
Tu jeszcze trzeba przypomnieć że 3 speed nie ma wpływu na moc sterownika i tu idzie zawsze max 45A tylko ma wpływ na prędkość max.

Jeśli kupiłeś sterownik bezpośrednio ze sklepu to bocznik nie jest zalany cyną i na 99% wina źle skalibrowanego watomierza ,że ci pokazuje 4500W.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 13:15

No to będę musiał wyjąć i porozklejać trochę aku aby zerknąć na diody.

Tak więc, po pierwsze sprawdzę hale i skalibrować watomierz .
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 13:20

Jeszcze mi sie przypomniało, po uruchomieniu instalacji, watomierz na postoju wskazuje pobór 150-160W. To jest OK ? Sterownik sobie tyle pobiera w na postoju?.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 715
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kona Stab

Post autor: elektrotonus » 21 maja 2019, 13:23

Stanowczo za wiele W. Mój blokowy pobierał pojedyncze waty. Coś się ma an rzeczy ale nie potrafię tego wytłumaczyć.
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <= eWheller 250W

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 21 maja 2019, 13:31

może po kalibracji coś się zmieni?
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 654
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kona Stab

Post autor: Mitar » 21 maja 2019, 13:32

gonzales pisze:
21 maja 2019, 13:20
Jeszcze mi sie przypomniało, po uruchomieniu instalacji, watomierz na postoju wskazuje pobór 150-160W. To jest OK ? Sterownik sobie tyle pobiera w na postoju?.
W takim razie masz źle podłączony watomierz, powinien pokazywać jakieś max 1-2W , przejrzyj sobie jeszcze raz schemat podłączenia tego watomierza, wystarczy źle podpiąć masę nie w tym miejscu co potrzeba i już odczyt wariuje.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
gonzales
Posty: 81
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Kona Stab

Post autor: gonzales » 05 cze 2019, 11:22

Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurwiła, że ją wypierdolił w kosmos.

ODPOWIEDZ