Przypominam sponsorom reklam o deklaracjach dotyczących zlotu 2019.
CYKLONEBIKE, ELEKTRO-BIKES zaliczone do dalszej promocji :)
Sponsorowanie zlotu: 77 1140 2004 0000 3202 7681 5636 z nickiem forumowym i dopiskiem "darowizna".

woj. mazowieckie

Dział poświęcony informacją o zlotach imprezach i wydarzeniach o tematyce EV
Dzjohnyj
Posty: 82
Rejestracja: 18 lut 2018, 22:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Dzjohnyj » 12 maja 2018, 9:00

Kurcze no ja bym chętnie w końcu się spotkał, ale guma w kole i opóźniająca się dostawa skutecznie mi to uniemożliwiają.

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 14 maja 2018, 7:39

Fajne spotkanie na śluzie z burzą w tle.---....a ty rudy załuj :D

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 1099
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: WojtekErnest » 14 maja 2018, 9:59

Ile Was (szt) było ? Starczyło miejsca na trawniku przed knajpką ?
Wcześniej : Pomógł 67 razy, postów 3,1+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 14 maja 2018, 10:39

To nie do końca tak.Trawnik już był zajęty przez tłumy wyznawców jazdy na rowerach,za to ławka była nasza.Krótka ławka ; było nas czterech,za to tematów do rozmowy tysiąc i cztery. :D

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 1099
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: WojtekErnest » 14 maja 2018, 11:45

tatar pisze:
14 maja 2018, 10:39
... był zajęty przez tłumy wyznawców jazdy na rowerach,
Ach te analogi... JESZCZE dominują.
Wcześniej : Pomógł 67 razy, postów 3,1+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 14 maja 2018, 14:47

Dominować to mogą... Chyba,że na trawnikach :D Chociaż wczoraj nad Wisłą ,w porywach wiatru faktycznie zaczęły dominować cyklistki ze spódnicami w drugą stronę. ;)

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 1944
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: woj. mazowieckie

Post autor: zeeltom » 19 maja 2018, 19:51

https://youtu.be/V8XR7jp7c9M
Takie tam coś ;)

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 1099
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: WojtekErnest » 19 maja 2018, 21:18

Jakbym widział swoją 'wioskę' tyle ze ze 100 km na wschód :-)
Wcześniej : Pomógł 67 razy, postów 3,1+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 19 maja 2018, 23:58

Aż szkoda,że połowę tej ,,wioski'' ,pies zasłania :D

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 1944
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: woj. mazowieckie

Post autor: zeeltom » 20 maja 2018, 20:02

https://youtu.be/cYx6NPAbPe4

Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 1005
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tas » 23 maja 2018, 21:24

Zacne ścieżki, powyżej 50km/h robi się fajnie, powyżej 60 można już hopać na garbach i zarzucać tyłem na szyszkach :)
Silniki, sterowniki, BMSy: SKLEP tel: 792-304-416
Kod rabatowy dla forumowiczów: "FORUM"
Tanie akumulatory i ogniwa: SKLEP
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: BLOG

PiotrW
Posty: 64
Rejestracja: 19 kwie 2018, 23:26
Lokalizacja: wawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: PiotrW » 23 maja 2018, 22:11

Zeeltom a pieski kleszczy nie lapia po takiej wycieczce. Podobno znowu wysyp.
BUDOWA AKUMULATORÓW
ZGRZEWANIE PAKIETÓW

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 1944
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: woj. mazowieckie

Post autor: zeeltom » 24 maja 2018, 6:02

Mój dostaje pastylki raz na miesiąc. Te inne obroże i kropelki są do bani. Póki co, nic nie złapał, kolegi pieseł, jest biały, to wszystko na nim widać, u mojego trzeba "przeczesać" sierściuchę, by mieć pewność, że nic nie przytargał. Inna sprawa, że mojego nauczyłem, żeby nie pchał się w chaszcze i lata po ścieżkach w większości.

Barjavel
Posty: 43
Rejestracja: 01 cze 2018, 23:12

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Barjavel » 27 cze 2018, 21:59

Czy organizujecie jakieś spotkania warszawa i okolice. Najchętniej Legionowo lub okolice. Chętnie bym się spotkał z posiaxaczami elektrycznych rumaków ;)

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 538
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: elektrotonus » 27 cze 2018, 22:58

Są czasem ale raczej nad Wisłą nieopodal Torwaru.
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <=
eMerida 1500W & eWheller 250W

Awatar użytkownika
gfx2000
Posty: 13
Rejestracja: 06 lip 2018, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: gfx2000 » 06 lip 2018, 21:59

Weekend za rogiem, może jutro na Polach Mokotowskich? Ktoś chętny? 10.00 rano np. pod fontannami?

