Ja jestem. 100ml.
Kiedy zamierzasz zamawiać? Długo trzeba czekać?
Ja jestem. 100ml.
Za mało się znam na smarach. Poczytaj i napisz wnioski . Jak będę miał chwilę to poszukam info z endlesaMbnN pisze: ↑07 sty 2022, 1:10Tutaj maja chyba nawet taniej: https://sklep.smary.elub.pl/produkt/molykote-pg-65-1kg (o ile faktycznie jest dostępny).
Jeśli to mozliwe to prosiłbym o podrzucenie linka do miejsca na forum endless-sphare.com gdzie jest info o tym smarze.
Wstępnie byłbym zainteresowany jednak ciekawi mnie jeszcze czy jest to lepszy zakup jak Mobil Mobilith SHC 100 dostepny na olx za 7 zł/ 20 g (co oczywiscie jest trochę mniej oplacalne, bo przelicznik na 1 kg to ok 350 zł).
ja na ten przykład, mam chęć sobie porcję kupić bo taki jest mój kaprys a i chłopaki czekają chyba na opłacalność, pixel się zaoferował ale co, ma zostać z kilem kitu sam? odpowiadam za siebie: chcę bo takiego jeszcze nie mamkhuuhkrr pisze: ↑23 sty 2022, 2:52...
... nie mam zamiaru stawać na rzęsach, żeby sprowadzać niewiadomo-co, niewiadomo-z kąd, niewiadomo-z jaką zwłoką, za niewiadomo-jakie pieniądze. Pierwszy lepszy wynik z zapytania na Allegro - https://allegro.pl/oferta/smar-do-elekt ... 9876132563
1. bo jest to smar zalecany przez producenta silnika (.PDF strona 14), tak jak np. dedykowane oleje w silnikach spalinowych.khuuhkrr pisze: ↑23 sty 2022, 2:52Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen tego smarowidła i dlaczego czytam o nim tutaj .....
...... jestem skłonny twierdzić, że Z GRUBSZA jeden pies czym my taką przekładnie przesmarujemy. ..........
...... na rynku jest od groma takich preparatów. Domyślam się, że pewnie większość przedsiębiorstw zajmująca się produkcją smarów ma coś takiego w ofercie. ......
Moje pytanie jest motywowane tym, że kiedyś (raczej wcześniej, niż później) też będę rozkręcał swojego Bafanga, ale nie mam zamiaru stawać na rzęsach, żeby sprowadzać niewiadomo-co, niewiadomo-z kąd, niewiadomo-z jaką zwłoką, za niewiadomo-jakie pieniądze. Pierwszy lepszy wynik z zapytania na Allegro - https://allegro.pl/oferta/smar-do-elekt ... 9876132563
No i taki oficjalny PDF to już jest dla mnie wystarczający powód, by tak ochoczo nie szukać zamiennika. Pierwszy post w tym wątku powołuje się na inny post, w innym wątku, na innym forum - oczywiście bez odnośnika - mam duży dystans do informacji z takich źródeł. Stąd moje obiekcje.
2. Z GRUBSZA masz rację czym posmarujesz przekładnię, przetestujesz tym samym Z GRUBSZA różnicę między oryginalnym smarem a zastępczym smarem na trwałość nylonowej zębatki.
Wyzwanie przyjęte! Nylonowe zębatki do naszych (uogólnijmy) bliźniaczych systemów nie są zbyt kosztownym elementem. Jestem w stanie poświęcić temu trochę czasu i w wypadku jednak błędnych przypuszczeń - nerwów. Jaka jest praktyka odnośnie interwałów wymiany oryginalnego smaru? Bo mam wrażenie, że ludzie wymieniają go razem z uszkodzonym trybem4. najlepiej samemu sprawdzić "niewiadomo-co, niewiadomo-z kąd, niewiadomo-z jaką zwłoką, za niewiadomo-jakie pieniądze". i podzielić się tą wiedzą na forum.
Co do interwałów wymiany smaru nikt wiarygodnie się nie wypowie bo zarówno TSDZ2 jak i BBSy na tym forum "istnieją" zaledwie od dwóch (lub niewiele więcej) lat. O ile w przypadku BBS'ów które maja znacznie solidniejsze nylonowe zębatki (większa średnica i szerokość) problem "zmielenia" zębatki jest raczej rzadki, o tyle w przypadku TSDZ2 jest to znacznie większy problem, i w przypadku "tuningowanego" softu jest kilkanaście (jeżeli nie więcej) przypadków "zmielenia" zębatki, w tym metalowej. Tak więc problem "dobrego" smaru występuje.khuuhkrr pisze: ↑23 sty 2022, 10:23.......
Wyzwanie przyjęte! Nylonowe zębatki do naszych (uogólnijmy) bliźniaczych systemów nie są zbyt kosztownym elementem. Jestem w stanie poświęcić temu trochę czasu i w wypadku jednak błędnych przypuszczeń - nerwów. Jaka jest praktyka odnośnie interwałów wymiany oryginalnego smaru? Bo mam wrażenie, że ludzie wymieniają go razem z uszkodzonym trybem
e tam jest link , wrzuciłem , nic nie musisz szukać ...
Dla mnie to nie brzmi jak "problem dobrego smaru", tylko raczej jak "problem za dużych obciążeń". Po prostu TSDZ2 nie jest policzony na to, co staracie się z niego wycisnąć, a dobrej jakości smar może jedynie nieco przedłużyć agonię ciągle nadwyrężanych elementów. No, ale to tylko moja opinia.
Ale wiesz że można zrobić na nim 6k bez problemów? Wiesz że Bosche czy yamahy też się sypią ?khuuhkrr pisze: ↑23 sty 2022, 14:36Dla mnie to nie brzmi jak "problem dobrego smaru", tylko raczej jak "problem za dużych obciążeń". Po prostu TSDZ2 nie jest policzony na to, co staracie się z niego wycisnąć, a dobrej jakości smar może jedynie nieco przedłużyć agonię ciągle nadwyrężanych elementów. No, ale to tylko moja opinia.
Bardzo szkoda, że mój BBS02B nie ma tensometru i nigdy nie będzie pracował tak kulturalnie jak Wasze TSDZety. Jednak "legendarna" trwałość Tongshenga była dla mnie nie do przeskoczenia.
To dla ułatwienia, inne smary Dupont'a do plastiku.
hm jestes pewien ? do silnika chyba max kilka gr a te 100 to na moje oko to sporo wychodzi , chyba moja waga nie oszukuje...
Ktoś chyba tak bo zniknęła opcja zakupu...
to powinno ci się udać w limicie ogłoszeń Olx bo jest chyba 10 darmowych na miesiącpxl666 pisze: ↑27 sty 2022, 17:02ech muszę wystawiać nowa aukcje za każdym razem , obecnie zrobilem nowa na 100gr
https://www.olx.pl/d/oferta/smar-molyko ... NBty4.html
Hej, w jaki sposób można zakupić ten smar? Nie widzę żadnej opcji "Kup teraz" ani "Kup z przesyłką"...pxl666 pisze: ↑27 sty 2022, 17:02ech muszę wystawiać nowa aukcje za każdym razem , obecnie zrobilem nowa na 100gr
https://www.olx.pl/d/oferta/smar-molyko ... NBty4.html