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 06 lip 2018, 22:48

Ja odpadam... lecę na urlop - kierunek - Krynica Morska

Witt
Posty: 117
Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Witt » 06 lip 2018, 23:09

ja 150KM od Wawy

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 1099
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: WojtekErnest » 07 lip 2018, 4:34

Ja tez poza W-wa.
Wcześniej : Pomógł 67 razy, postów 3,1+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 07 lip 2018, 10:36

...a mnie zwyczajnie się nie chce :D

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 27 lip 2018, 9:47

jeśli są chętni na pojeżdzawkę po kampinosie mocniejszymi sprzętami do jutro (28-lipiec) @geniusz i ja startujemy ok 10:00 z północnego.

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 27 lip 2018, 14:22

A dokładnie z jakiej lokalizacji start?? :roll:

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 27 lip 2018, 14:30

Kladka nad Trasa tuz przed polnocnym od strony centrum.

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 27 lip 2018, 22:13

Witam.Ile kilosów zamierzacie zrobić?W moim facie starczy baterii na 40km max. w terenie. :D

Awatar użytkownika
genjusz
Posty: 84
Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23

Re: woj. mazowieckie

Post autor: genjusz » 27 lip 2018, 22:23

Spoko przyjedź, najwyzej odprowadzimy Cie wczesniej :)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 27 lip 2018, 22:46

Spróbuję ...być :D

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 27 lip 2018, 23:15

traskę planowałem terenowo / wyczynową po pagórkach, ścieżkach, piaskach - na max 3h (w moim przypadku) ok 30-40km

Awatar użytkownika
genjusz
Posty: 84
Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23

Re: woj. mazowieckie

Post autor: genjusz » 29 lip 2018, 10:04

@Nxtbike dzięki za wspólny wypad po lesie.
Miło było też poznać kolegę @goliata, który dotarł napędem nożnym :)
Ci co nie dojechali niech żałują :)

Poniżej pamiątkowa fotka z leśnego rajdu wraz ze spotkanym ciekawym krosem elektrycznym KUBERG FREERIDER 12KW.
www.kuberg.com/en/freerider

Młody kierownik tego pojazdu mówił że osiągnnął Vmax 65km/h, waga 36 kg, czas ładowania 2,5h, ładnie rwał na koło.
Cieakawa zabawka dla młodego diabła pragnącego rozpocząc zabawę w motokros.

Obrazek

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 29 lip 2018, 10:47

Fajnie było Was osobiście spotkać i choć przez chwilę pogadać :P
Jak udał się wypad ??
Macie jakiś ślad trasy... chociażby na Sports Tracker, Endomondo lub też na Relive ??
Chętnie zobaczyłbym gdzie się szwendaliście i po jakim terenie /czy przyszłościowo na NC7x9 bardzo bym odstawał :roll:

PS. I na przyszłość podając miejsce spotkania trzeba dołączać mapkę z "wbitą szpilką" 8-) bo tatar pół godziny jeździł i szukał miejsca spotkania :roll:

Awatar użytkownika
genjusz
Posty: 84
Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23

Re: woj. mazowieckie

Post autor: genjusz » 29 lip 2018, 11:07

Tatar... wybacz :)
tak na naszą obronę to czekaliśmy na Ciebie. Goliath nawet próbował się dodzwonić.
a za tydzień już będą pinezki :D

muszę tylko gdzieś wycentrować przednie koło, kilka razy wypadło się z trasy :)

Trase po lesie masz na obrazku:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 lip 2018, 13:53 przez genjusz, łącznie zmieniany 1 raz.

Barjavel
Posty: 43
Rejestracja: 01 cze 2018, 23:12

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Barjavel » 29 lip 2018, 12:29

Jak widzę na czym jeździliście to chyba nie dał bym rady z moim monstrum 1.3kW ;)
Chętnie też bym przyłączył się do jskiejś wyprawy tylko nie tak szybkiej ;)

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 29 lip 2018, 19:38

@Barjavel - damy radę, jak się podkopiesz gdzieś to na linkę weźmiemy

A tutaj jeszcze wideło z wczorajszej pojeżdzawki
viewtopic.php?f=36&t=1228&p=18954#p18954

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 29 lip 2018, 21:06

Szczerze żałuję,że Was nie znalazłem,ale niech to będzie przestrogą na przyszłość.Plątanina ścieżki rowerowej wzdłuż Północnego od strony Modlińskiej i...pogubiłem się deczko.Następnym razem wyjadę trzy godziny wcześniej i... włączę telefon.:D

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 30 lip 2018, 1:30

Trasa po lesie "dość kolorowa" :D
Nawet jeździliście kilkaset metrów od mojego domu :P
Trzeba było wpaść na "małe co nieco" do picia :o :lol:
Następnym razem ustawie checkpoint :mrgreen: ;)

Awatar użytkownika
genjusz
Posty: 84
Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23

Re: woj. mazowieckie

Post autor: genjusz » 03 sie 2018, 16:11

Cześć, w tą sobotę z nxtBike powtarzamy off-roadową wycieczkę po Kampinosie, zapraszam mocniejsze maszyny jutro o godzinie 9 spotykamy sie przy pierwszej kładce nad trasą przed mostem północnym.
Aby tym razem nikt sie nie zgubił podaję współrzedne: 52°18'07.3"N 20°56'44.4"E
i mapka:
Obrazek

Goliath skorzystamy z zaproszenia i poprosimy checkpoint :)

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 03 sie 2018, 16:33

+1 @genjusz

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 03 sie 2018, 17:51

Dobra,wezmę alkomat,bo powyżej 3 drzewa rosną jakby gęściej :D

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 03 sie 2018, 18:03

ale głowa jakby gumowa się robi i można się odbijać od drzew :-D

Tutaj 1-minutowa zajawka z poprzedniego wypadu: https://www.instagram.com/p/Bl6VouoBYK6 ... by=nxtbike

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 03 sie 2018, 18:30

Dobre dla prażubra z Kampinosu :D

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 04 sie 2018, 9:43

Kurde... zaspałem :D choć i tak bym nie dotarł bo na 11:30 lecę do kina z synem na Ant-Mana w 4DX. 8-)
Bilety już kupione w czwartek wieczorem więc lipa :roll:

Nie wiem czy to przeczytacie będąc trasie /a nie mam do Was nr. tel./ :roll: ... ale do 10:30 jestem w domu więc zapraszam - Adrian zna adres/ ewentualnie ok. 10:45 podrzucę Wam coś na pętlę autobusową /szpital dziecięcy ;)

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 04 sie 2018, 15:23

hehe 10:45 - byliśmy już gdzieś dalej.

A tu poranna fotka przed wystrzałem: od prawej @genjusz, @tatar i ja
Obrazek

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 04 sie 2018, 15:27

Ja Was na fotce nie widzę... 8-) :lol: tylko wasze maszyny :D

Awatar użytkownika
genjusz
Posty: 84
Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23

Re: woj. mazowieckie

Post autor: genjusz » 04 sie 2018, 16:24

Tym razem u mnie pękło 148km :) Poniżej ślad trasy:

Obrazek

Podczas wycieczki była z nami gopro :mrgreen: , także niebawem będzie zaprezentowany fajny film z latania po lesie.
Zdradzę jeszcze że została uwietrzniona widowiskowa i nietuzinkowa kraksa...... bilety już w sprzedaży 8-)

Tatar bardzo miło było CIe poznać, fajny ten fat.
Goliath trochę za późno zobaczylismy Twojego posta :( może następnym razem sie zdzwonimy i przyjedziemy.

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 04 sie 2018, 18:26

Bilety?Poproszę jeden,w pierwszym rzędzie :D

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 728
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: woj. mazowieckie

Post autor: Goliath » 04 sie 2018, 23:37

No i gdzie ten seans... ja już popcorn i pepsi przygotowałem :roll:
Chciałem wreszcie zobaczyć czy fat Leszka jeździ szybciej niż 15 km/h :lol:
... i kto dziś robił za "kaskadera" :D

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 05 sie 2018, 0:07

Zaręczam,że jeżdzi co najmniej kodeksowe 25 km/h ,bo inaczej nie chce wyjść przy 16s:D

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2131
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: woj. mazowieckie

Post autor: tatar » 05 sie 2018, 0:20

@ Goliath.Zdradzę Ci szczegół z tej,,nietuzinkowej kraksy''--dron się okropnie wkurzył,bo mu do jajec gopro przyczepili.Smacznego popcornu. :D

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 05 sie 2018, 17:14

zabrakło mi weekendu - więc tylko zajawka seansu ;-)
https://www.instagram.com/p/BmGeFHhnczD/

Awatar użytkownika
genjusz
Posty: 84
Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23

Re: woj. mazowieckie

Post autor: genjusz » 06 sie 2018, 9:55

I zapowiedź seansu dla tych co nie mają instagrama: https://m.youtube.com/watch?v=VvDsGFiAqz8

Awatar użytkownika
nxtBike
Posty: 80
Rejestracja: 18 mar 2018, 19:14
Lokalizacja: Dziekanów Bajkowy

Re: woj. mazowieckie

Post autor: nxtBike » 08 sie 2018, 20:30

@tatar - jest szansa na tę felgę? napisałem na priv.

ODPOWIEDZ